Forza Racing Club - Forum - Off-topic - PPPP
<ul class="actions">
<li><a href="#postform" id="newpost" class="add">Reply to message</a></li>
</ul>
<h3>PPPP</h3>
<!-- Pages //-->
<ul class="pages pages-1">
« First
« Prev
1
2
3
4
5
6
7
Next »
Last »
<div id="post-28848" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />
<p class="author">
<a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28848&" class="thumb thumbup">6</a>
<a href="?thumb=down&post=28848&" class="thumb thumbdown">1</a>
</li>
<li><a href="?reply=28848" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Laitetaan uusi niin se pysyy tässä etusivulla jos tulee kommenttia.</p>
<p><em>“Lisämotivaatiota kuopiolaisille tuo se, että voitollaan se samalla pudottaisi Jokerit varmuudella ulos SM-liigan pudotuspeleistä.”</em></p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28851" class="post">
<p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
<div class="post-content" style="display:none">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />
<p class="author">
<a href="/IL3/">IL3</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28851&" class="thumb thumbup">2</a>
<a href="?thumb=down&post=28851&" class="thumb thumbdown">11</a>
</li>
<li><a href="?reply=28851" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Eka! :D</p>
<p>Tehdään äänestys, laittakaa tähän viestiin peukkua ylös, jos ette halua jatkossa näitä “kuka on eka”-skaboja ja peukkua alas, jos haluatte :D</p>
<p>lol, joke, vitsivitsi, leikki leikkinä, ei toistu.<br />
Kiitos ja anteeksi..
</div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28852" class="post">
<p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
<div class="post-content" style="display:none">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />
<p class="author">
<a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28852&" class="thumb thumbup">0</a>
<a href="?thumb=down&post=28852&" class="thumb thumbdown">8</a>
</li>
<li><a href="?reply=28852" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>IL3 wrote:<br />
Eka! :D
<p>Eipäs ku toinen!</p> </div>
</div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28853" class="post">
<p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
<div class="post-content" style="display:none">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />
<p class="author">
<a href="/IL3/">IL3</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28853&" class="thumb thumbup">3</a>
<a href="?thumb=down&post=28853&" class="thumb thumbdown">7</a>
</li>
<li><a href="?reply=28853" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>Latetzki wrote:</p>
<p>Eipäs ku toinen!</p></blockquote>
<p>Ei ku ketjun aloittaja ei voi olla ensimmäinen.<br />
Sä oot toka :p
</div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28854" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/2/6/426/426_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Pottae" />
<p class="author">
<a href="/Pottae/">Pottae</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28854&" class="thumb thumbup">7</a>
<a href="?thumb=down&post=28854&" class="thumb thumbdown">1</a>
</li>
<li><a href="?reply=28854" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Neljätoista!<br />
///.. naamapalmu ._;
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28855" class="post">
<p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
<div class="post-content" style="display:none">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/4/7/247/247_normal.jpg" width="64" height="64" alt="El PiNk DeViL" />
<p class="author">
<a href="/El+PiNk+DeViL/">El PiNk DeViL</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28855&" class="thumb thumbup">0</a>
<a href="?thumb=down&post=28855&" class="thumb thumbdown">10</a>
</li>
<li><a href="?reply=28855" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Kuuskytyheksän!</p> </div>
</div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28856" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/3/3/5/335/335_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Schimanski76" />
<p class="author">
<a href="/Schimanski76/">Schimanski76</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28856&" class="thumb thumbup">1</a>
<a href="?thumb=down&post=28856&" class="thumb thumbdown">4</a>
</li>
<li><a href="?reply=28856" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>TehBigBunny wrote:<br />
Laitetaan uusi niin se pysyy tässä etusivulla jos tulee kommenttia.
<p><em>“Lisämotivaatiota kuopiolaisille tuo se, että voitollaan se samalla pudottaisi Jokerit varmuudella ulos SM-liigan pudotuspeleistä.”</em></p></blockquote>
<p>Ja samassa varmistaa Saipan pleijaripaikan….Siis jos Saipa onnistuu ryssimään Ipaa vastaan.Kovasti joutuu tänään Saipan lisäksi myös Kalpaa kannustamaan!!!</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28857" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />
<p class="author">
<a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28857&" class="thumb thumbup">2</a>
<a href="?thumb=down&post=28857&" class="thumb thumbdown">4</a>
</li>
<li><a href="?reply=28857" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Lainaus ei ollut oma vaan Ylen sivulta :D</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28858" class="post">
<p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
<div class="post-content" style="display:none">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />
<p class="author">
<a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28858&" class="thumb thumbup">0</a>
<a href="?thumb=down&post=28858&" class="thumb thumbdown">5</a>
</li>
<li><a href="?reply=28858" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.</p> </div>
</div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28859" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />
<p class="author">
<a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28859&" class="thumb thumbup">7</a>
<a href="?thumb=down&post=28859&" class="thumb thumbdown">4</a>
</li>
<li><a href="?reply=28859" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>Latetzki wrote:<br />
Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.
<p>... ja tämä tulee kaverilta joka järjestään käy haukkumassa muiden kuvia …</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28860" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/2/1/121/121_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Mudinski" />
<p class="author">
<a href="/Mudinski/">Mudinski</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28860&" class="thumb thumbup">1</a>
<a href="?thumb=down&post=28860&" class="thumb thumbdown">3</a>
</li>
<li><a href="?reply=28860" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>Latetzki wrote:<br />
Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.
<p>Painamalla X:ää. Se vaihtaa tarkennuksen kohdetta. Eli voit sumentaa taustaa tai autoa tuolla aperturella.</p>
<p>Helppoa ?</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28861" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />
<p class="author">
<a href="/IL3/">IL3</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28861&" class="thumb thumbup">4</a>
<a href="?thumb=down&post=28861&" class="thumb thumbdown">2</a>
</li>
<li><a href="?reply=28861" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>En yleensä tämmöistä pornoa tänne laita, mutta nyt oli pakko.<br />
Eli jatkoa sarjalle Girls Gone Wild. Raabikin rakastaa tätä. Varmasti ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Jz_wYVFUgMk
ja hieman lisää samaa herkkua..
http://www.youtube.com/watch?v=CZEACTo5y34&feature=related
ja ihan kuin joku olisi muka jo oikeasti saanut näistä tarpeekseen..
http://www.youtube.com/watch?v=bNwxzTJ5wfk&feature=related
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28862" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />
<p class="author">
<a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28862&" class="thumb thumbup">2</a>
<a href="?thumb=down&post=28862&" class="thumb thumbdown">2</a>
</li>
<li><a href="?reply=28862" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p><a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Syv%C3%A4ter%C3%A4vyysalue">Aperture määrää kuvan syvyysterävyyden.</a></p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28864" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/4/7/247/247_normal.jpg" width="64" height="64" alt="El PiNk DeViL" />
<p class="author">
<a href="/El+PiNk+DeViL/">El PiNk DeViL</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28864&" class="thumb thumbup">0</a>
<a href="?thumb=down&post=28864&" class="thumb thumbdown">2</a>
</li>
<li><a href="?reply=28864" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>IL3 wrote:<br />
En yleensä tämmöistä pornoa tänne laita, mutta nyt oli pakko.
Eli jatkoa sarjalle Girls Gone Wild. Raabikin rakastaa tätä. Varmasti ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Jz_wYVFUgMk
ja hieman lisää samaa herkkua..
http://www.youtube.com/watch?v=CZEACTo5y34&feature=related
ja ihan kuin joku olisi muka jo oikeasti saanut näistä tarpeekseen..
http://www.youtube.com/watch?v=bNwxzTJ5wfk&feature=related
<p>Mahtavaa tavaraa!</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28865" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/3/4/5/345/345_normal.jpg" width="64" height="64" alt="teemu1337" />
<p class="author">
<a href="/teemu1337/">teemu1337</a>
<span class="date">
20.03.2010 </span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28865&" class="thumb thumbup">0</a>
<a href="?thumb=down&post=28865&" class="thumb thumbdown">2</a>
</li>
<li><a href="?reply=28865" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<p>Täytynee lähteä tänään kattomaan lätkää.</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28867" class="post">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />
<p class="author">
<a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28867&" class="thumb thumbup">1</a>
<a href="?thumb=down&post=28867&" class="thumb thumbdown">2</a>
</li>
<li><a href="?reply=28867" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>TehBigBunny wrote:</p>
<p>... ja tämä tulee kaverilta joka järjestään käy haukkumassa muiden kuvia …</p></blockquote>
<p>No kai sitä nyt silti voi olla näkemystä vaikkei hallitsekkaan jotain toimintoa. Enkä mielestäni hauku kenenkään kuvia.</p>
<p>Kiitoksia Mudinski:lle. Oisha se tuo pitäny huomata itekki.</p> </div>
<div class="clear"></div>
</div>
<div id="post-28868" class="post">
<p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
<div class="post-content" style="display:none">
<img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/2/6/426/426_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Pottae" />
<p class="author">
<a href="/Pottae/">Pottae</a>
<span class="date">
20.03.2010 (edit 20.03.2010)
</span>
</p>
<ul class="actions">
<li class="thumbs">
<a href="?thumb=up&post=28868&" class="thumb thumbup">0</a>
<a href="?thumb=down&post=28868&" class="thumb thumbdown">12</a>
</li>
<li><a href="?reply=28868" class="reply">Reply</a></li>
</ul>
<div class="text">
<blockquote><p>IL3 wrote:<br />
En yleensä tämmöistä pornoa tänne laita, mutta nyt oli pakko.
Eli jatkoa sarjalle Girls Gone Wild. Raabikin rakastaa tätä. Varmasti ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Jz_wYVFUgMk
ja hieman lisää samaa herkkua..
http://www.youtube.com/watch?v=CZEACTo5y34&feature=related
ja ihan kuin joku olisi muka jo oikeasti saanut näistä tarpeekseen..
http://www.youtube.com/watch?v=bNwxzTJ5wfk&feature=related
<p><img src="http://img266.imageshack.us/img266/5313/12686881365.gif" alt="" width="288" height="222" /><br />
Pacmanin paluu