PPPP

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Kuin moni katto eile uutta naitraideria?

Katoin minä sitä sivusilmällä, oon nähny sen ja suurimman osan niistä uusista jaksoista. Vähän häpeä alkuperäiselle sarjalle minusta :P

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote: häpeä alkuperäiselle sarjalle minusta

Samaa mieltä!

IL3
/

Mä katoin kanssa Night Riderin ekaa jaksoa.

..ekaan mainostaukoon asti, enkä katso enään tuota sarjaa minuuttiakaan.

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle IL3

IL3 wrote: Mä katoin kanssa Night Riderin ekaa jaksoa.

..ekaan mainostaukoon asti, enkä katso enään tuota sarjaa minuuttiakaan.

Mun katsominen kesti oikeen 2 min. Aika paskaa on taas väsätty. Väkisin tehdyn oloinen. Eka sarja oli ok ja asia käsiteltiin loppuun. Miks se pitää kaivaa esiin jälleen.

Zolvi
/

Voi saatanan vittu!!! Tilasin WRC pelin ja kyselin et saanko iskeä sen huomenna koneeseen. Kauppa ilmottaa et julkaisu on 8 päivä ja tuotteet kauppa saa vasta 11 päivä. Et saat pelisi ensi tiistaina. Menee mustallelistalle koko kauppa.

Zolvi
/

magnet-e ja tilaisin muuten jostaki muualta mutku en saa laskulla muualta.

Pottae
/

Ttu.. Puolenkuunpelit kusee silmään minkä kerkeää.

Pottae
/

Ai Bani on se ystävällinen "Vili" sielä asiakaspalvelussa!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Ttu.. Puolenkuunpelit kusee silmään minkä kerkeää.

Näin tekkee. Tilasin Fable 2:en sieltä joskus, ja ne kusi toimituksen ihan kokonaan. Sen jälkeen en ole kyseistä firmaa käyttänyt. VPD on mun vakkari, joskin sekään ei ole 100% varma. Mukavaa asiakaspalvelua olen useimmiten saanut siellä, joskaan en ole käynyt muuton jälkeen kertaakaan, joten uutta henkilöstöä on voinut tulla...

Finski fani
/

Miksi liiketaloudenlaitoksella on kaikki kauneimmat naiset? (Tekniikan laitoksella oleskeleva...)

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Kauppiksessa oli aikoinaan ihan kiva olla :)

Paitsi niillä muilla ...

JasxaFIN
/ /

Ei ole nyt kyllä hyvä yhtään tämä Saipan tapa hoitaa kotipelit! McTavishksen paluun perjantaina kävin kattoo ja on tainnut olla ainut kotipeli, joka on kannattanut. Editöintiä: No oishan tämänkin kommentin voinut heittää Sm-liiga aiheeseen mutta eipä se nyt niin tarkkaa ole.

AJfin
/

MAd Catzilta tuloo lisenssillä tehty ratti boxille.. liekkö tuolla mitään tekee.

!http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20101005134228234.jpg!

TehBigBunny
/

Polkimet näyttää hauskoilta :D

( Aika pieneltä vaan näyttää koko systeemi )

Kirjaudu sisään vastataksesi.