PPPP

Tuomo33
/

Nyt ottaa ja pahasti päähän! Pari viikkoa sitten lääkiri se sanoin niin "Sitte sellanen juttu etä et saisi airastua ennen leikkausta". Mikäs siinä nytte on kurkku saatanan kipeä räkää lentää melkein kaaressa kokoajan ja päähänki sattuu niin perkuleesti. Mun tuurilla tänää ttulee aika perjantaiks lekuriin.

Pure Black40
/ /

Jeejee, mulla on ylihuomenna synttärit! Mitä alapeukuttamisen arvoista täs nyt oli? :(

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Jeejee, mulla on ylihuomenna synttärit!

Nyt jo onnitelen etukäteen. eli

ONNEA

Aliboz
/

Mie tarviin alkoholijuomia ja äkkiä! Mummo tuloo käymään eikä sen sekavia lässytyksiä jaksa kukaan kuunnella...

TehBigBunny
/

Mie olen aina ajatella että rallikuskit on kyllä kaikkietten parhaita kuskeja.

Lööpi on ihan eniten paras.

Pure Black40
/ /

Tuli ostettua slimmiboksi tossa loppukesästä. Ohjaimen tärinä jotenki vaisumpi kuin vanhassa valkoisessa ohjaimessa. Meni vaihtoon ja tänään tuli uus takasin. Samanlainen tärinä kun siinä joka meni vaihtoon. Mitens muitten slimmiboksin omistajien ohjaimet pelaa? (siis niitten jolla on "kromattu" Guide-nappula)

Pottae
/ /

Ohjaimessa oli 4 nappulaa, lähetin takas. Sain uuden, mutta siinäkin oli samanlaiset 4 nappulaa :(.

-Joo okei sori, huono päivä anteeksi.-

Aliboz
/

NYT SITÄ JUOMISTA JA HETI!!! 40 minuuttia kuulunu tuolta oven takaa kauheata nalkutusta. Vittu mie tapan itteni kohta, taas.

Aliboz
/ /

NYT SITÄ JUOMISTA JA HETI!!! 40 minuuttia kuulunu tuolta oven takaa kauheata nalkutusta. Vittu mie tapan itteni kohta, taas.

e: Taas bugaa tämä, ei ole hyvä tämä!

Finski fani
/

Perjantaina jatkuu Supernatural! Kiinnostaako ketään? Ite oon odottanu täpinöissäni viime kauden päätöksestä lähtien...

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Perjantaina jatkuu Supernatural! Kiinnostaako ketään? Ite oon odottanu täpinöissäni viime kauden päätöksestä lähtien...

kiinnostaa! kaikki 5. tuotantokautta oon katsonu. 6.kausi on siis tehty?

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

kiinnostaa! kaikki 5. tuotantokautta oon katsonu. 6.kausi on siis tehty?

On. Eihän sitä voi jättää semmoseen kohtaan...

// =P

hulluseon
/

PRKL! Tuli vaan mieleen että jos pomo ei huomenna lähetä mun hitsikonetta huoltoon niin hitsatkoon vaikka hanskaansa huomisen päivän. Stanan nihilisti. Yritä siinä sitten tehdä töitä kun koneen releet jyskää ja paukkuu päälle mielivaltasesti

Tuomo33
/ /

Stana ku menee unirytmi jonka onn juuri saanu tasattua nii päin v***ua

Finski fani
/ /

Nyt frendille ja sitten Alien maratooni! Nam!

// Mitä mä tällasia tänne kirjotan? Ei tää oo mikään Facebook tai Twitter. Ei teitä varmaankaan kiinnosta tommoset asiat. Sitä paitsi Bunnylta tulee kuiteskin jotain ilkeetä vastaukseks... =(

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle kaijanen

kaijanen wrote: moi pojat. ja skimi ja bani

7-0 no problem anytime

Kajaanilla alkoi putki joka kestää aina liigakarsintoihin asti.

Northg7
/

Pelasin Forssa 2:sta neljän oluen huumassa ja giftasin kymmenen autoa ja 10milj kreedua kaverille. Siinä taas oli forssan peluuannosta kerrakseen. Nyt voi taas olla hetken ilman. Peliä vai olutta, päättäkää itse. En ole varma, kuinka Forssa 3 disc syötetään Xboxiin.

Ac3Way
/

!http://kyharitie.fi/wordpress/wp-content/uploads/2010/08/kyharitie-bonus-luontodokumentti.jpg!

Ac3Way
/ /

Reinikainen ei ollut vaihtoehtona, joten se on myöskin Studio Julmahuvi.

edit.

Sarja: Suomalaisen viihteen parasta laatua ja kaikenlisäksi vielä hauskaa sellaista. Varsinkin Studio Julmahuvin Mennen Tullen minisarja on sitä kirkkainta kärkeä, jota parempaa viihdettä ei ole vielä Suomessa tehty.

Hahmo: Reinikainen on hauskin suomalainen tv-hahmo kautta aikojen, sillä hahmossa yhdistyy tahaton komiikka sekä loistava dialogi ja näytteleminen.

Kohtaus: Studio Julmahuvin minisarjasta Mennen Tullen, Pesula kohtaus. Kohtauksessa yhdistyy mainiosti realistisuus(Pesula ohjelma), raju huumori sekä yhteiskunnalle nauraminen. Kohtaus on puhdasta huumoria alusta loppuun saakka.

Kirjaudu sisään vastataksesi.