TIZZIT!
PPPP
Nähty.Aamulla.
Kenguru
Näit aamulla kengurun?
Varmaan senkin.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Viitsiikö joku käydä kirjoittamassa fm.nettiin että sinne ei pääse.
Mulla ei toimi sielä mikään sivu. Ei näe edes 'Contact Info' jotta voisi laittaa vilttuuntuneen mailin jota kukaan ei koskaan lue.
Tyhjää selaimesta kaikki xbox.com ja fm.netin keksit niin varmaan helepottaa..
Ei mitään hyötyä kun sama häikkä tulee kaikilla selaimilla. Plus kun ei nekään jolla se toimii voi katsoa mun profiilia/kuvia.
BANNIL O BANNI!?
Editti: jännä, muuten kyl toimaa hyvin sivut mut banin profiiliin ei tosiaa mitään asiaa...
antakee joku mulle 7€, jotta saan Live Goldia..
Mulle kanssa.
Oho! Päivän baarikierros alle kahdenkympin! Melkeen jäi sen verran rahaa, että vois antaa villelle ja hopolle sen seittemän euroa. Melkeen.
Valehtelloo!!! Palkanna kaverin kirjottamaan tänne kun itse makaa lattialla ja imitoi hyljettä.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: All show no go?
Hoono lehva... Hauska kohtaus tosin. =)
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Hoono lehva... Hauska kohtaus tosin. =)
Jeps, katoin jonku ihan oikean fightipätkän mis kaveri kans tipahti kertapotkusta, ei vaan ollu nii hauska kun se toinen ei lesonnu alkuun yhtää niinku tos pätkäs :D
Inception iPhone app on aika cool...
kirves wrote:
Mulla muuten loppuu Live maaliskuussa enkä tiedä haluanko siitä enää maksaa. Varsinkaan kun ei vanha tuttu puttu Quzu Puzu myy kolmellakympillä enää - ei myy ollenkaan enää koodeja.
Löytyy muitakin lähes tuohon hintaan myyviä. Liven hintahan on noussutkin nyt myös joten 30€ ei välttämättä enään saa 12kk tai 13kk...
Mulla loppuu live huomenna, aff.
Ite ostan tuolta pisteet ja ajat.
Voispa myydä loput liveajat pois :D
Uusi sivu
Kirjoitin toisen kommentin tälle sivulle!
!http://rom.naurunappula.com/nn/1/312/823/s_uploadcbbfcbfcaeajpg_640795.jpg!
Kirjaudu sisään vastataksesi.