PPPP
Jotain tasoa nyt hei... Ei saa tuollai järkyttää herkkiä mieliä :)
Vastauksena käyttäjälle Eeegac
Eeegac wrote: Oikeen kivasti se Block vetelee
Nikde postas jo aikasemmin mutta eri topicciin
Onhan toi siistin näköstä, mutta ei taida pärjätä eurooppalaisille kuskeille ollenkaan kun ajetaan oikeeta kovaa.
Sori, en jaksa seurata muita topiccei.
Saat anteeksi kun noin nätisti pyydät.
Hei, tuo FRC:n värikäs tausta, joka näkyy jos ei ole kirjautunut, on vaihtunut piiiiitkästä aikaa! Huomasin vasta nyt (Niin aktiivisesti mä oon aina kirjautuneena!) :D
Mun puolesta sais vaihtua useamminkin ja hieno kuva siinä jälleen!
Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!
Ihme kyllä olen nyt hereillä ja voinki nyt onnitella oikeana päivänä,, eli
ONNEA
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!
Hyvvee synyä
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!
onnittelut multakin
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!
Onnea.
Katos vaan, 100 videota mulla Youtubessa..
onnea latetzki!
Haha :D Kiitos kiitos!
kirves wrote:
Se on sitten GT:n vaihto edessä; Pure Black41.
Onnea!
Tohon ikään on vielä vähän matkaa...
Oliko Zolvi joka tuli tänää Kototiellä vastaan siinä ennen 4, tai 4 aikoihi? Olin ajatuksissani ja katoin vaan maata, sit näin mustapuolaset vanteen ja kun nostin päätäni ja katoin peiliin, nii siel näky musta farkkumitsu. Ite tulin hidasteiden kohalla vastaan mustassa Audissa..
/// Ja purelle onnea synttäreiden johdosta! Isäkin täyttää tänää 39 :D
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!
Paljonkas mahtoi tämä Pure Black40 täyttää?
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote:
Paljonkas mahtoi tämä Pure Black40 täyttää?
Paljos veikkaisit?
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Paljos veikkaisit?
3-90 v ikähaitari on soinut mielessäin.
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Paljos veikkaisit?
Minä veikkaan 24. Mitään käryä ei ole... =P Ihan randomilla heitin.
luulisin vähemmän :D
Pure Black40 wrote 22.08.2010: Mie oon kakstoista.
///..Onnea sitten vaan!
Kirjaudu sisään vastataksesi.