Nyt on todennäköisesti meikäläisen viimoset maalit forzassa(3) tehty ja postitettu, maalamo vei taas mehut miehestä.
PPPP
Vastauksena käyttäjälle AJfin
AJfin wrote: Nyt on todennäköisesti meikäläisen viimoset maalit forzassa(3) tehty ja postitettu, maalamo vei taas mehut miehestä.
Oi kiitoksia!
Ja sainpas äikän aineen kirjotettua. Nyt voin jatkaa taas viikonloppua rauhassa 8)
!http://4gifs.com/gallery/d/178747-1/Cat_sneezes.gif!
Yak!
^ Ei lähe millää =D
Eurogamer on saanut tietoonsa hieman lisää Forza Motorsport 4:stä. Uutisen mukaan pelin tekijät (Turn10) pyrkivät entistä tarkempaan realismiin ja ovat touhunneet mm. seuraavaa:
- renkaiden ominaisuuksia, kuten painon siirtymistä, on mallinnettu ja Pirelliltä on saatu suoritustietoja renkaiden käyttäytymisestä erilaisissa kisaolosuhteista
- Turn10 vuokrasi käyttöönsä jokaisen pelissä esiintyvän radan tarkkaa analyysia varten. Kuvia ja videoita otettiin teratavuittain ja radat mitattiin kolmesta eri kohdasta laadukkaalla GPS-järjestelmällä. Näin saatiin talteen radan muodot alle senttimetrin tarkkuudella
- Turn10 on myös tehnyt äänityksiä moottorin, pakoputken yms. äänistä
Kinect-tuki rajoittuu yhä E3-messuilla nähtyyn, eli auton ympäri pystyy kävelemään ja sen sisälle kurkistamaan. Ajaessa Kinectillä voi muutta kuvakulmaa kallistamalla itseään vasemmalle tai oikealle.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Eurogamer on saanut tietoonsa hieman lisää Forza Motorsport 4:stä. Uutisen mukaan pelin tekijät (Turn10) pyrkivät entistä tarkempaan realismiin ja ovat touhunneet mm. seuraavaa:
- renkaiden ominaisuuksia, kuten painon siirtymistä, on mallinnettu ja Pirelliltä on saatu suoritustietoja renkaiden käyttäytymisestä erilaisissa kisaolosuhteista
- Turn10 vuokrasi käyttöönsä jokaisen pelissä esiintyvän radan tarkkaa analyysia varten. Kuvia ja videoita otettiin teratavuittain ja radat mitattiin kolmesta eri kohdasta laadukkaalla GPS-järjestelmällä. Näin saatiin talteen radan muodot alle senttimetrin tarkkuudella
- Turn10 on myös tehnyt äänityksiä moottorin, pakoputken yms. äänistä
Kinect-tuki rajoittuu yhä E3-messuilla nähtyyn, eli auton ympäri pystyy kävelemään ja sen sisälle kurkistamaan. Ajaessa Kinectillä voi muutta kuvakulmaa kallistamalla itseään vasemmalle tai oikealle.
Voisi oman ketjun tehdä Forza 4:lle. Taas ne alkaa hypettää jostain renkaista niin kuin ennen Forza 3:sen julkaisua. Keskittyis olennaiseen, lisää ratoja ja pelimuodot kuntoon. Siinä suurimmat toiveet.
Radan mallintamisesta sen verran, että ei sillä teknologialla mitään tee, jos ei sitä oikeasti käytetä mallintamiseen. Forzan ratojen profiili on toistaiseksi ollut paljon helpompi, loivempi ja vähemmän töyssyjä sekä kallistuksia kuin PC-pelien vastaavissa. Ennen kaikkea modatut PC-radat ovat tarkkoja, kun on huolella keskitytty ja käytetty aikaa mallintamiseen. Enkä usko ja vältämättä toivo, että se menisi edes PC-tarkkuteen. Menisi ajaminen jo astetta haastavammaksi meikäläisellä ja mitä se sitten tarkoittaisi perus konsolipelajaalle. Hieman voi vielä parantaa radan mallinnusta Forza 4:seen, mutta ennen kaikkea käyttäisivät aikansa johonkin parempaan tekemiseen.
Odottaa sitä kun hullu puuroo!
Positiivista että puhuvat edes noista ajo-ominaisuuksista eivätkä vaan kerro miten autoja voi kuvailla ja käännellä. Pjejkkarin ja GT:n voi ostaa jos se on pääasia (ei ole fleimiä koska mulla on ne...).
Nom Nom ... 'Oh, olikfs tfämä sfun puufoo ?'
Minä keitän täällä itselleni puurot ja just kun saan pöytään ja meinaan syödä, niin jo on muut kalastelemassa. Toisen kerkiää häätää lautaselta pois, niin jo toinen iskee heti selän takana. Taas jää ilman puuroa Hullu.
fSori :(
Muahtava sää oli körötellä pikku teitä ♥
Palkinnon arvoisesti Karrelle palanut enkeli -kappaletta kommentoi nimimerkki ”Rahtisika 81”.
”Tosta laulusta tulloo mieleen hetki kun kapakasta yksin kotiin kävelee ja miettii, et miksi mä en ikinä saa...” <-- IHAN varmaan joku FRCläinen ...
Toi biisi on satiiri suomirockista.
Reino
Accept, Judas Priest, Helloween, Saxon ja Sauna! Kusen hunajaa...
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: Accept, Judas Priest, Helloween, Saxon ja Sauna! Kusen hunajaa...
Niin siis oliko Jimmy Pyynikillä vai ? Siellähän on sitten pari kaveriakin... Mitä Jimmy opiskelee ?
Nyt mänkee piiloon, minä lähen kylille.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Nyt mänkee piiloon, minä lähen kylille.
KÄÄK!
Joku FRC:n pojista ollu auraamassa? !http://media.riemurasia.net/albumit/m00/779821231.jpg!
Vastauksena käyttäjälle Mudinski
FGB Mudi wrote:
Niin siis oliko Jimmy Pyynikillä vai ? Siellähän on sitten pari kaveriakin... Mitä Jimmy opiskelee ?
Automaatio ja lukio linjalla olen. Ja olen toisella vuosiluokalla.
Kirjaudu sisään vastataksesi.