Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Kuin moni katto eile uutta naitraideria?
Katoin minä sitä sivusilmällä, oon nähny sen ja suurimman osan niistä uusista jaksoista. Vähän häpeä alkuperäiselle sarjalle minusta :P
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Kuin moni katto eile uutta naitraideria?
Katoin minä sitä sivusilmällä, oon nähny sen ja suurimman osan niistä uusista jaksoista. Vähän häpeä alkuperäiselle sarjalle minusta :P
Mä katoin kanssa Night Riderin ekaa jaksoa.
..ekaan mainostaukoon asti, enkä katso enään tuota sarjaa minuuttiakaan.
Vastauksena käyttäjälle IL3
IL3 wrote: Mä katoin kanssa Night Riderin ekaa jaksoa.
..ekaan mainostaukoon asti, enkä katso enään tuota sarjaa minuuttiakaan.
Mun katsominen kesti oikeen 2 min. Aika paskaa on taas väsätty. Väkisin tehdyn oloinen. Eka sarja oli ok ja asia käsiteltiin loppuun. Miks se pitää kaivaa esiin jälleen.
Hah, nössöjä :D
Voi saatanan vittu!!! Tilasin WRC pelin ja kyselin et saanko iskeä sen huomenna koneeseen. Kauppa ilmottaa et julkaisu on 8 päivä ja tuotteet kauppa saa vasta 11 päivä. Et saat pelisi ensi tiistaina. Menee mustallelistalle koko kauppa.
Mikä kauppa?
magnet-e ja tilaisin muuten jostaki muualta mutku en saa laskulla muualta.
Täytyy välttää tota.
Däämn. Mulla ei ole ikinä ollut magnet-e kanssa ongelmia.
Ttu.. Puolenkuunpelit kusee silmään minkä kerkeää.
EI KJUSE !11!
Nyt selvisi missä Bunny on töissä :)
Ai Bani on se ystävällinen "Vili" sielä asiakaspalvelussa!
Vastauksena käyttäjälle Pottae
Pottae wrote: Ttu.. Puolenkuunpelit kusee silmään minkä kerkeää.
Näin tekkee. Tilasin Fable 2:en sieltä joskus, ja ne kusi toimituksen ihan kokonaan. Sen jälkeen en ole kyseistä firmaa käyttänyt. VPD on mun vakkari, joskin sekään ei ole 100% varma. Mukavaa asiakaspalvelua olen useimmiten saanut siellä, joskaan en ole käynyt muuton jälkeen kertaakaan, joten uutta henkilöstöä on voinut tulla...
VPD:stä ja discshopista tulee tilailtua pelejä.
Miksi liiketaloudenlaitoksella on kaikki kauneimmat naiset? (Tekniikan laitoksella oleskeleva...)
Kauppiksessa oli aikoinaan ihan kiva olla :)
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Kauppiksessa oli aikoinaan ihan kiva olla :)
Paitsi niillä muilla ...
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Paitsi niillä muilla ...
Paljon liikkui setämiehiä siellä.
Ei ole nyt kyllä hyvä yhtään tämä Saipan tapa hoitaa kotipelit! McTavishksen paluun perjantaina kävin kattoo ja on tainnut olla ainut kotipeli, joka on kannattanut. Editöintiä: No oishan tämänkin kommentin voinut heittää Sm-liiga aiheeseen mutta eipä se nyt niin tarkkaa ole.
MAd Catzilta tuloo lisenssillä tehty ratti boxille.. liekkö tuolla mitään tekee.
!http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20101005134228234.jpg!
Polkimet näyttää hauskoilta :D
( Aika pieneltä vaan näyttää koko systeemi )
Kirjaudu sisään vastataksesi.