PPPP

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Tiätähän tunteen tuon. Kaikkia ei ole tehty juoksemaan

Onneks on autot.

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote:

Mutta ei oo autoa eikä korttia..

sinäpä sen menit kirjottamaan.. By the way alkaa uus ritari ässä sarja subilla.. Toivottavasti ei jole haselhof pää osissa

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

sinäpä sen menit kirjottamaan.. By the way alkaa uus ritari ässä sarja subilla.. Toivottavasti ei jole haselhof pää osissa

Ei ole, ja sarja on täyttä kuraa. Sori tu tissappoint juu...

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Ei ole, ja sarja on täyttä kuraa. Sori tu tissappoint juu...

Eikun kiitos vaan kannan otosta ettei turhia sarjalta oottele

Schimanski76
/

Hih Hih,Mie pääsen ens viikolla testaa Ferraria,hihihih,kaasua,hih heh,jarrua,rataa,ferrari,hihi hihi,fefe hih hihi,mahtavaa.On siinä ääntä!!!!!

Aliboz
/

Onko täällä halukkaita ajelee vähän F1 livessä?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Voinx määki tulla? =)

(Skimmy tulee paarista.)

Periaatteessa voisi vaikka Finskille,mutta tuo TRE-Lahti on aika paska pätkä.Sakkoja,ruuhkaa ja Puikkosia.TRE-HKI yällä on suunnitelma.Ei siis liian kovaa,vaan,öhhhh,sopivasti. :) Radalla sitten kowempaa!!!!!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote: Ei oo paljoa näkyny F1:stä.. Kivasti posti hukannut sen. prkl

Sama täällä mun, kannellinen versio, ei ole aineskaan vielä tullut.

Affenanmaa on paska ... maa.

RaabForRehab
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Sama täällä mun, kannellinen versio, ei ole aineskaan vielä tullut.

Affenanmaa on paska ... maa.

Tai siellä on maailman hitaimmat postiljoonit..

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab

RaabForRehab wrote:

Tai siellä on maailman hitaimmat postiljoonit..

Miu setä asui siellä,taiteilija,kuoli,tauluja perin,en tunne miestä,hienona tauluja.Raapin pelejä tuovat hiljalleeeen tai söivät ne.

Niin juu,yritin joskus 90-luvulla metsästää setää ja menin sinne muijakaverin kanssa.Ei löytynyt setää,ei millään vaikka nimi oli ylhäällä.Sitten se pamahti meidän mutsin hautajaisiin yhtäkkiä Suomeen,ei puhunut suomea yhtään.Kännissä oli.Jotain se horisi ruotsiksi miulle ja taiteesta lööperterteli taidepäissään.Tyccäsin miehestä.

Mist Viltust tääl puhutaan ??? ei tiijä,ei kiinnosta,ei jaksa!!!!!!!! Menkää Finskille,takaovi augi!!!!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Miu setä asui siellä,taiteilija,kuoli,tauluja perin,en tunne miestä,hienona tauluja.Raapin pelejä tuovat hiljalleeeen tai söivät ne.

Niin juu,yritin joskus 90-luvulla metsästää setää ja menin sinne muijakaverin kanssa.Ei löytynyt setää,ei millään vaikka nimi oli ylhäällä.Sitten se pamahti meidän mutsin hautajaisiin yhtäkkiä Suomeen,ei puhunut suomea yhtään.Kännissä oli.Jotain se horisi ruotsiksi miulle ja taiteesta lööperterteli taidepäissään.Tyccäsin miehestä.

Mist Viltust tääl puhutaan ??? ei tiijä,ei kiinnosta,ei jaksa!!!!!!!! Menkää Finskille,takaovi augi!!!!

Skimmyllä muijakaveri? Aaa.. 90-luku...

Northg7
/

10-uutisissa tulee nyt kohta jotain kilpakonsolipelaamisjuttua(?), varmaan lopuksi...

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: 1890-luku

tai olla -70 luku...läheltä liippaaa!

djrunkkari
/

I/11-saapumiserän palvelukseen astumiseen 10.01.2011 vielä 104 aamua.

kikkelis kokkelis.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: I/11-saapumiserän palvelukseen astumiseen 10.01.2011 vielä 104 aamua.

kikkelis kokkelis.

Tuleva mosa! Muistaa ottaa mukaan oma wii-ohjain ja kävelysauvat, pistävät muuten kuorimaan perunoita.

Kirjaudu sisään vastataksesi.