Nyt sekoo kuuppa.Katoin telkkaa kaikessa rauhassa.Vahvistin on päällä eikä musiikki ole päällä.Sitten kuuluu kaiuttimista rahinaa ja semmosta kuin auto tööttäis monta kertaa.WTF????!!
PPPP
Halo Reachin pelaajia täällä ?
Vastauksena käyttäjälle Latetzki
Latetzki wrote:
Tuon väliin ei kyllä haluais.
Pallit väliin.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Nyt sekoo kuuppa.Katoin telkkaa kaikessa rauhassa.Vahvistin on päällä eikä musiikki ole päällä.Sitten kuuluu kaiuttimista rahinaa ja semmosta kuin auto tööttäis monta kertaa.WTF????!!
siul o unohtunu kääntää aivot nollalle! usein auttaa:)
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Nyt sekoo kuuppa.Katoin telkkaa kaikessa rauhassa.Vahvistin on päällä eikä musiikki ole päällä.Sitten kuuluu kaiuttimista rahinaa ja semmosta kuin auto tööttäis monta kertaa.WTF????!!
Neljän päivän putki?
Tarkasta kylppäri,Jari Puikkonen saattaa olla siellä tietovisalla Reijo Salmisen kanssa.Cheek tööttäilee ikkunan alla.
Mene Lahden suurmäen alle Cheekin kyydissä kuuntelemaan oikeat vastaukset.Palaa kotiin.Äänet ovat kadonneet.Hetkeksi.
Täältä voi kivasti kattoa Suomen suosituimpia sivustoja. FRC 346. !
Kivasti FRC on kolmas keskimääräisessä vierailuajassa!
Ja Loeb on mestari!
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote: Halo Reachin pelaajia täällä ?
Pelailen aina ku kerkeää, akka ja työt vie vaan tota peli aikaa. PRKL
Täällä varmaan Tuomo pelailee mokkulalla Livessä ? Vai onko muitakin ?
Nyt tarvittaisiin ohjeita, että miten tuo sitten käytännössä tehdään. että saadaan toimimaan. Onko jotakin tiettyä sivua jonka ohjeiden mukaan teitte vai ?
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös tämäkin viikonloppuvapaa. Onks pakko mennä takaisin vekaralle jos ei taho?
TJ278 ^tai jotain^
T: Gonahtanut CV-asentaja...
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: Kaikki hyvä loppuu aikanaan, niin myös tämäkin viikonloppuvapaa. Onks pakko mennä takaisin vekaralle jos ei taho?
TJ278 ^tai jotain^
T: Gonahtanut CV-asentaja...
Ei ole pakko jos ei jaksa.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Ei ole pakko jos ei jaksa.
Selvä, kiitos.
Suljen tästä selaimen ja käperryn tuonne sängyn alle sanotaanko nyt vaikka viideksi päiväksi näin alkuun.
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
Mudinski wrote: Täällä varmaan Tuomo pelailee mokkulalla Livessä ? Vai onko muitakin ?
Nyt tarvittaisiin ohjeita, että miten tuo sitten käytännössä tehdään. että saadaan toimimaan. Onko jotakin tiettyä sivua jonka ohjeiden mukaan teitte vai ?
Helpoimmin menee kun hankit vaar laggula reittittemen maksaa n.50-120e sitte laggulan sim kortista tunnusluku kusely poijes sim takas laggulaan ja muutat asetuksista yhdeden ensisijainen HSPD nii toimii oarhaiten. Koko häsmäkkä kannattaaa sijoittaa ikkunan alle voin kuvaaa laittaa tänään. Ja usbijoholla kiini reitittemeen menee hetki kun löytää yhteyden ja muutaku käyttämään. Jos jotain epäselvyyksiä nii laitakaa privana niin menee kai helpoiten??
Itsellä on täläinen Muitakin on mutta kannattaa kattoa että oma laggulasi on yhteensopiva reitiittemen kanssa
Moinen viritys itselläni

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/cat_falls_in.gif!
FRC:läiset lähdössä ulos !http://chzgifs.files.wordpress.com/2010/09/trelliumonbroadwayp1.gif!
Vastauksena käyttäjälle Pure Black40
Pure Black40 wrote: Täältä voi kivasti kattoa Suomen suosituimpia sivustoja. FRC 346. !
Alastonsuomi sija 17 ja Itsetyydytys.org sija 25, perus :D
2 viikon päästä alkais 7 viikon mittanen työharjottelu Hyvinkään kaupungilla maanmittaushommissa.. 5 euron ruokarahalla ja siinäpä se sit olikin, nälkään kuollaan.
Vastauksena käyttäjälle Jupe San
jupe wrote: 2 viikon päästä alkais 7 viikon mittanen työharjottelu Hyvinkään kaupungilla maanmittaushommissa.. 5 euron ruokarahalla ja siinäpä se sit olikin, nälkään kuollaan.
Täällä meilläpäin tuolla 5 eurolla saa ehkä juoman.. Kallista on siis.. Mutta tervetuloa ja käydään toki joskus kaffeella sitten :)
Kirjaudu sisään vastataksesi.
Tuon väliin ei kyllä haluais.