PPPP

PetuK
/ /

Jotain tasoa nyt hei... Ei saa tuollai järkyttää herkkiä mieliä :)

IL3
/

Hei, tuo FRC:n värikäs tausta, joka näkyy jos ei ole kirjautunut, on vaihtunut piiiiitkästä aikaa! Huomasin vasta nyt (Niin aktiivisesti mä oon aina kirjautuneena!) :D

Mun puolesta sais vaihtua useamminkin ja hieno kuva siinä jälleen!

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!

Ihme kyllä olen nyt hereillä ja voinki nyt onnitella oikeana päivänä,, eli

ONNEA

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: Katos vaan, 100 videota mulla Youtubessa..

Onnea!

// Edit: Myös Purelle!

Pure Black40
/

kirves wrote:

Se on sitten GT:n vaihto edessä; Pure Black41.

Onnea!

Tohon ikään on vielä vähän matkaa...

El PiNk DeViL
/ /

Oliko Zolvi joka tuli tänää Kototiellä vastaan siinä ennen 4, tai 4 aikoihi? Olin ajatuksissani ja katoin vaan maata, sit näin mustapuolaset vanteen ja kun nostin päätäni ja katoin peiliin, nii siel näky musta farkkumitsu. Ite tulin hidasteiden kohalla vastaan mustassa Audissa..

/// Ja purelle onnea synttäreiden johdosta! Isäkin täyttää tänää 39 :D

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Jeejeejee, mulla on tänään synttärit!

Paljonkas mahtoi tämä Pure Black40 täyttää?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Paljos veikkaisit?

Minä veikkaan 24. Mitään käryä ei ole... =P Ihan randomilla heitin.

Pottae
/ /

Pure Black40 wrote 22.08.2010: Mie oon kakstoista.

///..Onnea sitten vaan!

Kirjaudu sisään vastataksesi.