Kivoja yllätyksiä nää nykypuhelimet. KIVASTI TUULU 19MB DATASIIRTOA JA 91,21€ LISÄMAKSUA PUHELINLASKUUN JJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAALLLLLLLLLAAAAAAAUUUUUUUUTTTTTTTTAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111 MÄ VITTU TAPAN SEN JOKA ON KEKSINY DATASIIRTO/NETTI MAHDOLLISUUDEN KÄNNYKKÄÄN! Kivan hintanen opetus siittä, että pitää muistaa sanoa uutta kännykkää/liittymää ostaessa, että poistaa kaikki mahdollisuudet johonkin helvetin DATASIIRTOON.
PPPP
Miten viltussa 19mb voi maksaa noin paljon ?
Neljä egeä per mega ... kyselyä operaattorille ennen kun maksat et häviä siinä mitään.
Tätäkö se vanhuus sitten on, väsyttää niin ettei kaljakaan maistu?
Pitää siis juoda väkisin, vaikka kylmässä suihkussa..
Mulla kännykässä rajaton netti (354 nopeus, dna) ja maksaa 2.95 tai 3.95 €/kk. Eihän tää nopea ole mutta voi olla päällä vaikka koko kuukauden eikä maksa enempää.
Vastauksena käyttäjälle IL3
IL3 wrote: Mulla kännykässä rajaton netti (354 nopeus, dna) ja maksaa 2.95 tai 3.95 €/kk. Eihän tää nopea ole mutta voi olla päällä vaikka koko kuukauden eikä maksa enempää.
Mul o kans tos kännys tollanen kk-maksulla toteutettu, ihan hyvä esim. ku toi navi hakee karttaa netistä.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote:
Aikamoni peli julkaistaan Suomessa päivää ennen brittejä esimerkiksi, toki Jenkilässä taas julkaistaan yleensä ennen Eurooppaa.
Siis tuo julkaistaan VAIN Suomessa paria päivää ennen. Onkohan tollasta edes koskaan aikasemmin tapahtunu.
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote:
Aika yllättävä uutinen, harmi vaan että peli on aikamoista kuraa: http://pelaajalehti.com/2010/10/01/kerrankin-suomi-on-etusijalla-wrc-ensimmaisena-tanne/
ralli-anette vähä käyny hoitelees
Nyt mä lyön.Nyt mä lyön.En lyökkään. !http://rom.naurunappula.com/nn/1/292/149/o_636745.gif!
Ai of te taiger itz tö kreem of te fait !
Nyt on jo olo aika tillin tallin, muutama päivä vielä viikonloppua jäljellä :D
2 päivää tullut tahkottua uutta Fifaa aamusta aamuun, jossain välissä taisin nukkua. Selostus tulee jo ulkomuistista samalla, kun laittaa ruokaa. Vain viimeistely jäi puuttumaan. Välillä ei meinaa pysyä pystyssä ja pari kertaa olen jo kaatunut sohvalta lattialle. Kerran tapahtui kesken pelin :D
HAUKOTUS ... soon vähän viltun aikasta :/
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: HAUKOTUS ... soon vähän viltun aikasta :/
Eikä ole, senkin unikeko.
Mie lanseeraan tässä ja nyt uuven termin.
'Hapettomassa vedessä kasvanut'
Menkää ja levittäkää sanaa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mie lanseeraan tässä ja nyt uuven termin.
'Hapettomassa vedessä kasvanut'
Menkää ja levittäkää sanaa.
Eli onks toi sama ku "tolla ei pysähdy hissi joka kerroksessa", "tolla ei oo kaikki kirjat hyllyssä" tai "ei tolla oo kaikki muumit laaksossa".. ?
Ei oo kaikki mannet mersussa.
Eikä kaikki inkkarit kanootissa.
Eikä kaikki Ismot kasinolla.
Eikä kaikki heliumit samassa partyssä
Tuon väliin ei kyllä haluais.
Miten lie sit ku tonne viskaa jotai oikeeta metallia... vaikkapa moottorilohkon.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Miten lie sit ku tonne viskaa jotai oikeeta metallia... vaikkapa moottorilohkon.
Toimii silloinkin. Oon nähny kun ne on viskonu kokonaisia autoja tommosseen, eikä nekään tuota mitään vaikeuksia.
Joka kotiin tommonen murskain.
Kirjaudu sisään vastataksesi.