PANOKSET NOUSEE !
PPPP
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: PANOKSET NOUSEE !
mikä on big blind?
Eiku Big Bani.
Höh höh ..
HJK HJK HJK !
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Cätilläkin oikein ja väärinkäyttöä. Vai onko?
Ihan oikeen tollaselle lurttanalle.. kunnon caddyst kaukana.
luulis kun tuo tuli markkinoille niin se oli kunno cäti muutenhan oisivat menneet konkkaan
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: luulis kun tuo tuli markkinoille niin se oli kunno cäti muutenhan oisivat menneet konkkaan
On se voinu sillon kasarina olla yhtä hyvä auto ku caprice classic :D
jenkkiautoissahan ei ole väliä onko auto parempi ku kilpailijan, ne kun on noi ameriikkalaiset sen verta merkkiuskollista et jos o joskus erehtyny auton laittaan ni seuraavatki on sitä samaa merkkiä. :)
Mutta siihen pyrinki tarkotaa että kkaikki autot minkä valmistaja edelleen niitä tuottaa on ollu aikoinaan hyviä. Ja tuo merkki uskollisuus on aika tavallista, ja eikös jenkeissä ole joku systeemi että kun ostat uuden auton, niin 3 vuoden päästä saata vaihataa sen uudempaan malliin rahankanssa. Ainaki muistan lukeneeni moisen uutisen aikoinaan
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: HJK HJK HJK !
HÄHÄÄÄ SIIEEELLÄÄ LEPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vähän tylsä oli Supernaturalin eka jakso, mutta kai se tästä alkaa paranemaan...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Vähän tylsä oli Supernaturalin eka jakso, mutta kai se tästä alkaa paranemaan...
Määkin siihen petyin.. Toivottavasti paranee seuraaviin jaksoihin
MIES 7 annosta = 80 g absoluuttista alkoholia = 7 pulloa keskiolutta tai 1 pullo mietoa viiniä tai ½ pulloa viinaa
NAINEN 5 annosta = 60 g absoluuttista alkoholia = 5 pulloa keskiolutta tai 2/3 pulloa mietoa viini tai 1/3 pulloa viinaa
Ps. Tähän loppuun vielä mainostettava erityisesti tätä Pottan kuvaa.
Hyvää lauantaita vaan kaikille.
Ei ole kertakäyttöinen tämä North-mies !
Vastauksena käyttäjälle Northg7
Northg7 wrote: Kertakäytön ylärajat
MIES 7 annosta = 80 g absoluuttista alkoholia = 7 pulloa keskiolutta tai 1 pullo mietoa viiniä tai ½ pulloa viinaa
NAINEN 5 annosta = 60 g absoluuttista alkoholia = 5 pulloa keskiolutta tai 2/3 pulloa mietoa viini tai 1/3 pulloa viinaa
Ps. Tähän loppuun vielä mainostettava erityisesti tätä Pottan kuvaa.
Hyvää lauantaita vaan kaikille.
Voisi sanoa, että kertakäytön yläraja on ehkä kerran tai pari ylittynyt...
Ja Potan kuva on mahtava!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Voisi sanoa, että kertakäytön yläraja on ehkä kerran tai pari ylittynyt...
Ja Potan kuva on mahtava!
juu, ei kai noita rajoja voi tuijottaa, kun niitten määrittelijät on absolutisteja... normi viihdejuomisella rikkoontuu kaikki rajat... ja eikäs toi ole ns. viikko-raja?
Vastauksena käyttäjälle TJP27
TJP27 wrote:
juu, ei kai noita rajoja voi tuijottaa, kun niitten määrittelijät on absolutisteja... normi viihdejuomisella rikkoontuu kaikki rajat... ja eikäs toi ole ns. viikko-raja?
Mitäää? 1 annos/päivä? Eihan siinä nyt ole mitään järkeä...
tyblä
ainakin jotain lappuja joskus täyttäneenä, ni niissä on ollut viikko rajoista kyse... eikä tosiaan mitään välimallia ennen riski-juopottelua:) mut ei kai noihin kukaan oikeesti usko?:)
E: en muista määriä, mut noita on ilmeisesti erilaisia
Pakko kysyä että mikä siinä on niin kamalaa jos johonkin kommenttiin omas kuvas vastaa? ei muillakaan sivuilla siitä aleta valittaa, enkä ymmärrä miksi tääläkään, joten olis ihan kiva tietää..
Vastauksena käyttäjälle tappi
tappileipa wrote: Pakko kysyä että mikä siinä on niin kamalaa jos johonkin kommenttiin omas kuvas vastaa? ei muillakaan sivuilla siitä aleta valittaa, enkä ymmärrä miksi tääläkään, joten olis ihan kiva tietää..
Kyse taitaa olla kommenttien laadusta. Viime aikoina en ole katsellut kuvia, mutta ainakin aikaisemmin olet laittanut aika turhia kommentteja omiin kuviisi.
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
Kyse taitaa olla kommenttien laadusta. Viime aikoina en ole katsellut kuvia, mutta ainakin aikaisemmin olet laittanut aika turhia kommentteja omiin kuviisi.
no kuka nyt sitte sanoo minkäkin olevan turha.. omastamielestä turha on sellanen joka ei liity asiaan milläänlailla tai muuten typerästi kirjotettu, esim 1sanan kommentit tai jotain. mielestäni en sellasia oo kirjotellut. kovasti ollaan aina valittamas että tälleen ja tolleen ei saa tehdä mutta koskaan ei sanota miten se pitäs tehdä!:) se on vähä kummallista.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/hamster2.jpg!
HAMSTER! A dentist! Hard PORN, steeven seeagal! ;)
Kirjaudu sisään vastataksesi.