Ihan perus.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Toimii silloinkin. Oon nähny kun ne on viskonu kokonaisia autoja tommosseen, eikä nekään tuota mitään vaikeuksia.
Kokonaisia autoja... onko todistettu et siel o mylly sisällä? kuitenki jotai alumiinilohkopaskoja :D
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Kokonaisia autoja... onko todistettu et siel o mylly sisällä? kuitenki jotai alumiinilohkopaskoja :D
Voin olla väärässä, mutta uskoisin, että oli myllykin mukana. Onhan tommosissa isoimmissa laitteissa ihan kivasti sitä vääntöä. 1000Nm irtoaa heleposti. Kyllä sillä pitäs jaksaa pilkkoa, kun pyärii noin hitaastikkin...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Voin olla väärässä, mutta uskoisin, että oli myllykin mukana. Onhan tommosissa isoimmissa laitteissa ihan kivasti sitä vääntöä. 1000Nm irtoaa heleposti. Kyllä sillä pitäs jaksaa pilkkoa, kun pyärii noin hitaastikkin...
Tjuu, voihan se olla, tahtoo vaa tosiaan olla monesti noi murskaimet just sellasia et menee romu ku romu mut ku se valurautalohko on valurautalohko niin monesti syö murskaimesta hampaat :D
jossain oli just juttuu noista niin ne tais mainita et melkee mikä vaa menee mut ratakiskoa tai isoo valurautatavaraa ei kannata syöttää.
Tänään mun ystäviä on Heineken ja FIFA 11. Mulla on monta ystävää, olen niistä kaikista kiitollinen :)
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Tänään mun ystäviä on Heineken ja FIFA 11. Mulla on monta ystävää, olen niistä kaikista kiitollinen :)
Ystävät ovat tärkeitä! Älä luovu heistä helposti. Taistele heidän puolestaan viimeiseen asti!
Tänää tai tarkemmin sanottua nyt kohta alkaa top gearin 14 kausi mtv3:lla
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Tänää tai tarkemmin sanottua nyt kohta alkaa top gearin 14 kausi mtv3:lla
Wanha! Mutta voisi sen silti katsoa uudestaan... =)
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Wanha! Mutta voisi sen silti katsoa uudestaan... =)
No uutta se on suomessa. Mutta sais tosiaan jo alkaa se 16 kausi
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
No uutta se on suomessa. Mutta sais tosiaan jo alkaa se 16 kausi
Totta. Harmillisesti alkaa vasta ensi vuoden alussa... Toivottavasti on enemmän jaksoja kuin kuusi, mitä oli viime kaudella...
No ei siihen nyt ^niin^ pitkä aika ole, olis joo hyvä jos tulis 16 kauteen vaikka 10jaksoa nii kestäis huomattavasti pidempään
!http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/05/vox_volvo_p1800_6.jpg!
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote: !http://blog.autoworld.com.my/wp-content/uploads/2009/05/vox_volvo_p1800_6.jpg!
Liijan isot vanteet, muuten aikas nais... Onko tua oikeesti Volvo?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Liijan isot vanteet, muuten aikas nais... Onko tua oikeesti Volvo?
Volvohan se, hyppäsi jostain silmille kun pyörin netissä. Olisi kiva nähdä tuollainen aitonakin, nyt on rendattu jollain softalla..
On se kyllä kätevä, kun on oma sauna asunnossa. Helppo hakea ollutta lisää ja launtai ilta menee rattoisasti. Nyt heittämään lisää löylyä!
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Mutta sitten kun niitä on kaksi on vaikia päättää kumpaan menee : /
Eipäs nyt aleta snobeilemaan... (Onkohan toi oikea sana?)
oikialta, tai vasemmalta kuullostaa... riippuu, mistä roikkuu
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Eipäs nyt aleta snobeilemaan... (Onkohan toi oikea sana?)
Pitäähän sitä olla puu että sähkösauna mutta pää asia että on sauna. Minä mitään ala "Snobailemaan" sattu olee molemmat valmiina kun tänne muutettiin
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Pitäähän sitä olla puu että sähkösauna mutta pää asia että on sauna. Minä mitään ala "Snobailemaan" sattu olee molemmat valmiina kun tänne muutettiin
Joo, vertailin vaan omaan elämäntilanteeseen, missä asun kerrostalossa, ja saunavuoron voi varata vain pe-la, ja jos sattumoisin saa sen vuoron, saa lauteilta melko varmasti jonkin sukupuolitaudin, kun puolet talon asukeista on jostain aasian mailta. (Vitsillä sanon tiätysti...)
Kertaakaan en ole käynyt saunassa tässä talossa...
Koivu halkoja hullu laittaa joka ilta Narviaan ja munasillaan heiluu terassilla sen jälkeen. Huutaa metsän möröille ja Skimmylle että olutta on kun en itse juo. Courieriä itse kaataa kurkkuun ja hönkäilee. Karhun kanssa kivasti painii saunan jälkeen että voi taas uudestaan mennä sinne.
No ei siinäkään mitään kun ei oo tämä talokaan meidän oma vaan vuokralla. Tuli taanoin asuttua kerrostalossa ja ainakun meni saunaan nii vartin verran vettä lauteille ja ennen ku meni saunomaan,, mutta kyllähän siitä saunasta pitää nautti jos mahdollisuus on
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: No ei siinäkään mitään kun ei oo tämä talokaan meidän oma vaan vuokralla. Tuli taanoin asuttua kerrostalossa ja ainakun meni saunaan nii vartin verran vettä lauteille ja ennen ku meni saunomaan,, mutta kyllähän siitä saunasta pitää nautti jos mahdollisuus on
tosi ku vesi... oispa etes jonkinlainen sauna... puusauna aina parempi E: vaan se vaatii asennoitumista, että jaksaa lämmittää, varata tarpeeksi olutta+jäädyttää piha, ettei pääse tekee lumienkeleitä yms
Kirjaudu sisään vastataksesi.
Tuon väliin ei kyllä haluais.