PPPP

FINBULLET
/

Nyt sekoo kuuppa.Katoin telkkaa kaikessa rauhassa.Vahvistin on päällä eikä musiikki ole päällä.Sitten kuuluu kaiuttimista rahinaa ja semmosta kuin auto tööttäis monta kertaa.WTF????!!

I bQ I
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Halo Reachin pelaajia täällä ?

Täällä ois yks mutta tällä hetkellä live loppu :/ Ens viikolla lisää liveaikaa.

TJP27
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Nyt sekoo kuuppa.Katoin telkkaa kaikessa rauhassa.Vahvistin on päällä eikä musiikki ole päällä.Sitten kuuluu kaiuttimista rahinaa ja semmosta kuin auto tööttäis monta kertaa.WTF????!!

siul o unohtunu kääntää aivot nollalle! usein auttaa:)

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Nyt sekoo kuuppa.Katoin telkkaa kaikessa rauhassa.Vahvistin on päällä eikä musiikki ole päällä.Sitten kuuluu kaiuttimista rahinaa ja semmosta kuin auto tööttäis monta kertaa.WTF????!!

Neljän päivän putki?

Tarkasta kylppäri,Jari Puikkonen saattaa olla siellä tietovisalla Reijo Salmisen kanssa.Cheek tööttäilee ikkunan alla.

Mene Lahden suurmäen alle Cheekin kyydissä kuuntelemaan oikeat vastaukset.Palaa kotiin.Äänet ovat kadonneet.Hetkeksi.

Alchemist FI
/

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Halo Reachin pelaajia täällä ?

Pelailen aina ku kerkeää, akka ja työt vie vaan tota peli aikaa. PRKL

Mudinski
/

Täällä varmaan Tuomo pelailee mokkulalla Livessä ? Vai onko muitakin ?

Nyt tarvittaisiin ohjeita, että miten tuo sitten käytännössä tehdään. että saadaan toimimaan. Onko jotakin tiettyä sivua jonka ohjeiden mukaan teitte vai ?

teemu1337
/ /

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös tämäkin viikonloppuvapaa. Onks pakko mennä takaisin vekaralle jos ei taho?

TJ278 ^tai jotain^

T: Gonahtanut CV-asentaja...

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle teemu1337

teemu1337 wrote: Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös tämäkin viikonloppuvapaa. Onks pakko mennä takaisin vekaralle jos ei taho?

TJ278 ^tai jotain^

T: Gonahtanut CV-asentaja...

Ei ole pakko jos ei jaksa.

teemu1337
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Ei ole pakko jos ei jaksa.

Selvä, kiitos.

Suljen tästä selaimen ja käperryn tuonne sängyn alle sanotaanko nyt vaikka viideksi päiväksi näin alkuun.

Tuomo33
/ /

Vastauksena käyttäjälle Mudinski

Mudinski wrote: Täällä varmaan Tuomo pelailee mokkulalla Livessä ? Vai onko muitakin ?

Nyt tarvittaisiin ohjeita, että miten tuo sitten käytännössä tehdään. että saadaan toimimaan. Onko jotakin tiettyä sivua jonka ohjeiden mukaan teitte vai ?

Helpoimmin menee kun hankit vaar laggula reittittemen maksaa n.50-120e sitte laggulan sim kortista tunnusluku kusely poijes sim takas laggulaan ja muutat asetuksista yhdeden ensisijainen HSPD nii toimii oarhaiten. Koko häsmäkkä kannattaaa sijoittaa ikkunan alle voin kuvaaa laittaa tänään. Ja usbijoholla kiini reitittemeen menee hetki kun löytää yhteyden ja muutaku käyttämään. Jos jotain epäselvyyksiä nii laitakaa privana niin menee kai helpoiten??

Itsellä on täläinen Muitakin on mutta kannattaa kattoa että oma laggulasi on yhteensopiva reitiittemen kanssa

Moinen viritys itselläni

FINBULLET
/

FRC:läiset lähdössä ulos !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/09/trelliumonbroadwayp1.gif!

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote: Täältä voi kivasti kattoa Suomen suosituimpia sivustoja. FRC 346. !

Alastonsuomi sija 17 ja Itsetyydytys.org sija 25, perus :D

Jupe San
/ /

2 viikon päästä alkais 7 viikon mittanen työharjottelu Hyvinkään kaupungilla maanmittaushommissa.. 5 euron ruokarahalla ja siinäpä se sit olikin, nälkään kuollaan.

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote: 2 viikon päästä alkais 7 viikon mittanen työharjottelu Hyvinkään kaupungilla maanmittaushommissa.. 5 euron ruokarahalla ja siinäpä se sit olikin, nälkään kuollaan.

Täällä meilläpäin tuolla 5 eurolla saa ehkä juoman.. Kallista on siis.. Mutta tervetuloa ja käydään toki joskus kaffeella sitten :)

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Jupe San

jupe wrote: 2 viikon päästä alkais 7 viikon mittanen työharjottelu Hyvinkään kaupungilla maanmittaushommissa.. 5 euron ruokarahalla ja siinäpä se sit olikin, nälkään kuollaan.

Oo onnellinen että sait edes työpaikan

Kirjaudu sisään vastataksesi.