PPPP

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Tilauksenne on käsitelty ja postitettu.

Tuleeks vaimoketta venäjältä vai?

Pottae
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Tuleeks vaimoketta venäjältä vai?

Joo. kolme tilasin..

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote:

Joo. kolme tilasin..

Ei ole hyvä tämä. Suositus on 5 ja selitys: Yhdellä vaimolla ei ole seuraa kun mies on pois, kaks vaimoa alkavat tappelemaan, jos on kolme, niin kaksi liittoutuu yhtä vastaan, jos on neljä niin se on sit vähä sama ku kahdella. eli tulee ns. kaks tiimiä, mut jos on 5 niin siinä ei pääse muodostumaan kauheaa kitkaa kenenkään välille, jos tulee rähinää niin löytyy aina joku tuomaroimaan. Näin kertoi viisas arabi (tjsp)

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Tilauksenne on käsitelty ja postitettu.

Sama, pääse Fifittelee torstaina.

Latetzki
/

Pokeria mätän TDU2:n betassa vaikken sitä osaa :D Silti kuitenki keränny enemmän rahaa kuin vastustaja.

TehBigBunny
/

!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/09/ee3b3ff0-44be-40de-bd69-e778e4c8d528.jpg!

FINBULLET
/

Ihan hemmetin hyviä noi uudet estrellan pähkinät.On suolapähkinöitä,luksuspuksus pähkinöitä chilipähkinöitä.Ei voi muuta sanoo kun nam.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Kauhia rapula on.Ei jua Skimmy enää ikinä.

Ei usko kukaan Skimmyä nyt. Aamulla mainittii Skimmy rariossakin. YleX aamu lähetyksessä mainitsivat. Kivasti.

Olenko
/

Kellään mitää koppia mistä löytyis Sons of Anarchyn eilen jenkeis esitetty jakso? Olikos se nyt sitte kolmoskauden neljäs vai mikä se nyt oli.

Aliboz
/ /

Vastauksena käyttäjälle Olenko

Olenko wrote: Kellään mitää koppia mistä löytyis Sons of Anarchyn eilen jenkeis esitetty jakso? Olikos se nyt sitte kolmoskauden neljäs vai mikä se nyt oli.

Hobla

Pottae
/

Nyt myös PSN: Pottarawr.

Peliasema 3 siis kotiutui. =)

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Michael Galati 51 vuotta! Mahtava meininki!!! Laulua!!!

sorry, sorry galati ho gayi mujhako baaba maaf karo kuchh duuri thi majabuuri thi tum hi khud insaaf karo ji bhar ke shikaayat kar lena aaj ke din lekin mohabbat kar lena o meri jaan jaan jaan jaan jaan sorry, sorry galati ho mohabbat hamane maangi hai meharabaani nahin maangi tarasane ko tadapane ko zindagaani nahin maangi tumane hamako chaaha aise jaise koyi ehasaan kiya ham to tum par jaan dete hain tumane dil mushkil se diya dilabar kya jo dil tarasaata hai pyaar karana shaayad tumhein nahin aata hai o meri jaan main chalati huun aji bolo kahaan koyi tumasa na ho aashiq vahaan sah na sakogi judaayi tumase achchhi to tanhaayi ho thaharo thaharo dil na todo are jaao baaba pichha chhodo sorry, sorry galati ho ghadi bhar ko zindagi ka na ab ehasaan ham lenge bina tere agar jina pade to jaan ham denge sorry, sorry galati ho baat na rakhana dil mein koyi tum bhi dil ko saaf karo jaan jaan jaan

Pure Black40
/

Forza 4 Julkaistu!!!

!http://www.mikogiocattoli.com/toy_images/forza_4.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.