PPPP

Mudinski
/

Ei vittu oikeasti... Miettiiköhän täällä FRC:llä ei-niin-pidetty henkilö ollenkaan sitä, mitä kirjoittaa itse tänne ?

Ac3Way
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: HAMSTER! A dentist! Hard PORN, steeven seeagal! ;)

Wash ON! DEcycle!

Clean me the Dishmaster!

vaiski75
/

HUKKASIN SÄÄDÖT! TANA! KETTU!

Jotenkin mä onnistuin siinäkin. Ainut mitä muistan, että lukot oli 32 ja 38..

Just great..

Tuomo33
/

Apuva!!!! Miä tartten nyt nopeasti apua. Käynistihin koneen ja tuli musta ruutu jossa luki boot clenet ja jotain muuta mitä en kerinny lukemaan. Onko mun kone sekoamassa vai mitä, kun itse entiädä tietokoneista paskan vertaakaan. muutenki on kone tökivä 3troijalisen poiston jälkeen.. Vai onko tuo jonkun virusohjelman tekosia?

TehBigBunny
/

Jos se lähti siitä käyntiin kuitenkin ihan ok niin ei syytä suurempaan paniikkiin.

Yleensä tuollaista ei tule viruksista.

Tuomo33
/

No siinä meni kuitenkin normaalia pidempi aika kun käynisty, kaiken schaicen poistamisen jälkeen koneelta käynistäminen on ollut huamattavasti hitaampaan yms... Miä haluasin teloittaa jokasen kuka näitä vitun viirukksia tekee ja llevittää ! Mutta toivon että tää paska ei tosiaankaan kaadu.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: No siinä meni kuitenkin normaalia pidempi aika kun käynisty, kaiken schaicen poistamisen jälkeen koneelta käynistäminen on ollut huamattavasti hitaampaan yms... Miä haluasin teloittaa jokasen kuka näitä vitun viirukksia tekee ja llevittää ! Mutta toivon että tää paska ei tosiaankaan kaadu.

Kokeile viälä ajaa kone uudestaan läpi jollain ohjelmalla, jos se löytäs vaikka viälä jotain sontaa sieltä. Mikä sun virusturva muuten on?

Tuomo33
/

ad aware ja avasti joka tosin ei oo koskaa mitää löytäny mutta kun uppasinoja tuon adawaren nii saman tien alko löytyy tiedostoja. Mutta pitää käyä uusiks läpi jaa käynistää uusik konekkin..

pokalemestari
/

Suosittelen malwarebytes' anti-malware ohjelmaa jos pöpöjä pitää ettiä ja poistaa.

Schimanski76
/

Miss o mun puhelin,miss on mun miss-essi,miss on mun nainen,miss on Hennalan Shellin Sfinkski,Vieläkö on kesää järjellä,onkop järkee,Miss vitus kaikki on?????????????

LÄHTEKÄÄ PAARIIN!!!!

LAULUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TeroKortelainen
/

Mun oikeest poskiontelost tulee vihreenkeltast töhnää ja muutenki on niinq huono olo.

OONX MÄ RASKAANA??kysymysmerkki

Hookkis
/

Se on kosto siitä että oot ollu liian vähän penkalla ;D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Miss o mun puhelin,miss on mun miss-essi,miss on mun nainen,miss on Hennalan Shellin Sfinkski,Vieläkö on kesää järjellä,onkop järkee,Miss vitus kaikki on?????????????

LÄHTEKÄÄ PAARIIN!!!!

LAULUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puhelin tippu paarin veecee-pönttöön. Sulla koskaan ollukka mitään missi-essiä, eikä kyllä naistakaan. Sfinkski on kuihtunut pois, ei edes liveä jäljellä. Kesä män ja talvi tuleep. Ei ole, Kirves vei sen. Kaikki on väiksin luona, sua ei oo ktsuttu... >=(

Eip oo rahhoo paariin... =(

No yhen suvivirren voin vetästä: I heard the nations are threatened by crisis A curse from east, where the demon rises The sin is changing the face of this earth While we are waiting for the darkest birth The coming vision Was our decision Can it be That all we need Is a resistant breed The harming cast Flourishing fast Can it be That this is it The final exit

Schimanski76
/

Kävin lähipaarissa,muistivat miehen,ei puhelinta.Tämä on totta,tämä o n totta.

Noh,tuostahan se puhelin löytyi.Tämä on totta tämä on totta,tämä on totta(AWYRJÄ;EI LAURA)Laura opn ihku,Yrjänä pläski,Mie tihkun seksiä,maanantai,Tiistai,pöyrivät sähkökoneet!Mie tilaan taksin ja lähen Finskille kuuntelee Chekkii ja sit Ässälle kattoo Liverpoolin parhaita!!!!

Nikde
/

CRX:n päästöt pitkin mäntyjä, jokavuotinen syksyn perinne, kivaa on! :D

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Puhelin tippu paarin veecee-pönttöön. Sulla koskaan ollukka mitään missi-essiä, eikä kyllä naistakaan. Sfinkski on kuihtunut pois, ei edes liveä jäljellä. Kesä män ja talvi tuleep. Ei ole, Kirves vei sen. Kaikki on väiksin luona, sua ei oo ktsuttu... >=(

Eip oo rahhoo paariin... =(

No yhen suvivirren voin vetästä: I heard the nations are threatened by crisis A curse from east, where the demon rises The sin is changing the face of this earth While we are waiting for the darkest birth The coming vision Was our decision Can it be That all we need Is a resistant breed The harming cast Flourishing fast Can it be That this is it The final exit

Ainiijuu,Väiskillä olette.Miä tuun kohta.Taisteluparit tulille ja ryhmärunkkaus.Kirves ja Norttti kommerntoi tilannetta kuopiopäissään.Larppinen maksaa taksin! Meikpiissss!!!!!!!!

Pottae
/

Peliasema 3 tilattu. Woop! Woop! Woop! !http://img.photobucket.com/albums/v134/CMUBrent/homer-woop-woop-woop.gif!

RaabForRehab
/

Ei ole hyvä tämä Raabin nilkka. Ei ole suunniteltu juoksemiseen. Ei liiku nilkka nyt sitten, velttona siinä roikkuu vaan.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Ei ole hyvä tämä Raabin nilkka. Ei ole suunniteltu juoksemiseen. Ei liiku nilkka nyt sitten, velttona siinä roikkuu vaan.

rollaattori on loistava keksintö ;)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Ei ole hyvä tämä Raabin nilkka. Ei ole suunniteltu juoksemiseen. Ei liiku nilkka nyt sitten, velttona siinä roikkuu vaan.

Keppiä alle ja kapakista hoitamaan SP:tä.Toimii.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Ei ole hyvä tämä Raabin nilkka. Ei ole suunniteltu juoksemiseen. Ei liiku nilkka nyt sitten, velttona siinä roikkuu vaan.

Tiätähän tunteen tuon. Kaikkia ei ole tehty juoksemaan

Kirjaudu sisään vastataksesi.