Tilauksenne on käsitelty ja postitettu.
PPPP
Vai Thaimaasta?
Kauhia rapula on.Ei jua Skimmy enää ikinä.
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote:
Joo. kolme tilasin..
Ei ole hyvä tämä. Suositus on 5 ja selitys: Yhdellä vaimolla ei ole seuraa kun mies on pois, kaks vaimoa alkavat tappelemaan, jos on kolme, niin kaksi liittoutuu yhtä vastaan, jos on neljä niin se on sit vähä sama ku kahdella. eli tulee ns. kaks tiimiä, mut jos on 5 niin siinä ei pääse muodostumaan kauheaa kitkaa kenenkään välille, jos tulee rähinää niin löytyy aina joku tuomaroimaan. Näin kertoi viisas arabi (tjsp)
!http://www.riemurasia.net/avatar/5f/jg/101284/kuva_1285662137.jpg!
Pokeria mätän TDU2:n betassa vaikken sitä osaa :D Silti kuitenki keränny enemmän rahaa kuin vastustaja.
!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/09/ee3b3ff0-44be-40de-bd69-e778e4c8d528.jpg!
Luulin että ei tästä vois enää päivä paljoa huonommaks muuttua, mutta kyllä näköjään voi, boxi hajos:)
Ihan hemmetin hyviä noi uudet estrellan pähkinät.On suolapähkinöitä,luksuspuksus pähkinöitä chilipähkinöitä.Ei voi muuta sanoo kun nam.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Kauhia rapula on.Ei jua Skimmy enää ikinä.
Ei usko kukaan Skimmyä nyt. Aamulla mainittii Skimmy rariossakin. YleX aamu lähetyksessä mainitsivat. Kivasti.
http://kuvaton.com/browse/15760/amis_aku2.jpg
Hyvin repes :D
Kellään mitää koppia mistä löytyis Sons of Anarchyn eilen jenkeis esitetty jakso? Olikos se nyt sitte kolmoskauden neljäs vai mikä se nyt oli.
Iso kiitos!
Michael Galati 51 vuotta! Mahtava meininki!!! Laulua!!!
Nyt myös PSN: Pottarawr.
Peliasema 3 siis kotiutui. =)
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Michael Galati 51 vuotta! Mahtava meininki!!! Laulua!!!
sorry, sorry galati ho gayi mujhako baaba maaf karo kuchh duuri thi majabuuri thi tum hi khud insaaf karo ji bhar ke shikaayat kar lena aaj ke din lekin mohabbat kar lena o meri jaan jaan jaan jaan jaan sorry, sorry galati ho mohabbat hamane maangi hai meharabaani nahin maangi tarasane ko tadapane ko zindagaani nahin maangi tumane hamako chaaha aise jaise koyi ehasaan kiya ham to tum par jaan dete hain tumane dil mushkil se diya dilabar kya jo dil tarasaata hai pyaar karana shaayad tumhein nahin aata hai o meri jaan main chalati huun aji bolo kahaan koyi tumasa na ho aashiq vahaan sah na sakogi judaayi tumase achchhi to tanhaayi ho thaharo thaharo dil na todo are jaao baaba pichha chhodo sorry, sorry galati ho ghadi bhar ko zindagi ka na ab ehasaan ham lenge bina tere agar jina pade to jaan ham denge sorry, sorry galati ho baat na rakhana dil mein koyi tum bhi dil ko saaf karo jaan jaan jaan
Forza 4 Julkaistu!!!
!http://www.mikogiocattoli.com/toy_images/forza_4.jpg!
Herää epäilys, että pyöriikö 360:lla
Ottakaa opiksi Tukiaisilta. PITÄÄ OLLA KILTISTI! ;)
Youtube-linkki Hölömö vielä kännissä laittaa vastaan raudoille niin tottakai se sattuu ranteisiin :D Toki tyttö tuossa vähän paniikissakin provoaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.
