Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Tiätähän tunteen tuon. Kaikkia ei ole tehty juoksemaan
Onneks on autot.
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Tiätähän tunteen tuon. Kaikkia ei ole tehty juoksemaan
Onneks on autot.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote:
Onneks on autot.
Mutta ei oo autoa eikä korttia..
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote:
Mutta ei oo autoa eikä korttia..
sinäpä sen menit kirjottamaan.. By the way alkaa uus ritari ässä sarja subilla.. Toivottavasti ei jole haselhof pää osissa
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Toivottavasti ei jole haselhof pää osissa
LOUKKAUS!
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
sinäpä sen menit kirjottamaan.. By the way alkaa uus ritari ässä sarja subilla.. Toivottavasti ei jole haselhof pää osissa
Ei ole, ja sarja on täyttä kuraa. Sori tu tissappoint juu...
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
LOUKKAUS!
Ei vaan kannan otto
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Ei ole, ja sarja on täyttä kuraa. Sori tu tissappoint juu...
Eikun kiitos vaan kannan otosta ettei turhia sarjalta oottele
Hih Hih,Mie pääsen ens viikolla testaa Ferraria,hihihih,kaasua,hih heh,jarrua,rataa,ferrari,hihi hihi,fefe hih hihi,mahtavaa.On siinä ääntä!!!!!
Onko täällä halukkaita ajelee vähän F1 livessä?
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Hih Hih,Mie pääsen ens viikolla testaa Ferraria,hihihih,kaasua,hih heh,jarrua,rataa,ferrari,hihi hihi,fefe hih hihi,mahtavaa.On siinä ääntä!!!!!
Voinx määki tulla? =)
([linkki http://www.youtube.com/watch?v=aF02roMiN5Y]Skimmy tulee paarista.[/linkki])
Ei oo paljoa näkyny F1:stä.. Kivasti posti hukannut sen. prkl
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Voinx määki tulla? =)
(Skimmy tulee paarista.)
Periaatteessa voisi vaikka Finskille,mutta tuo TRE-Lahti on aika paska pätkä.Sakkoja,ruuhkaa ja Puikkosia.TRE-HKI yällä on suunnitelma.Ei siis liian kovaa,vaan,öhhhh,sopivasti. :) Radalla sitten kowempaa!!!!!
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: Ei oo paljoa näkyny F1:stä.. Kivasti posti hukannut sen. prkl
Sama täällä mun, kannellinen versio, ei ole aineskaan vielä tullut.
Affenanmaa on paska ... maa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Sama täällä mun, kannellinen versio, ei ole aineskaan vielä tullut.
Affenanmaa on paska ... maa.
Tai siellä on maailman hitaimmat postiljoonit..
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote:
Tai siellä on maailman hitaimmat postiljoonit..
Miu setä asui siellä,taiteilija,kuoli,tauluja perin,en tunne miestä,hienona tauluja.Raapin pelejä tuovat hiljalleeeen tai söivät ne.
Niin juu,yritin joskus 90-luvulla metsästää setää ja menin sinne muijakaverin kanssa.Ei löytynyt setää,ei millään vaikka nimi oli ylhäällä.Sitten se pamahti meidän mutsin hautajaisiin yhtäkkiä Suomeen,ei puhunut suomea yhtään.Kännissä oli.Jotain se horisi ruotsiksi miulle ja taiteesta lööperterteli taidepäissään.Tyccäsin miehestä.
Mist Viltust tääl puhutaan ??? ei tiijä,ei kiinnosta,ei jaksa!!!!!!!! Menkää Finskille,takaovi augi!!!!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Miu setä asui siellä,taiteilija,kuoli,tauluja perin,en tunne miestä,hienona tauluja.Raapin pelejä tuovat hiljalleeeen tai söivät ne.
Niin juu,yritin joskus 90-luvulla metsästää setää ja menin sinne muijakaverin kanssa.Ei löytynyt setää,ei millään vaikka nimi oli ylhäällä.Sitten se pamahti meidän mutsin hautajaisiin yhtäkkiä Suomeen,ei puhunut suomea yhtään.Kännissä oli.Jotain se horisi ruotsiksi miulle ja taiteesta lööperterteli taidepäissään.Tyccäsin miehestä.
Mist Viltust tääl puhutaan ??? ei tiijä,ei kiinnosta,ei jaksa!!!!!!!! Menkää Finskille,takaovi augi!!!!
Skimmyllä muijakaveri? Aaa.. 90-luku...
1890-luku
10-uutisissa tulee nyt kohta jotain kilpakonsolipelaamisjuttua(?), varmaan lopuksi...
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 1890-luku
tai olla -70 luku...läheltä liippaaa!
Haistakaa Wilttu!!!
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Kilpa pelaaminen suomessa yleistyy
aikamoista
I/11-saapumiserän palvelukseen astumiseen 10.01.2011 vielä 104 aamua.
kikkelis kokkelis.
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: I/11-saapumiserän palvelukseen astumiseen 10.01.2011 vielä 104 aamua.
kikkelis kokkelis.
Tuleva mosa! Muistaa ottaa mukaan oma wii-ohjain ja kävelysauvat, pistävät muuten kuorimaan perunoita.
Lonkeroooo ja heti!
Kirjaudu sisään vastataksesi.