PPPP

ariko
/

Vastauksena käyttäjälle RealBlocker

RealBlocker wrote: Joku FRC:n pojista ollu auraamassa?

Tuossa ei oo mistään pojista kyse, kyllä nyt on FRC:n pappaosasto liikkeellä.

Mittee te tänne katotte, elkää kahtoko tänne, mie lähen nyt kyllä poijes kun työ tolla tavalla alatte osootteleen...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Nyt mänkee piiloon, minä lähen kylille.

Joko uskaltaa tulla piilosta vai menenkö takaisin sängyn alle?

hulluseon
/

Siellä oli jotain tanssijoita kaikkine pukuineen liikkeellä joka paikassa. Piti vaihtaa ravintelia monta kertaa ennen kuin oli Hullu tyytyväinen. Ei jaksana Hullu kuunnella nippanappa täysikästen vuodatusta. Meni Hullu ihan muualle. Nyt pelottaa niin paljon notta oksat pois.

Ac3Way
/

2 vko ilman tipan tippaa, pitäiskö tänään tiputtaa yksi kurkusta alas?

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: 2 vko ilman tipan tippaa, pitäiskö tänään tiputtaa yksi kurkusta alas?

Itse join eilen ekaa kertaa tänävuonna joten voin suositella. Itte imeskelin tälläisen: !http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/12/DC/9E/Kurko_Greippi_1L_tlk.jpg!

TehBigBunny
/

Myös lipiteltiin konjamiiniä, siististi otettiin kuitenkin vaikka menikin aika myöhään.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Reino

Vanha luokkalainen Reino näköjään paistattelee aamulehessä.

Finski fani
/

Mulla menee koko viikonloppu Ympäristö- ja laatujärjestelmien ja vesihuollon yksikköprosessien ja -talouden kanssa painiessa. =)

Viikko loman alkuun!

hulluseon
/

Naapurin akka huuteli kun kävin lehden noukkimassa laatikosta. Että olisin muka möykänny pihalla pitkän aikaa kolmen aikoihin. En uskona, käskin rouvashenkilön ottaa lääkkeensä. Tosin joku on varmasti paininut karhun kanssa kun pihalla on semmoset jäljet.

Ac3Way
/

Alkaa vituttamaan noi suomalaiset juntit naapurit, jos pitää ruveta soittamaan musiikia täysillä 2:00 aikaa yöllä niin vittu jotain muuta kuin Metallicaa. Joka viikko soi se sama vitun Metallica.

On sitä pienemmästäkin asioista aloitettu maailman sotia >:(

Pure Black40
/

Kivasti tänään kun heräsin, HIRVEÄ kipu niskassa! Kuitenkaan nyt ei pysty lähes mitään tehdä, vihloo niin prkeleesti. Pää kenossa joutuu koko ajan olla. Tarkoitus oli tehdä tänään kaikenlaista mukavaa (esimerkit jääköön mainitsematta), ja muutenkin kovat fiilikset oli tähän päivään suunnattu, ja todella epämukavasti tämä niska meni kusimaan kaiken. Mutta tiedättekös mitä. Jokkista ei jätetä! Uppia ei autoon nyt jaksa/pysty asentamaan, mutta pakko ajamaan on tulla. ;)

TehBigBunny
/

Purella on selkeesti Harrikirvemiitti päällä. Karhut jalkaan ja ladulle niin se lähtee.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Sie rikoit miun pään !

Soon ny särki, onx kiva...

Onneksi ei lahna.

FINBULLET
/

Hyvä tapa pitää juoma viileenä kun pelailee.Pistää ikkunan väliin.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI

Alchemist FI wrote: Ulkona paistaa aurinko.

Näin tekee.

Kolmen tunnin kävelylenkki takana.Hewletin kylmä oli aluksi,mutta kivasti alkoi jo lopussa Arska lämmittämään. :)

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Näin tekee.

Kolmen tunnin kävelylenkki takana.Hewletin kylmä oli aluksi,mutta kivasti alkoi jo lopussa Arska lämmittämään. :)

Kolme tuntia käveli ympäriinsä, eikä löyvtäny kalijaa?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Kolme tuntia käveli ympäriinsä, eikä löyvtäny kalijaa?

LÖYSIN!

Soon lauantai nääs ja Skimmy saa pari ottaa!

Kirjaudu sisään vastataksesi.