PPPP

Ac3Way
/

Nyt lauletaan baskiksi:

Egun on, Garagardoa nahi nuke. Nire izena Matti da, Finlandiakoa naiz. Egun on, Garagardoa nahi nuke. Maite zaitut!!

Ac3Way
/

Ya tebyA lyublyU Ti nuzhnA mne vsyO bOl'she i bOl'she

Ac3Way
/

Tätä Kukkaa En Hukkaa

Ja voi sitä kukkaa. Tarja tahtoisin olla vierelläsi. Ois vielä kesä, linnuilla pesä. Tarja, sinä rakas. Ikävä on mulla. Siellä missä olet, sinne tahdon tulla. Tarja onko syli? Yhä lämpöinen?

Tuomo33
/
Forza Racing Club - Forum - Off-topic - PPPP

Forum - Off-topic

<ul class="actions">
<li><a href="#postform" id="newpost" class="add">Reply to message</a></li>
</ul>

<h3>PPPP</h3>

<!-- Pages //-->
<ul class="pages pages-1">

  • « First
  • « Prev
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Next »
  • Last »
  • <div id="post-28848" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />

    <p class="author">
    <a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28848&amp;" class="thumb thumbup">6</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28848&amp;" class="thumb thumbdown">1</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28848" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Laitetaan uusi niin se pysyy tässä etusivulla jos tulee kommenttia.</p>

    <p><em>&#8220;Lisämotivaatiota kuopiolaisille tuo se, että voitollaan se samalla pudottaisi Jokerit varmuudella ulos SM-liigan pudotuspeleistä.&#8221;</em></p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28851" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />

    <p class="author">
    <a href="/IL3/">IL3</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28851&amp;" class="thumb thumbup">2</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28851&amp;" class="thumb thumbdown">11</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28851" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Eka! :D</p>

    <p>Tehdään äänestys, laittakaa tähän viestiin peukkua ylös, jos ette halua jatkossa näitä &#8220;kuka on eka&#8221;-skaboja ja peukkua alas, jos haluatte :D</p>

    <p>lol, joke, vitsivitsi, leikki leikkinä, ei toistu.<br />

    Kiitos ja anteeksi..

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28852" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />

    <p class="author">
    <a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28852&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28852&amp;" class="thumb thumbdown">8</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28852" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>IL3 wrote:<br />

    Eka! :D

    <p>Eipäs ku toinen!</p> </div>

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28853" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />

    <p class="author">
    <a href="/IL3/">IL3</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28853&amp;" class="thumb thumbup">3</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28853&amp;" class="thumb thumbdown">7</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28853" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>Latetzki wrote:</p>

    <p>Eipäs ku toinen!</p></blockquote>

    <p>Ei ku ketjun aloittaja ei voi olla ensimmäinen.<br />

    Sä oot toka :p

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28854" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/2/6/426/426_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Pottae" />

    <p class="author">
    <a href="/Pottae/">Pottae</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28854&amp;" class="thumb thumbup">7</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28854&amp;" class="thumb thumbdown">1</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28854" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Neljätoista!<br />

    ///.. naamapalmu ._;

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28855" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/4/7/247/247_normal.jpg" width="64" height="64" alt="El PiNk DeViL" />

    <p class="author">
    <a href="/El+PiNk+DeViL/">El PiNk DeViL</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28855&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28855&amp;" class="thumb thumbdown">10</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28855" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Kuuskytyheksän!</p> </div>

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28856" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/3/3/5/335/335_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Schimanski76" />

    <p class="author">
    <a href="/Schimanski76/">Schimanski76</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28856&amp;" class="thumb thumbup">1</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28856&amp;" class="thumb thumbdown">4</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28856" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>TehBigBunny wrote:<br />

    Laitetaan uusi niin se pysyy tässä etusivulla jos tulee kommenttia.

    <p><em>&#8220;Lisämotivaatiota kuopiolaisille tuo se, että voitollaan se samalla pudottaisi Jokerit varmuudella ulos SM-liigan pudotuspeleistä.&#8221;</em></p></blockquote>

    <p>Ja samassa varmistaa Saipan pleijaripaikan&#8230;.Siis jos Saipa onnistuu ryssimään Ipaa vastaan.Kovasti joutuu tänään Saipan lisäksi myös Kalpaa kannustamaan!!!</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28857" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />

    <p class="author">
    <a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28857&amp;" class="thumb thumbup">2</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28857&amp;" class="thumb thumbdown">4</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28857" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Lainaus ei ollut oma vaan Ylen sivulta :D</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28858" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />

    <p class="author">
    <a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28858&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28858&amp;" class="thumb thumbdown">5</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28858" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.</p> </div>

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28859" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />

    <p class="author">
    <a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28859&amp;" class="thumb thumbup">7</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28859&amp;" class="thumb thumbdown">4</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28859" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>Latetzki wrote:<br />

    Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.

    <p>... ja tämä tulee kaverilta joka järjestään käy haukkumassa muiden kuvia &#8230;</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28860" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/2/1/121/121_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Mudinski" />

    <p class="author">
    <a href="/Mudinski/">Mudinski</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28860&amp;" class="thumb thumbup">1</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28860&amp;" class="thumb thumbdown">3</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28860" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>Latetzki wrote:<br />

    Osaiskohan joku neuvoa vähän tuon Forzan kameran focuksen ja aperturen käyttöä? En vieläkään ymmärrä miten sitä käytetään oikein, tulee aina vaan sellasta sotkua kun yritän säädellä sitä.

    <p>Painamalla X:ää. Se vaihtaa tarkennuksen kohdetta. Eli voit sumentaa taustaa tai autoa tuolla aperturella.</p>

    <p>Helppoa ?</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28861" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />

    <p class="author">
    <a href="/IL3/">IL3</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28861&amp;" class="thumb thumbup">4</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28861&amp;" class="thumb thumbdown">2</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28861" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>En yleensä tämmöistä pornoa tänne laita, mutta nyt oli pakko.<br />

    Eli jatkoa sarjalle Girls Gone Wild. Raabikin rakastaa tätä. Varmasti ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Jz_wYVFUgMk
    ja hieman lisää samaa herkkua..
    http://www.youtube.com/watch?v=CZEACTo5y34&feature=related
    ja ihan kuin joku olisi muka jo oikeasti saanut näistä tarpeekseen..
    http://www.youtube.com/watch?v=bNwxzTJ5wfk&feature=related

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28862" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/9/19/19_normal.jpg" width="64" height="64" alt="TehBigBunny" />

    <p class="author">
    <a href="/TehBigBunny/">TehBigBunny</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28862&amp;" class="thumb thumbup">2</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28862&amp;" class="thumb thumbdown">2</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28862" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p><a href="http://fi.wikipedia.org/wiki/Syv%C3%A4ter%C3%A4vyysalue">Aperture määrää kuvan syvyysterävyyden.</a></p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28864" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/4/7/247/247_normal.jpg" width="64" height="64" alt="El PiNk DeViL" />

    <p class="author">
    <a href="/El+PiNk+DeViL/">El PiNk DeViL</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28864&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28864&amp;" class="thumb thumbdown">2</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28864" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>IL3 wrote:<br />

    En yleensä tämmöistä pornoa tänne laita, mutta nyt oli pakko.
    Eli jatkoa sarjalle Girls Gone Wild. Raabikin rakastaa tätä. Varmasti ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Jz_wYVFUgMk
    ja hieman lisää samaa herkkua..
    http://www.youtube.com/watch?v=CZEACTo5y34&feature=related
    ja ihan kuin joku olisi muka jo oikeasti saanut näistä tarpeekseen..
    http://www.youtube.com/watch?v=bNwxzTJ5wfk&feature=related

    <p>Mahtavaa tavaraa!</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28865" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/3/4/5/345/345_normal.jpg" width="64" height="64" alt="teemu1337" />

    <p class="author">
    <a href="/teemu1337/">teemu1337</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28865&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28865&amp;" class="thumb thumbdown">2</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28865" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Täytynee lähteä tänään kattomaan lätkää.</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28867" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />

    <p class="author">
    <a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28867&amp;" class="thumb thumbup">1</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28867&amp;" class="thumb thumbdown">2</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28867" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>TehBigBunny wrote:</p>

    <p>... ja tämä tulee kaverilta joka järjestään käy haukkumassa muiden kuvia &#8230;</p></blockquote>

    <p>No kai sitä nyt silti voi olla näkemystä vaikkei hallitsekkaan jotain toimintoa. Enkä mielestäni hauku kenenkään kuvia.</p>

    <p>Kiitoksia Mudinski:lle. Oisha se tuo pitäny huomata itekki.</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28868" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/2/6/426/426_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Pottae" />

    <p class="author">
    <a href="/Pottae/">Pottae</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28868&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28868&amp;" class="thumb thumbdown">12</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28868" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>IL3 wrote:<br />

    En yleensä tämmöistä pornoa tänne laita, mutta nyt oli pakko.
    Eli jatkoa sarjalle Girls Gone Wild. Raabikin rakastaa tätä. Varmasti ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=Jz_wYVFUgMk
    ja hieman lisää samaa herkkua..
    http://www.youtube.com/watch?v=CZEACTo5y34&feature=related
    ja ihan kuin joku olisi muka jo oikeasti saanut näistä tarpeekseen..
    http://www.youtube.com/watch?v=bNwxzTJ5wfk&feature=related

    <p><img src="http://img266.imageshack.us/img266/5313/12686881365.gif" alt="" width="288" height="222" /><br />

    Pacmanin paluu

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28869" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/2/7/7/277/277_normal.jpg" width="64" height="64" alt="IL3" />

    <p class="author">
    <a href="/IL3/">IL3</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 (edit 20.03.2010)
    </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28869&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28869&amp;" class="thumb thumbdown">11</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28869" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <blockquote><p>Pottae wrote:</p>

    <p><img src="http://img266.imageshack.us/img266/5313/12686881365.gif" alt="" width="288" height="222" /><br />

    Pacmanin paluu

    <p>Voi ei! :D</p>

    <p>Sun pitää potta laittaa toi sun avatariks!</p> </div>

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28870" class="post">
    <p class="hidden-note"><a href="javascript:void(0)" class="showpost">Show hidden message</a></p>
    <div class="post-content" style="display:none">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/1/2/1/121/121_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Mudinski" />

    <p class="author">
    <a href="/Mudinski/">Mudinski</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28870&amp;" class="thumb thumbup">1</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28870&amp;" class="thumb thumbdown">5</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28870" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Ja piti viellä lainata tuota ! Miinus ääniä kommenteille nyt !</p> </div>

    </div>

    <div class="clear"></div>
    </div>
    <div id="post-28884" class="post">

    <img src="http://img.forzaracingclub.com/u/4/3/3/433/433_normal.jpg" width="64" height="64" alt="Latetzki" />

    <p class="author">
    <a href="/Latetzki/">Latetzki</a>
    <span class="date">
    20.03.2010 </span>
    </p>

    <ul class="actions">
    <li class="thumbs">
    <a href="?thumb=up&amp;post=28884&amp;" class="thumb thumbup">0</a>
    <a href="?thumb=down&amp;post=28884&amp;" class="thumb thumbdown">0</a>

    </li>
    <li><a href="?reply=28884" class="reply">Reply</a></li>
    </ul>

    <div class="text">
    <p>Tiedättekö muuten miten tieliikennelaki suhtautuu turvakaariin?</p> </div>


    <div class="clear"></div>
    </div>

    <!-- Pages //-->
    <ul class="pages pages-2">

  • « First
  • « Prev
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Next »
  • Last »
  • <!-- Comment form //-->
    <form action="" method="post" id="postform">
    <h4>Write a post</h4>
    <p><textarea name="message" rows="10" cols="30"></textarea></p>
    <p><input type="submit" value="Send" class="send submit" /></p>
    <input type="hidden" name="editpost" value="" />
    <input type="hidden" name="replyto" value="" />
    <input type="hidden" name="page" value="" />
    <input type="hidden" name="readypost" value="1" />
    </form>
    <!-- Comment form end //-->

    <div class="clear"></div>



    </div>

    Tuomo33
    /

    Jaa mulla sekos tää kokonaan ku yritin poistaa

    Latetzki
    /

    Näyttäis olevan epäkunnossa :D

    MrD St Jimmy
    /

    Noin tapahtuu muistaakseni kun yrittää replyttää alas peukutettuun(hidden) viestiin

    pokalemestari
    /

    Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

    MrD St Jimmy wrote: SEITAN!

    SEITAAN!!

    TehBigBunny
    /

    Jossaan oli juttua siitä Lagunan korkkiruuvista.

    Jyrkimmillään se on 18 astetta.

    vaiski75
    /

    Tämä on taas särki.

    Xbox 360 Kinect Dashboard Update, kaikille niille jolla on bannattu Böksi ja haluaa pelien tallentuvan kovalevylle taas kivasti.

    Varsinkin Dööd Rising on varsinainen pasha levyltä pelattuna.

    Enkä pääse tänäänkään kisaamaan, kun pitää taas autoilla per...

    Tuomo33
    /

    Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

    MrD St Jimmy wrote: Noin tapahtuu muistaakseni kun yrittää replyttää alas peukutettuun(hidden) viestiin

    Siis tarkotuksena oli poistaa tän sivun eka viesti muta sitten se kusahti mukavasti ja sitäkään en pääse edes editoimaan

    TehBigBunny
    /

    Ilkee Manu kiusaa iHQa Livelpuulia :(

    Schimanski76
    /

    Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

    TehBigBunny wrote: Ilkee Manu kiusaa iHQa Livelpuulia :(

    Vilttu miul katkes lähetys eikä näy enää koko kanavaa. :(

    TehBigBunny
    /

    Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

    Schimanski76 wrote:

    Vilttu miul katkes lähetys eikä näy enää koko kanavaa. :(

    Aloit olemaan sen verta täpinöissäsi notta laitettiin varonvuoksi lähetys poikki.

    Schimanski76
    /

    Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

    TehBigBunny wrote:

    Aloit olemaan sen verta täpinöissäsi notta laitettiin varonvuoksi lähetys poikki.

    Niin laittoivat näköjään samassa pimeeks kaikki normikanavatkin.Pari kanavaa enää näkyy.Vilttu tätä digiaikaa.

    pokalemestari
    /

    Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

    Schimanski76 wrote:

    Niin laittoivat näköjään samassa pimeeks kaikki normikanavatkin.Pari kanavaa enää näkyy.Vilttu tätä digiaikaa.

    Digi digi ja vitulla päähän.

    hulluseon
    /

    Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

    Schimanski76 wrote:

    Niin laittoivat näköjään samassa pimeeks kaikki normikanavatkin.Pari kanavaa enää näkyy.Vilttu tätä digiaikaa.

    Juoksee karkuun puutarhasaksien kanssa "hihiiihiiihihihi"

    TehBigBunny
    /

    Ej ole hyvä tämä vihreä pelipaita ...

    TehBigBunny
    /

    Mmm caljaa :]

    Kirjaudu sisään vastataksesi.