PPPP

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

13 nyt...

Luulin, että oot vanhempi :O :D Mäki oon nyt 13 ja 5kk ja 6päivää

Finski fani
/

Oho, meni vähän ohi... =P En oo kuullu koskaan Puren puhuvan, kait, niin enhän mää voinu tiätää. =)

Olenko
/ /

Onnea Purelle ja muillekin joilla jotain juhlittavaa tänään on :)

Mudinski
/

Pystyyköhän itse vaihtaan tuon levyaseman boxiin niin että se alkaisi toimimaan :) ?

Pottae
/ /

Jos se tekee sitä: Levy koneeseen -> hetken surisee -> "Open tray" niin sitten se on yleensä levystä kiinni. Itellä teki samaa CoD nelosen levyn kanssa (..levyssä oli pieni halkeema (ja nyt se on palasina roskiksessa kun meni hermot))

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Pystyyköhän itse vaihtaan tuon levyaseman boxiin niin että se alkaisi toimimaan :) ?

Oon lukenu, että jotkut on tosiaan näin tehny. Ei kovin vaikeeta luulis olevankaan. Ainoo hankala asia on uuden aseman hankkiminen, ja että se kanssa on oikeanlainen...

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Jos se tekee sitä: Levy koneeseen -> hetken surisee -> "Open tray" niin sitten se on yleensä levystä kiinni. Itellä teki samaa CoD nelosen levyn kanssa (..levyssä oli pieni halkeema (ja nyt se on palasina roskiksessa kun meni hermot))

No, ei se lue edes Halo Reachia ? Ja siinä ei näy naarmun naarmua :)

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote:

No, ei se lue edes Halo Reachia ? Ja siinä ei näy naarmun naarmua :)

Tuo heittääkin minun teoriani sitten roskiin. Tai sitten Reach on vaan niin peiska? ..eiku? (no okei itekkin olen hankkimassa Reachia..)

Mudinski
/

Joskus se tekee tuotakin mutta yleensä auttaa että vaihdan eri levyn koneeseen hetkeksi aikaa.

Perseestä ! Täytyy alkaa etsimään sitten uutta asemaa...

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Oot vissiin kokeillu sammuttaa boksin?

En kuule ole kokeillut...

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Pystyyköhän itse vaihtaan tuon levyaseman boxiin niin että se alkaisi toimimaan :) ?

Pystyy sen vaihtaan. Pientä kikkailua vaatii et saa toimiin.

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

No nythän se vasta lykkäskin iloisen yllätyksen ! RRoD valot :D Mitä tää sekoilee nyt ?

Kävi RRoD ja heti sen jälkeen käynistyy normaalisti mutta silti levyjä ei lue ?

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: No nythän se vasta lykkäskin iloisen yllätyksen ! RRoD valot :D Mitä tää sekoilee nyt ?

Kävi RRoD ja heti sen jälkeen käynistyy normaalisti mutta silti levyjä ei lue ?

Yhelle jesselle livestä kävi samalla lailla, mutta se luki levyn, kun rämppäs luukkua auki ja kiinni.. En oo varma toimiiko tossa, mutta oireet kuullostaa hyvinkin samalta..

Tuomo33
/

Jos sulla ei oo takuuta jäljellä avaa konsoli ja irrota levyaseman johto emosta ja laita takas kokoa kasaan ja pitäis toimia. Autto ittellä aikoinaan

Ac3Way
/

No johan myrkyn lykkäs, kannettava rupes kaatuilemaan. Ilmeisesti lämpöongelma, suattaapi olla joku tuuletin paskana. Pitäis jostain saada sopiva meisseli, että pääsi avamaan kannettavan. Kerrankin on oma meisseli liian ISO! Fu*%!"()#!ck!

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: No johan myrkyn lykkäs, kannettava rupes kaatuilemaan. Ilmeisesti lämpöongelma, suattaapi olla joku tuuletin paskana. Pitäis jostain saada sopiva meisseli, että pääsi avamaan kannettavan. Kerrankin on oma meisseli liian ISO! Fu*%!"()#!ck!

Multa aina puuttuu juuri oikeat välineet kun jotain alan purkaamaan

Ac3Way
/

Eiköhän tällä vähän aikaa pärjää, pitää vain muistaa olla rasittamatta liikaa ja sammuttaa tietokone aina välillä.

Eeegac
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Saat anteeksi kun noin nätisti pyydät.

!http://img37.imageshack.us/img37/5676/1282758661592.jpg!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Joskus se tekee tuotakin mutta yleensä auttaa että vaihdan eri levyn koneeseen hetkeksi aikaa.

Perseestä ! Täytyy alkaa etsimään sitten uutta asemaa...

2 kpl rikkinäisiä bokseja löytyy.Toisessa on ainakin toimiva dvd-asema jos tarvetta tulee.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mahtava tuo pulkka tuossa...

Nyt on kyllä trUU sierra myynnissä. Autojen legenda.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: No nythän se vasta lykkäskin iloisen yllätyksen ! RRoD valot :D Mitä tää sekoilee nyt ?

Kävi RRoD ja heti sen jälkeen käynistyy normaalisti mutta silti levyjä ei lue ?

Ei se mitään sekoile. Kolme punavaloa kertoo laiteongelmasta ja sulla taitaa sellainen ongelma olla siinä asemassa, eli ei kannata säikähtää.

Aseman vaihto ei ole iso homma, mutta hieman tietoa ja taitoa se vaatii kivasti. Vanhasta asemasta pitää siirtää serial ja muutama muu juttu siihen toiseen asemaan, jotta se böksi hyväksyy sen. Mielellään samanmerkkinen takaisin kuin se rikkinäinen..

Kirjaudu sisään vastataksesi.