PPPP

IL3
/

Nyt vaan oppisopimuksella raksalle! Työtä riittää ja palkkauskin alkaa siitä n.15/h eurosta ylöspäin. Siihen sitten ruokarahat, kilomettrikorvaukset ja matkarahat niin johan saa sapuskaa.

Northg7
/

!http://www2.pictures.gi.zimbio.com/Premiere+of+NBC+s+Knight+Rider+Htogh05Ge7Pl.jpg!

Olenko
/ /

^^ tänää toi alkaa :D 21.00 Subilt

Finski fani
/

Lainaus eräältä toiselta keskustelupalstalta:

" kyll' aina itää olla prosnetnnteja oho känni jo åäää vissii :D "

Hyvin sanottu, eikö vain...?

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Arman saa turpaan Jimillä.

AAAA, tosiaan, vaihtu Brunot saman tien äijjjä meininkiin :D

Ja tosta uuesta ritariässästä: Se o hyvä! ei toki niin legendaarinen ku alkuperänen, mut vähintään yhtä naurettava :D

DarkWarjo
/

huhhuh.. on se silti kova jätkä :)

Oli vähän ku ois joku lapsi potkimas eleffanttia.

Finski fani
/ /

Okei, NYT näyttää kivuliaalta...

Hittolainen ton kaverin nyrkit oli ku sellaset murskapallot. Varmasti tunnahtaa ko noilla lyö...

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Ilmeetön jätkä toi kalju.

Joo, eikä ollu oikee Armanista vastusta.

Olipas kovan näköne jätkä toi Venäjän vastus.

DarkWarjo
/

Pitäsköhän pelata Hitmania... vai Hitman 2:sta.. vai Contractsia... tai Blood Moneyta...

Olenko
/

Tuntuu outoo kiihottumista ja samalla vähän oksettaa...vekkuli olo.

Kirjaudu sisään vastataksesi.