Vastauksena käyttäjälle
Latetzki
Latetzki wrote:
Katoin minä sitä sivusilmällä, oon nähny sen ja suurimman osan niistä uusista jaksoista. Vähän häpeä alkuperäiselle sarjalle minusta :P
Samaa mieltä. Vanha sarja oli sata kertaa parempi, mutta ei toikaan nyt ihan paska oo.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
MAd Catzilta tuloo lisenssillä tehty ratti boxille.. liekkö tuolla mitään tekee.
!http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20101005134228234.jpg!
Missä kytkin?
Vastauksena käyttäjälle
El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Samaa mieltä. Vanha sarja oli sata kertaa parempi, mutta ei toikaan nyt ihan paska oo.
Lähteeks pinkki kattoo nyt lauantaina pohjanmaarallia? :D
Vastauksena käyttäjälle
Pure Black40
Pure Black40 wrote:
Missä kytkin?
En kyllä tajua että mitä sillä kytkimellä autopeleissä edes tekee??
Pääosin kaikissa rata-autoissa, F1-autoissa ja ralliautoissa on suorakytkentä laatikko IRL.
Niissä mitään kytkintä tarvi käyttää vaihtaessa.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
En kyllä tajua että mitä sillä kytkimellä autopeleissä edes tekee??
Pääosin kaikissa rata-autoissa, F1-autoissa ja ralliautoissa on suora kytkentä laatikko IRL.
Niissä mitään kytkintä tarvi käyttää vaihtaessa.
Niin, eihän forzassakaan oo ku puolet autoista normaali autoja... joilla itse tykkään ajaa eniten.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
Warjo:
Mutta kun lyöt siihen normi autoon forzassa race laatikon niin se käsittääkseni vastaa ko. pelissä suoraa lootaa?
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
Warjo:
Mutta kun lyöt siihen normi autoon forzassa race laatikon niin se käsittääkseni vastaa ko. pelissä suoraa lootaa?
Mutta kun ei lyö... ja toi käkkärikin ois kätevä kyl :D
Mun mielestä suorakytkennät ja automaatit on HUIJJAAMISTA saatana... kovat jätkät vetää kykällä ja pykältää H-kaaviolla.
Vastauksena käyttäjälle
AJfin
AJfin wrote:
MAd Catzilta tuloo lisenssillä tehty ratti boxille.. liekkö tuolla mitään tekee.
!http://plaza.fi/s/f/editor/images/X-20101005134228234.jpg!
HAHAHAA!! Yö:n parhaat naurut, kiitos AJ!
Tuossa, kun polkaisee kaasupolkimen pohjaan niin koko sydeemi lennähtää kattoon samalla sekunnilla. Ei hemmetti, vai onko tuo tehty vain hulluille kissoille? Kuten vaikkapa Johanna Tukiaiselle. Siinäpä vasta hullu kissa, mjau!
Vastauksena käyttäjälle
DarkWarjo
DarkWarjo wrote:
Mutta kun ei lyö... ja toi käkkärikin ois kätevä kyl :D
Mun mielestä suorakytkennät ja automaatit on HUIJJAAMISTA saatana... kovat jätkät vetää kykällä ja pykältää H-kaaviolla.
Oonkin hetken etsinyt rattivikaista Logitechin g27 pakettia. Sais siitä polkimet ja vaihdekepin. Tilaan niille kaveriks Fanatecin GT3 rs v2 ratin. Parilla adaptereilla saa toimimaan keskenään. Käppäri makaa tossa lattialla valmiina. Näillä pääsee sit luisutteleen uuteen Rfactor simuun ja Turismo 5.
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Mahtaako se uusi rFactori olla edes niin hyvä mitä kehittäjät sanovat, vähän epäilyttää.
En tiedä ennenkö pääsee kokeileen. Jos menee huonompaan suuntaan nii pelataan ykköstä. =)
Vastauksena käyttäjälle
Zolvi
Zolvi wrote:
En tiedä ennenkö pääsee kokeileen. Jos menee huonompaan suuntaan nii pelataan ykköstä. =)
Joko julkaisusta on ollut jotain puhetta?
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
Joko julkaisusta on ollut jotain puhetta?
Ei ole tarkkaa julkaisupäivää. Piti vissiin vielä ennen vuoden vaihdetta ilmestyä. Menee melko varmasti ens vuoden alkupuolelle.