But whys all the rum gone?
PPPP
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: But whys all the rum gone?
'cause they took the hobits to Isengard.
Vastauksena käyttäjälle Northg7
Northg7 wrote: Ottakaa opiksi Tukiaisilta. PITÄÄ OLLA KILTISTI! ;)
Youtube-linkki Hölömö vielä kännissä laittaa vastaan raudoille niin tottakai se sattuu ranteisiin :D Toki tyttö tuossa vähän paniikissakin provoaa.
Rautoihin jätetään aika paljo löysää, mutta jos tappelee vastaan nii poliisit pistää ne piruutaan niin tiukkaan kun saa. Ja se sattuu! Näin kertoi kaveri joka työskentelee alalla.
Kyl :) Jos vielä saranaraudat niin sillon löysinäkään en suosittelisi laittaa vastaan kun on ketjuraudat liikkuvaisemmat.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: http://kuvaton.com/browse/15760/amis_aku2.jpg
Hyvin repes :D
Repes kyllä huolella :D
Tsukubasta piirsin vektori kartan: http://latetzki.deviantart.com/art/Tsukuba-Circuit-Map-180947596
Mua Etoo.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mua Etoo.
!http://www.leblogfoot.com/wp-content/uploads/Mohamed/Liga/eto__o.jpg!
Pähkinät lisääntyvät !http://pics.kuvaton.com/kuvei/peanuts_explaining_birth.jpg!
Mikähän täs on ku yrittää viimeselle sivulle, ni se näyttää että koko aihees ei oo mitää viestejä? joskus hyppää taas yhtä sivua kauemmas, kun koko aihees onkaan.
Oooh, TV1000 classicilla "Grand Prix"
Mulla pätkii elisan kanavat.
Onneksi mulla onki TeeÄNAA
Siällä ne vääntää montte caarloa.
minkä vuoren kisa kysees?
edit: lol, ai leffa :------D
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: minkä vuoren kisa kysees?
edit: lol, ai leffa :------D
Joo leffa todellakin, 66vuodelta :D hienoja jurmuloita :)
4pv vkloppu. Huppua vois vähäsen heiluttaa ♥
HV, lauantaikin on mulla opiskelupäivä...
Näilä näkymin on koko loppu vuos lomaa..
LOL joku loma.
Näyttäis siltä illan ohjelmassa on ensin lätkämatsi ja illan päätteeksi kalsarikännit
e: linkin poisto
Vastauksena käyttäjälle ariko
ariko wrote: Näyttäis siltä illan ohjelmassa on ensin lätkämatsi ja illan päätteeksi kalsarikännit
Missä maassa se ariko asustelee, kun ei toimi tua video Suamessa? Ja eikös se olis hyvä vetästä ne kalsarikännit samaan aikaan matsin kanssa. Paljon kivempaa...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Missä maassa se ariko asustelee, kun ei toimi tua video Suamessa? Ja eikös se olis hyvä vetästä ne kalsarikännit samaan aikaan matsin kanssa. Paljon kivempaa...
Se viteo män jotenkin viturallee. Ehä minä vanhamiäs kehtaa mennä hallille kalsareissaan ;) Paikan päällä lätkäkin on parempaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.