PPPP

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: But whys all the rum gone?

'cause they took the hobits to Isengard.

IsmoKovero
/

Vastauksena käyttäjälle Northg7

Northg7 wrote: Ottakaa opiksi Tukiaisilta. PITÄÄ OLLA KILTISTI! ;)

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1194271/julia-tukiainen-vietiin-raudoissa-putkaan-johannan-laulukeikalta

Youtube-linkki Hölömö vielä kännissä laittaa vastaan raudoille niin tottakai se sattuu ranteisiin :D Toki tyttö tuossa vähän paniikissakin provoaa.

Rautoihin jätetään aika paljo löysää, mutta jos tappelee vastaan nii poliisit pistää ne piruutaan niin tiukkaan kun saa. Ja se sattuu! Näin kertoi kaveri joka työskentelee alalla.

Northg7
/

Kyl :) Jos vielä saranaraudat niin sillon löysinäkään en suosittelisi laittaa vastaan kun on ketjuraudat liikkuvaisemmat.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mua Etoo.

!http://www.leblogfoot.com/wp-content/uploads/Mohamed/Liga/eto__o.jpg!

FINBULLET
/

Pähkinät lisääntyvät !http://pics.kuvaton.com/kuvei/peanuts_explaining_birth.jpg!

tappi
/
Näytä piilotettu viesti
DarkWarjo
/ /

Onneksi mulla onki TeeÄNAA

Siällä ne vääntää montte caarloa.

djrunkkari
/ /

minkä vuoren kisa kysees?

edit: lol, ai leffa :------D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: minkä vuoren kisa kysees?

edit: lol, ai leffa :------D

Joo leffa todellakin, 66vuodelta :D hienoja jurmuloita :)

Pottae
/ /

4pv vkloppu. Huppua vois vähäsen heiluttaa ♥

ariko
/ /

Näyttäis siltä illan ohjelmassa on ensin lätkämatsi ja illan päätteeksi kalsarikännit

e: linkin poisto

Finski fani
/ /

Vastauksena käyttäjälle ariko

ariko wrote: Näyttäis siltä illan ohjelmassa on ensin lätkämatsi ja illan päätteeksi kalsarikännit

Missä maassa se ariko asustelee, kun ei toimi tua video Suamessa? Ja eikös se olis hyvä vetästä ne kalsarikännit samaan aikaan matsin kanssa. Paljon kivempaa...

ariko
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Missä maassa se ariko asustelee, kun ei toimi tua video Suamessa? Ja eikös se olis hyvä vetästä ne kalsarikännit samaan aikaan matsin kanssa. Paljon kivempaa...

Se viteo män jotenkin viturallee. Ehä minä vanhamiäs kehtaa mennä hallille kalsareissaan ;) Paikan päällä lätkäkin on parempaa.

Kirjaudu sisään vastataksesi.