PPPP

Tuomo33
/

Näin tänää syötessä

Keksittihin syödessä siskon kaa mahtava ravintola idea Ravintolassa > Hmm fetaleipä 1,50 vai fetainen leipä 3,50. kummankohan ottaisin? Tarjoilia! Tilaisn yhden fetaleivän. Leipä tulee täytetty patonki jonka päällä on hammastikku ja sen päällä feta kuutio. syötyään asiakas pyytää tarjoilijan ja sanoo että anteeks mutta mä tilasin feta leivän eikä tässä ollut kuin YKSI feta kuutio. No se onki fetaleipä toinen vaihto ehto olisi ollut FETAINEN leipä, ne on kaksi aivan eri tuotetta. Toinen asiakas ,toisessa pöydässä joka on tilannut FETAISEN leivän valitti että leivässä on liikaa fetaa "No vittu itehän halusit fetasen leivän"

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote:

Yah!

Potta mitä vittua? Onko sulla zumbaa koneella?! Mistä sie oot sitä saanut? Onko sulla häxityt tunnukset jollekin ZumbaAllNiteLong.com sivustolle, vai wutafuk?! Kytät ei vaan tykkää jos koneelta löytyy lapsizumbaa...

LONG LIVE ZUMBA!!!

Pottae
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote:

Potta mitä vittua? Onko sulla zumbaa koneella?! Mistä sie oot sitä saanut? Onko sulla häxityt tunnukset jollekin ZumbaAllNiteLong.com sivustolle, vai wutafuk?! Kytät ei vaan tykkää jos koneelta löytyy lapsizumbaa...

LONG LIVE ZUMBA!!!

!http://www.freshedgemedia.com/wp-content/uploads/2009/07/shifty-eyed-dog.gif!

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote:

!http://www.freshedgemedia.com/wp-content/uploads/2009/07/shifty-eyed-dog.gif!

Hmm...

RaabForRehab
/ /
  • EI VARMALLA TULLU RAABILLE TUPLIA!!!

Ajattelin tänään pitää hieman iisimmän päivän ja lähteä ajoissa kohti kotia, koska olen ollut tuottava ihminen yritykselleni tällä viikolla.

Finski fani
/

Mulla on hirveä kriisi päällä. En yhtään tiedä mitä tekisin... Rahaa ei ole, joten ei voi juuvva ynnä muuta. Live loppu, enkä voi ostaa lisää kun ei oo sitä rahhoo. Pyörästä on kumi puhki, eikä oo paikkaamis välineitä. Kaikki kaverit on/lähtee laivalle tai jonnekkin vain sukuloimaan... Mitä täss voi enää tehdä. Ei ole edes koulujuttuja... Mä kuolen tylsyyteen!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Mulla on hirveä kriisi päällä. En yhtään tiedä mitä tekisin... Rahaa ei ole, joten ei voi juuvva ynnä muuta. Live loppu, enkä voi ostaa lisää kun ei oo sitä rahhoo. Pyörästä on kumi puhki, eikä oo paikkaamis välineitä. Kaikki kaverit on/lähtee laivalle tai jonnekkin vain sukuloimaan... Mitä täss voi enää tehdä. Ei ole edes koulujuttuja... Mä kuolen tylsyyteen!

Hevi soimaan ja letti heilumaan! That's how i roll! Paitsi olen kalju :(

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Hevi soimaan ja letti heilumaan! That's how i roll! Paitsi olen kalju :(

Tuota kyllä olen tehnyt koko päivän, joskin hiukset vasta kasvaa(n. 30cm pitkät atm.). Alkaa myös päässä tuntumaan hiukan hassulta...

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Tuota kyllä olen tehnyt koko päivän, joskin hiukset vasta kasvaa(n. 30cm pitkät atm.). Alkaa myös päässä tuntumaan hiukan hassulta...

Tunge pää vesi astiaan pidättele niin pitkään kun vain kykenet ja heti perään juo nestettä niin paljon kun kykenet/on saatavilla. Tuloo omituinen olo

Aliboz
/

Jeah... Maanantaina tuloopi David Bowien "uusi" levy. Station To Station (1976) Deluxe Edition. Klassinen levy + live keikka ja vitusti extraa. Juuri tällä hetkellä kyseistä keikkaa kuuntelen facebookista streamina.

teemu1337
/ /

Hola. Kivasti vierähti viikko leirillä ja maanantain vapaa kärähti. Mielenkiintoinen kokemus oli silti päästä ajamaan [linkki http://fi.wikipedia.org/wiki/CV9030] CV9030 [/linkki] -rynnäkköpanssarivaunua.

e/ Ja tietenkin tuosta on vielä astetta miehekkäämpi [linkki http://www.baesystems.com/static/ceber_cv90120_tank%20(latestReleased_bae_cimg_dsei_ceb_cv90120_720_OversizeJPGLarge.jpg] CV90120 [/linkki] 120mm tykillä varustettuna, jota ei tietenkään Suomen puolustusvoimilla ole käytössä.

Jupe San
/

Jos sitä polkasis pyörällä nopsaa tohon Ahvenistolle kahtoon josko siellä ois jotain radallecomin jokkis burnajaisia tai vaikkapa tytteleitten vaahtoshöy!!!

Tuomo33
/

Vois iteki käyä muttss kun ei ole ketään kuskia joka olis selvin päin

Kirjaudu sisään vastataksesi.