PPPP

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Katoin minä sitä sivusilmällä, oon nähny sen ja suurimman osan niistä uusista jaksoista. Vähän häpeä alkuperäiselle sarjalle minusta :P

Samaa mieltä. Vanha sarja oli sata kertaa parempi, mutta ei toikaan nyt ihan paska oo.

Pure Black40
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: MAd Catzilta tuloo lisenssillä tehty ratti boxille.. liekkö tuolla mitään tekee.

!http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20101005134228234.jpg!

Missä kytkin?

Northg7
/

Kun valtakunnan klo.22 Kymmenen Uutisissa kerrotaan uutinen Facebookiin liittyen, ja toisen uutispalvelun top10 uutisissa kolme käsittelee naamakirjaa, tietää, että mitä paskaa sitä onkaan liikkeellä.

Hookkis
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Samaa mieltä. Vanha sarja oli sata kertaa parempi, mutta ei toikaan nyt ihan paska oo.

Lähteeks pinkki kattoo nyt lauantaina pohjanmaarallia? :D

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pure Black40

Pure Black40 wrote:

Missä kytkin?

En kyllä tajua että mitä sillä kytkimellä autopeleissä edes tekee?? Pääosin kaikissa rata-autoissa, F1-autoissa ja ralliautoissa on suorakytkentä laatikko IRL. Niissä mitään kytkintä tarvi käyttää vaihtaessa.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote:

En kyllä tajua että mitä sillä kytkimellä autopeleissä edes tekee?? Pääosin kaikissa rata-autoissa, F1-autoissa ja ralliautoissa on suora kytkentä laatikko IRL. Niissä mitään kytkintä tarvi käyttää vaihtaessa.

Niin, eihän forzassakaan oo ku puolet autoista normaali autoja... joilla itse tykkään ajaa eniten.

Tuomo33
/

Niin jos tähän ratti polmin keskusteluun tullaan mukaan niin niihin pitäis saaha myös käsijarukin mukaan kun sellanenhan löytyy kaikista autoista yleensä. (formuloista tosin en tiädä)

AJfin
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

Warjo: Mutta kun lyöt siihen normi autoon forzassa race laatikon niin se käsittääkseni vastaa ko. pelissä suoraa lootaa?

Tuomo33
/ /

kirves wrote:

Niin, mutta eihän sitä käyttäisi kuin Jupe = Ei ne viitsi laittaa.

kyllä mäsitä käyttäisin nimittäin vittumaista painaa a ratissa että käkkäri toimii

OMGxan
/

hahahaha.... vastaheitolla kaasu pohjassa kolmosen kautta neloselle vakio sierra jättää sen :D

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: Warjo: Mutta kun lyöt siihen normi autoon forzassa race laatikon niin se käsittääkseni vastaa ko. pelissä suoraa lootaa?

Mutta kun ei lyö... ja toi käkkärikin ois kätevä kyl :D

Mun mielestä suorakytkennät ja automaatit on HUIJJAAMISTA saatana... kovat jätkät vetää kykällä ja pykältää H-kaaviolla.

OMGxan
/

dogboxin kyllä haluisin omaan luisukikottimeen.... se vaab kuullostaa hyvältä ja kestää ehkä hieman paremmin ku vakio ca18det perässä oleva laatikko :D

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: MAd Catzilta tuloo lisenssillä tehty ratti boxille.. liekkö tuolla mitään tekee.

!http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20101005134228234.jpg!

HAHAHAA!! Yö:n parhaat naurut, kiitos AJ!

Tuossa, kun polkaisee kaasupolkimen pohjaan niin koko sydeemi lennähtää kattoon samalla sekunnilla. Ei hemmetti, vai onko tuo tehty vain hulluille kissoille? Kuten vaikkapa Johanna Tukiaiselle. Siinäpä vasta hullu kissa, mjau!

Mudinski
/

Vitun peurat perkele kun hyppivät tielle... Ei osuttu peuraan mutta ojan pohjassa käytiin :(

Ac3Way
/

One black president for me, please.

  • There you go, sir. So, you don't want just president? Nah, i like to drink black president.

Sumpit valumaan, James!

Tuomo33
/

Nyt kun sai maalit tehtyä niin voies käyä nukkuman.. Eiku perkele! Pitää lähtä aauto talliin rakentaa uus kajari laatikko joka on ollu kesken kuukauden SCHAICE!

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Mutta kun ei lyö... ja toi käkkärikin ois kätevä kyl :D

Mun mielestä suorakytkennät ja automaatit on HUIJJAAMISTA saatana... kovat jätkät vetää kykällä ja pykältää H-kaaviolla.

Oonkin hetken etsinyt rattivikaista Logitechin g27 pakettia. Sais siitä polkimet ja vaihdekepin. Tilaan niille kaveriks Fanatecin GT3 rs v2 ratin. Parilla adaptereilla saa toimimaan keskenään. Käppäri makaa tossa lattialla valmiina. Näillä pääsee sit luisutteleen uuteen Rfactor simuun ja Turismo 5.

Ac3Way
/

Mahtaako se uusi rFactori olla edes niin hyvä mitä kehittäjät sanovat, vähän epäilyttää.

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Mahtaako se uusi rFactori olla edes niin hyvä mitä kehittäjät sanovat, vähän epäilyttää.

En tiedä ennenkö pääsee kokeileen. Jos menee huonompaan suuntaan nii pelataan ykköstä. =)

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Zolvi

Zolvi wrote:

En tiedä ennenkö pääsee kokeileen. Jos menee huonompaan suuntaan nii pelataan ykköstä. =)

Joko julkaisusta on ollut jotain puhetta?

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Joko julkaisusta on ollut jotain puhetta?

Ei ole tarkkaa julkaisupäivää. Piti vissiin vielä ennen vuoden vaihdetta ilmestyä. Menee melko varmasti ens vuoden alkupuolelle.

Kirjaudu sisään vastataksesi.