PPPP

Finski fani
/

!http://www.sofakingdrunk.com/wp-content/uploads/2009/03/drunk-easter-bunny.jpg!

El PiNk DeViL
/ /

4001 :D

!http://manzano.naurunappula.com/nn/0/606/875/s_520453.jpg!

DarkWarjo
/ /

Kummasti tuo viimenen sivu bugaa.. klikkaa tota 201 sivua niin lukee vaa toi "write a post" mut ei muuta.

(ja nyt ku kirjotin tän niin eihän se enää bugaa.)

ei vaan päässy klikkaa tota previous sivuu kun ei näyttäny sitä :(

Mudinski
/

Se riippuu aina viimeisestä viestistä että tuleeko bugaan vai ei.

Jossakin vaiheessa näytti siltä että jos olis linkki viimeisessä viestissä niin bugas...

Tuli ajeltua tänään muuten lähes 300km putkeen :) Puuduttavaa hommaa ajaa suoraa tietä kokoajan...

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Kummasti tuo viimenen sivu bugaa.. klikkaa tota 201 sivua niin lukee vaa toi "write a post" mut ei muuta.

(ja nyt ku kirjotin tän niin eihän se enää bugaa.)

ei vaan päässy klikkaa tota previous sivuu kun ei näyttäny sitä :(

Niin käy aina jokaselle vikalle viästille...

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Niin käy aina jokaselle vikalle viästille...

Niin, ja se vituttaa. päätin siis tuoda tämän ilmiselvyyden julki. josko joku sille voisi tehdä jotain. koska se vituttaa.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Niin, ja se vituttaa. päätin siis tuoda tämän ilmiselvyyden julki. josko joku sille voisi tehdä jotain. koska se vituttaa.

Kai se Didd voisi sille jotain tehä, tai sitten Ville, jos sillä on jotkut semi-mode-valtuudet täällä...

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Kai se Didd voisi sille jotain tehä, tai sitten Ville, jos sillä on jotkut semi-mode-valtuudet täällä...

Niin.. tätä toivoisin.

I bQ I
/

Kävimpä tänään kahtoon Resident Evil Afterlifen. Oliha tuo iha hyvä leffa. Hyvin jännä tuo 3D.

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle I bQ I

I bQ I wrote: Kävimpä tänään kahtoon Resident Evil Afterlifen. Oliha tuo iha hyvä leffa. Hyvin jännä tuo 3D.

Ite kävin eilen kattomassa kans TreeDeenä. Lievästi petyin, mutta kyllä sen jaksoi kattoa loppuun asti.

Aliboz
/ /

Meikäpä lähtee ajamaan Positanoa jollain ralliautolla tämän hienon illan kunniaksi, haluuko joku tulla mukaan?

e: Ajoin seinään, en jaksa enää... Ihan paska laji.

Pottae
/

Niin tosiaan.. Unohdin mainita että oikeastaan leffaan petyin, mutta sen 3D-efektin takia jaksoin katsoa loppuun. Silti en kyllä nostais lippua salkoon. Ne lasit meinas kokoajan pudota, jouduin joka viides minuutti korjata lasien asentoa jne. Efektit oli kyllä hienoja, mutta loppua kohden aloin kyllästyä niihin hidastettuihin kohtiin. Aina joku hyppäsi viime hetkellä suojaan ennen räjähdystä tai jonkun mörön hyökkäystä.

Veikkaisin kyllä että en jaksaisi katsoa tuota samaa elokuvaa ilman tuota 3D-efektiä.

I bQ I
/

Ihtekki hieman petyin tuohon leffaan, varsinki ku oon tykänny Resident Evil leffoista. Tosiaan eipä nuita 3D-laseja mikään mukava ole käyttää. Itellä ne ei meinannu pudota mutta varsinkin loppua kohden painoivat nenään ikävästi.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle I bQ I

I bQ I wrote: Ihtekki hieman petyin tuohon leffaan, varsinki ku oon tykänny Resident Evil leffoista. Tosiaan eipä nuita 3D-laseja mikään mukava ole käyttää. Itellä ne ei meinannu pudota mutta varsinkin loppua kohden painoivat nenään ikävästi.

Avatarissa se 3D toimi suht hyvin. Sit käytii kaverin kans kattoo toi Clash of the Titans, ei toiminu, liian hidasta se, menee epäselväksi äkkiä ne efektit.

Mitä lasien käyttömukavuuteen tulee, kuvitelkaapa ihminen kuka joutuu käyttään muutenki laseja, siihen päälle viel ujuttaa toiset. EI kiva. 3D lasit paino omia laseja jotka taas alko ikävästi painaa nenää ja avatar kun viel oli sellanen kiva lyhyt 3h leffa niin alko lopus olee jo oikeasti vaikeeta niiden lasien kans.

Aliboz
/

No nyt tuli päästettyä semmonen pieru että huh huh! Aromeita piisaa, haisee kämppä varmaan seuraavat kaksi viikkoa :D

Finski fani
/ /

Tulin "juuri" kotiin koulusta. Pitäisi tehdä paljon erillaisia laskutehtäviä liittyen maailmanparantamiseen yms., olenhan ympäristötekniikan insinööriksi opiskelemassa. Avasin oluen. Mitä seuraavaksi? (Läksyjä en ole tehnyt 2-3:een vuoteen...)

TehBigBunny
/ /

Sohvalle istumaan, housun ylänappi auki, käsi housuihin telkkari auki, kysyt Peggyltä mitä ruokana ... eiku.

// Unohtui tärkein, sää olet kuule ny sen verta kannustavassa ympäristössä että ... SUSTA IKINÄ MITÄÄ TUU !

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Sohvalle istumaan, housun ylänappi auki, käsi housuihin telkkari auki, kysyt Peggyltä mitä ruokana ... eiku.

Kyä

FINBULLET
/

!http://images.cheezburger.com/completestore/2010/4/14/129157470620821643.gif!

Finski fani
/

Luulin olevani yksin kämpässä, joten hoilotin metallibiisien tahtiin jos jonkinmoisella äänellä. Kävin hakemassa olutta kaapista lisää ja vastaan tuli kämppiksen tyttöystävä virnistellen, ja olin liikkeessä tietysti vain ja ainoastaan boksereissa ja sukissa.

No kai se on jo tottunu tähän mun touhuun...

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Olin liikkeessä tietysti vain ja ainoastaan boksereissa ja sukissa...

Kaikilla oma tapansa iskeä naisia ;)

Kirjaudu sisään vastataksesi.