Nyt vaan oppisopimuksella raksalle! Työtä riittää ja palkkauskin alkaa siitä n.15/h eurosta ylöspäin. Siihen sitten ruokarahat, kilomettrikorvaukset ja matkarahat niin johan saa sapuskaa.
PPPP
!http://www2.pictures.gi.zimbio.com/Premiere+of+NBC+s+Knight+Rider+Htogh05Ge7Pl.jpg!
^^ tänää toi alkaa :D 21.00 Subilt
Älkää vaivautuko...
TÄTTÄRÄRÄÄ, KÄKKÄRÄPÄÄ, NAISIA METSÄSTÄÄ
En vaivaudu katsomaan uutta ritari ässää.
Lainaus eräältä toiselta keskustelupalstalta:
" kyll' aina itää olla prosnetnnteja oho känni jo åäää vissii :D "
Hyvin sanottu, eikö vain...?
Arman saa turpaan Jimillä.
Ei jeesus tota Bruno leffa....
Näyttää kivuliaalta...
Haha, ei tehny Armanilla YHTÄÄN kipeetä tos :D
huhhuh.. on se silti kova jätkä :)
Oli vähän ku ois joku lapsi potkimas eleffanttia.
Ilmeetön jätkä toi kalju.
Okei, NYT näyttää kivuliaalta...
Hittolainen ton kaverin nyrkit oli ku sellaset murskapallot. Varmasti tunnahtaa ko noilla lyö...
Pitäsköhän pelata Hitmania... vai Hitman 2:sta.. vai Contractsia... tai Blood Moneyta...
!http://media.riemurasia.net/albumit/m00/750872132.jpg!
Finskin omat rinnat.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Finskin omat rinnat.
Wanna fondle?
Tuntuu outoo kiihottumista ja samalla vähän oksettaa...vekkuli olo.
Vanha pätkä mut jaksaa vielä vaa hymyilyttää: Siinä vaiheessa ku auto poistuu paikalta näin, ei välttämättä kannata sillä litrasella micralla koittaa lähtee kisaileen
ai että kun dexter on nanna sarja
Kuin moni katto eile uutta naitraideria?
Kirjaudu sisään vastataksesi.