PPPP

MrD St Jimmy
/

Kivoja yllätyksiä nää nykypuhelimet. KIVASTI TUULU 19MB DATASIIRTOA JA 91,21€ LISÄMAKSUA PUHELINLASKUUN JJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAALLLLLLLLLAAAAAAAUUUUUUUUTTTTTTTTAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111 MÄ VITTU TAPAN SEN JOKA ON KEKSINY DATASIIRTO/NETTI MAHDOLLISUUDEN KÄNNYKKÄÄN! Kivan hintanen opetus siittä, että pitää muistaa sanoa uutta kännykkää/liittymää ostaessa, että poistaa kaikki mahdollisuudet johonkin helvetin DATASIIRTOON.

TehBigBunny
/

Miten viltussa 19mb voi maksaa noin paljon ?

Neljä egeä per mega ... kyselyä operaattorille ennen kun maksat et häviä siinä mitään.

vaiski75
/

Tätäkö se vanhuus sitten on, väsyttää niin ettei kaljakaan maistu?

Pitää siis juoda väkisin, vaikka kylmässä suihkussa..

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Tätäkö se vanhuus sitten on, väsyttää niin ettei kaljakaan maistu?

Pitää siis juoda väkisin, vaikka kylmässä suihkussa..

VITTU SÄ OOT HULLU!!

;)

IL3
/

Mulla kännykässä rajaton netti (354 nopeus, dna) ja maksaa 2.95 tai 3.95 €/kk. Eihän tää nopea ole mutta voi olla päällä vaikka koko kuukauden eikä maksa enempää.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Mulla kännykässä rajaton netti (354 nopeus, dna) ja maksaa 2.95 tai 3.95 €/kk. Eihän tää nopea ole mutta voi olla päällä vaikka koko kuukauden eikä maksa enempää.

Mul o kans tos kännys tollanen kk-maksulla toteutettu, ihan hyvä esim. ku toi navi hakee karttaa netistä.

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Mul o kans tos kännys tollanen kk-maksulla toteutettu, ihan hyvä esim. ku toi navi hakee karttaa netistä.

Täällä myös tuo palvelu, ja karttoja hakee, ja maileja hakee 24/7 ja viel joskus tulee surffailtuu täälläkin :)

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Aikamoni peli julkaistaan Suomessa päivää ennen brittejä esimerkiksi, toki Jenkilässä taas julkaistaan yleensä ennen Eurooppaa.

Siis tuo julkaistaan VAIN Suomessa paria päivää ennen. Onkohan tollasta edes koskaan aikasemmin tapahtunu.

FINBULLET
/

Nyt mä lyön.Nyt mä lyön.En lyökkään. !http://rom.naurunappula.com/nn/1/292/149/o_636745.gif!

Ac3Way
/

Nyt on jo olo aika tillin tallin, muutama päivä vielä viikonloppua jäljellä :D

2 päivää tullut tahkottua uutta Fifaa aamusta aamuun, jossain välissä taisin nukkua. Selostus tulee jo ulkomuistista samalla, kun laittaa ruokaa. Vain viimeistely jäi puuttumaan. Välillä ei meinaa pysyä pystyssä ja pari kertaa olen jo kaatunut sohvalta lattialle. Kerran tapahtui kesken pelin :D

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: HAUKOTUS ... soon vähän viltun aikasta :/

Eikä ole, senkin unikeko.

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Nyt mä lyön.Nyt mä lyön.En lyökkään. !http://rom.naurunappula.com/nn/1/292/149/o_636745.gif!

aivan mahtavaa "tuijotusta"

TehBigBunny
/

Mie lanseeraan tässä ja nyt uuven termin.

'Hapettomassa vedessä kasvanut'

Menkää ja levittäkää sanaa.

IL3
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mie lanseeraan tässä ja nyt uuven termin.

'Hapettomassa vedessä kasvanut'

Menkää ja levittäkää sanaa.

Eli onks toi sama ku "tolla ei pysähdy hissi joka kerroksessa", "tolla ei oo kaikki kirjat hyllyssä" tai "ei tolla oo kaikki muumit laaksossa".. ?

DarkWarjo
/

Miten lie sit ku tonne viskaa jotai oikeeta metallia... vaikkapa moottorilohkon.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: Miten lie sit ku tonne viskaa jotai oikeeta metallia... vaikkapa moottorilohkon.

Toimii silloinkin. Oon nähny kun ne on viskonu kokonaisia autoja tommosseen, eikä nekään tuota mitään vaikeuksia.

Kirjaudu sisään vastataksesi.