Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: LOL joku loma.
Jos totta puhutaan niin, olisin mielumin loppuvuoden töissä. Muttaku perkele niitä ei mistään saa : /
Vastauksena käyttäjälle RaabForRehab
RaabForRehab wrote: LOL joku loma.
Jos totta puhutaan niin, olisin mielumin loppuvuoden töissä. Muttaku perkele niitä ei mistään saa : /
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Jos totta puhutaan niin, olisin mielumin loppuvuoden töissä. Muttaku perkele niitä ei mistään saa : /
Kuin myös. Tänään loppu sopimus ja uutta eivät alkaneet kirjottaa. Slovakit tekee 2 € halvemmalla tunnin niin kannattaa ennemmin ottaa niitä töihin... Tää on hienoo.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Kuin myös. Tänään loppu sopimus ja uutta eivät alkaneet kirjottaa. Slovakit tekee 2 € halvemmalla tunnin niin kannattaa ennemmin ottaa niitä töihin... Tää on hienoo.
Niin ja viälä yritetään satsata rahaa nuorten työlistymiseen. Kusetusta koko homma
Vastauksena käyttäjälle Pottae
OHO! Vois myydä tän mun nykysen Forzan ja ostaa sitte toi koko paketti ;) Ainoa vaan että kukaa tuskin ostaa tätä.
E: Tai no joo, jos tohon ei tule muuta kuin pari autoo ja säkällä jopa pari rataa, niin vaikuttaa rahastukselta. Toi SLS AMG ja TopGear vaan jotenki tuntu samassa lauseessa upealta.
Kukkuu, mitä apinalauma..
Saatoin ehkä korkata saunaoluen...
Apinat runkkaa, apinat runkkaa, apinat runkkaa ja rallattaa
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Tuota koskaan kuullutkaan, mutta rytmi on aika tarttuva..
Tästä klikkaamalla kuuntelemaan ja jammailemaan näin illan kunniaks
Turn 10 has announced that an Ultimate Collection edition of their Forza Motorsport 3 driving title for Xbox 360 is due to hit the shelves later this month.
Aside from all the content of the original Forza Motorsport 3 release, the Ultimate Collection includes all past DLC content, including over 90 new cars and the Nürburgring Grand Prix circuit.
Furthermore, the Ultimate Collection comes with seven all new car models:
Adding to that, buyers of the Ultimate Collection will also get access to three cars from “Stig’s Garage Car Pack” as Turn 10 has recently announced a partnership with BBC’s popular Top Gear programme.
Buyers of the Ultimate Collection will also be able to download an exclusive 90-minute collection of Top Gear material, the new version will be available in late October in the US, Canada, UK & Germany.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote: Turn 10 has announced that an Ultimate Collection edition of their Forza Motorsport 3 driving title for Xbox 360 is due to hit the shelves later this month.
Aside from all the content of the original Forza Motorsport 3 release, the Ultimate Collection includes all past DLC content, including over 90 new cars and the Nürburgring Grand Prix circuit.
Furthermore, the Ultimate Collection comes with seven all new car models:
- Lancia 037 Stradale * drool *
- Jaguar D-Type
- Plymouth Cuda
- Audi R8 5.2 FSI Quattro
- Audi TT RS Coupe
- Audi R15 TDI
- Porsche 550A Spyder
Adding to that, buyers of the Ultimate Collection will also get access to three cars from “Stig’s Garage Car Pack” as Turn 10 has recently announced a partnership with BBC’s popular Top Gear programme.
- Lexus LFA
- Koenigsegg CCX
- Mercedes-Benz SLS AMG
Buyers of the Ultimate Collection will also be able to download an exclusive 90-minute collection of Top Gear material, the new version will be available in late October in the US, Canada, UK & Germany.
Uutta sisältöä tulossa.. mutta joudut ostamaan uudestaan koko pelin. Aika perus Turn 10 meininkiä.
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote:
Uutta sisältöä tulossa.. mutta joudut ostamaan uudestaan koko pelin. Aika perus Turn 10 meininkiä.
Jeps, ihan perseestä tollanen jos joutuu niin tekee. Tuo "Stig’s Garage Car Pack" vois ihan hyvin olla "Just Another Car Pack", jos kerran on vaan autoja.
Fifi 11 ja Iso Musta Karhu, ne on mun kavereita!
Uusiksi koko pelin, siis mitä? :o
uusi holhoamislaki. ens vuonna kieltäkää lihominen 8))
Onko tää ultimate collection joku vastaisku gt5 vastaan :---D
Saa nähä mikä on velotus kolmesta autosta ja 1,5h videosta.. Itsehän lataan tuon MB:n ja Lexuksen takia. Hienoja autoja..
Vastauksena käyttäjälle djrunkkari
djrunkkari wrote: uusi holhoamislaki. ens vuonna kieltäkää lihominen 8))
Onko tää ultimate collection joku vastaisku gt5 vastaan :---D
Takuulla joku tämmönen yritys se on..
Aika yllättävä uutinen, harmi vaan että peli on aikamoista kuraa: http://pelaajalehti.com/2010/10/01/kerrankin-suomi-on-etusijalla-wrc-ensimmaisena-tanne/
Aika makeita kuvia (Ei tizzejä)
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Aika makeita kuvia (Ei tizzejä)
Vaan tuzzuja
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote:
Takuulla joku tämmönen yritys se on..
Aika yllättävä uutinen, harmi vaan että peli on aikamoista kuraa: http://pelaajalehti.com/2010/10/01/kerrankin-suomi-on-etusijalla-wrc-ensimmaisena-tanne/
Aikamoni peli julkaistaan Suomessa päivää ennen brittejä esimerkiksi, toki Jenkilässä taas julkaistaan yleensä ennen Eurooppaa.
Kirjaudu sisään vastataksesi.