PPPP

LakuFI
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse.

Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.

Tyhjää selaimesta kaikki xbox.com ja fm.netin keksit niin varmaan helepottaa..

TehBigBunny
/

Ei mitään hyötyä kun sama häikkä tulee kaikilla selaimilla. Plus kun ei nekään jolla se toimii voi katsoa mun profiilia/kuvia.

DarkWarjo
/ /

BANNIL O BANNI!?

Editti: jännä, muuten kyl toimaa hyvin sivut mut banin profiiliin ei tosiaa mitään asiaa...

Finski fani
/

Oho! Päivän baarikierros alle kahdenkympin! Melkeen jäi sen verran rahaa, että vois antaa villelle ja hopolle sen seittemän euroa. Melkeen.

hulluseon
/

Valehtelloo!!! Palkanna kaverin kirjottamaan tänne kun itse makaa lattialla ja imitoi hyljettä.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Hoono lehva... Hauska kohtaus tosin. =)

Jeps, katoin jonku ihan oikean fightipätkän mis kaveri kans tipahti kertapotkusta, ei vaan ollu nii hauska kun se toinen ei lesonnu alkuun yhtää niinku tos pätkäs :D

Mudinski
/

kirves wrote:

Mulla muuten loppuu Live maaliskuussa enkä tiedä haluanko siitä enää maksaa. Varsinkaan kun ei vanha tuttu puttu Quzu Puzu myy kolmellakympillä enää - ei myy ollenkaan enää koodeja.

Löytyy muitakin lähes tuohon hintaan myyviä. Liven hintahan on noussutkin nyt myös joten 30€ ei välttämättä enään saa 12kk tai 13kk...

v7ville
/

kirves wrote: Mulla muuten loppuu Live maaliskuussa enkä tiedä haluanko siitä enää maksaa. Varsinkaan kun ei vanha tuttu puttu Quzu Puzu myy kolmellakympillä enää - ei myy ollenkaan enää koodeja.

Pitänee sitten ostaa varmaankin täältä jatkossa nuo..

FINBULLET
/

!http://rom.naurunappula.com/nn/1/312/823/s_uploadcbbfcbfcaeajpg_640795.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.