PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle IIPPONEN

IIPPONEN wrote:

Kaikilla oma tapansa iskeä naisia ;)

Eihän nyt toisen naista saa alkaa iskemään. Ja mun ja Raabin, tai siis nykyään se taitaa olla vain mun, taidoilla ei paljoa naisia isketä.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Eihän nyt toisen naista saa alkaa iskemään. Ja mun ja Raabin, tai siis nykyään se taitaa olla vain mun, taidoilla ei paljoa naisia isketä.

Et alkanut sitten vetään helikopteri sen edessä ?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

Et alkanut sitten vetään helikopteri sen edessä ?

Noku oli bokserit jalassa... Ei siinä kerenny alkaa sähläämään...

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Eihän nyt toisen naista saa alkaa iskemään. Ja mun ja Raabin, tai siis nykyään se taitaa olla vain mun, taidoilla ei paljoa naisia isketä.

Juu nyt ei tartte hetkeen pokailla ketään.. :)

Pottae
/

"Sinussa on jotain itämaista, sähän tanssit kun kameli." Toimii.. !http://i4.aijaa.com/b/00530/6748660.jpg!

FINBULLET
/

Saatanan migreenikohtaukset.Tekis mieli mennä lattialle ja huutaa kipu pois.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Saatanan migreenikohtaukset.Tekis mieli mennä lattialle ja huutaa kipu pois.

On kyllä ärsyttäviä, mutta sitten kun se on ohi, niin on hyvä fiilis. Varsinkin, jos sen saa ohi ilman oksentamista..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Eihän tossa edes ota renkaat maahan.

Apupyörät on raapimies laittanyt taakse sekä eteen.Ilmankos tuossa ilmossa lukeekin "ei kaaduttu".

jokohan sitä lähtis juoksemaan karkuun.......

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Myötkö monttupyöräks sokeelle mummolle?

Myyn vaikka katuporaks naapurin Pertille kuhan euroja lyyään tiskiin :D

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Eihän tossa edes ota renkaat maahan.

Johtuu siitä että se on niin perkeleen vikkelä myös paikallaankin :D

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Saatanan migreenikohtaukset.Tekis mieli mennä lattialle ja huutaa kipu pois.

Tiedän tunteen, säälin sinua Hopo. Itellä ihan sama vika välillä. Eikä mee ohi ennen kun sappinesteet oksentaa. Kiva tauti

DarkWarjo
/ /

Kova hinku myydä, silti väittää ilmossa että ei ole kiire.. on se kumma.

Koht o nissaniki myynnis ku rupes taas kiukutteleen... vittu. sytty laturin valo töistä kotiin tulles.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Kova hinku myydä, silti väittää ilmossa että ei ole kiire.. on se kumma.

Koht o nissaniki myynnis ku rupes taas kiukutteleen... vittu. sytty laturin valo töistä kotiin tulles.

Siis ei oo pakko myydä, jos ei makseta tarpeeks rahaa. Eli turha alkaa kenenkään tinkimään ihan mahottomia :) Jos en saa siitä sitä mitä haluun niin laitan vaikka verkonpainoks.. :D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Siis ei oo pakko myydä, jos ei makseta tarpeeks rahaa. Eli turha alkaa kenenkään tinkimään ihan mahottomia :) Jos en saa siitä sitä mitä haluun niin laitan vaikka verkonpainoks.. :D

Kuitenki on hätä. Vaihdan nissanin rikkinäiseen laturiin, kaupan päälle saat R33:n rikkinäisen laturin, yhen rikkinäisen r32:n turbon ja.. hmm.. vakio ilmanputsarikotelt. ja loppuun suditut renkaat?

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Kuitenki on hätä. Vaihdan nissanin rikkinäiseen laturiin, kaupan päälle saat R33:n rikkinäisen laturin, yhen rikkinäisen r32:n turbon ja.. hmm.. vakio ilmanputsarikotelt. ja loppuun suditut renkaat?

Heitä päälle viel 9000€, niin kauppa on siinä!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Heitä päälle viel 9000€, niin kauppa on siinä!

Hmm.. Ei saa houkutella.... :D

Finski fani
/

No olis toi Arman voinu vähän enempi yrittää... Ei kertaakaan huitassu kunnolla. Ymmärrän kyllä, että tollanen tunnahtaa, mutta noiden Surien(?) otteluihin verrattuna toi oli tollasta leikkimistä...

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No olis toi Arman voinu vähän enempi yrittää... Ei kertaakaan huitassu kunnolla. Ymmärrän kyllä, että tollanen tunnahtaa, mutta noiden Surien(?) otteluihin verrattuna toi oli tollasta leikkimistä...

Sithä se olis huitassu samalla mitalla takasi :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Sithä se olis huitassu samalla mitalla takasi :D

No eikös se ollu vähäs niinq tarkotuskin. Intissäkin saatiin paljon pahempia mustelmia verrattuna tohon, vaikka se on sellasta leikkimistä ja ton pitäs olla totista kaksintaistelua...

Kirjaudu sisään vastataksesi.