PPPP

Tuomo33
/

luulis kun tuo tuli markkinoille niin se oli kunno cäti muutenhan oisivat menneet konkkaan

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: luulis kun tuo tuli markkinoille niin se oli kunno cäti muutenhan oisivat menneet konkkaan

On se voinu sillon kasarina olla yhtä hyvä auto ku caprice classic :D

jenkkiautoissahan ei ole väliä onko auto parempi ku kilpailijan, ne kun on noi ameriikkalaiset sen verta merkkiuskollista et jos o joskus erehtyny auton laittaan ni seuraavatki on sitä samaa merkkiä. :)

Tuomo33
/

Mutta siihen pyrinki tarkotaa että kkaikki autot minkä valmistaja edelleen niitä tuottaa on ollu aikoinaan hyviä. Ja tuo merkki uskollisuus on aika tavallista, ja eikös jenkeissä ole joku systeemi että kun ostat uuden auton, niin 3 vuoden päästä saata vaihataa sen uudempaan malliin rahankanssa. Ainaki muistan lukeneeni moisen uutisen aikoinaan

kaijanen
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: HJK HJK HJK !

HÄHÄÄÄ SIIEEELLÄÄ LEPÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Finski fani
/

Vähän tylsä oli Supernaturalin eka jakso, mutta kai se tästä alkaa paranemaan...

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Vähän tylsä oli Supernaturalin eka jakso, mutta kai se tästä alkaa paranemaan...

Määkin siihen petyin.. Toivottavasti paranee seuraaviin jaksoihin

Northg7
/

Kertakäytön ylärajat

MIES 7 annosta = 80 g absoluuttista alkoholia = 7 pulloa keskiolutta tai 1 pullo mietoa viiniä tai ½ pulloa viinaa

NAINEN 5 annosta = 60 g absoluuttista alkoholia = 5 pulloa keskiolutta tai 2/3 pulloa mietoa viini tai 1/3 pulloa viinaa

Ps. Tähän loppuun vielä mainostettava erityisesti tätä Pottan kuvaa.

Hyvää lauantaita vaan kaikille.

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Kertakäytön ylärajat

MIES 7 annosta = 80 g absoluuttista alkoholia = 7 pulloa keskiolutta tai 1 pullo mietoa viiniä tai ½ pulloa viinaa

NAINEN 5 annosta = 60 g absoluuttista alkoholia = 5 pulloa keskiolutta tai 2/3 pulloa mietoa viini tai 1/3 pulloa viinaa

Ps. Tähän loppuun vielä mainostettava erityisesti tätä Pottan kuvaa.

Hyvää lauantaita vaan kaikille.

Voisi sanoa, että kertakäytön yläraja on ehkä kerran tai pari ylittynyt...

Ja Potan kuva on mahtava!

TJP27
/ /

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Voisi sanoa, että kertakäytön yläraja on ehkä kerran tai pari ylittynyt...

Ja Potan kuva on mahtava!

juu, ei kai noita rajoja voi tuijottaa, kun niitten määrittelijät on absolutisteja... normi viihdejuomisella rikkoontuu kaikki rajat... ja eikäs toi ole ns. viikko-raja?

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TJP27

TJP27 wrote:

juu, ei kai noita rajoja voi tuijottaa, kun niitten määrittelijät on absolutisteja... normi viihdejuomisella rikkoontuu kaikki rajat... ja eikäs toi ole ns. viikko-raja?

Mitäää? 1 annos/päivä? Eihan siinä nyt ole mitään järkeä...

TJP27
/ /

ainakin jotain lappuja joskus täyttäneenä, ni niissä on ollut viikko rajoista kyse... eikä tosiaan mitään välimallia ennen riski-juopottelua:) mut ei kai noihin kukaan oikeesti usko?:)

E: en muista määriä, mut noita on ilmeisesti erilaisia

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle tappi

tappileipa wrote: Pakko kysyä että mikä siinä on niin kamalaa jos johonkin kommenttiin omas kuvas vastaa? ei muillakaan sivuilla siitä aleta valittaa, enkä ymmärrä miksi tääläkään, joten olis ihan kiva tietää..

Kyse taitaa olla kommenttien laadusta. Viime aikoina en ole katsellut kuvia, mutta ainakin aikaisemmin olet laittanut aika turhia kommentteja omiin kuviisi.

tappi
/ /

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Näytä piilotettu viesti

Kirjaudu sisään vastataksesi.