Vastauksena käyttäjälle
RealBlocker
RealBlocker wrote:
Joku FRC:n pojista ollu auraamassa?
Tuossa ei oo mistään pojista kyse, kyllä nyt on FRC:n pappaosasto liikkeellä.
Mittee te tänne katotte, elkää kahtoko tänne, mie lähen nyt kyllä poijes kun työ tolla tavalla alatte osootteleen...
Vastauksena käyttäjälle
hulluseon
hulluseon wrote:
Nyt mänkee piiloon, minä lähen kylille.
Joko uskaltaa tulla piilosta vai menenkö takaisin sängyn alle?
Vastauksena käyttäjälle
Ac3Way
Ac3Way wrote:
2 vko ilman tipan tippaa, pitäiskö tänään tiputtaa yksi kurkusta alas?
Itse join eilen ekaa kertaa tänävuonna joten voin suositella.
Itte imeskelin tälläisen: !http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/12/DC/9E/Kurko_Greippi_1L_tlk.jpg!
Vastauksena käyttäjälle
FINBULLET
LORD HOPO wrote:
Reino
Vanha luokkalainen Reino näköjään paistattelee aamulehessä.
Vastauksena käyttäjälle
TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Sie rikoit miun pään !
Soon ny särki, onx kiva...
Onneksi ei lahna.
Vastauksena käyttäjälle
Alchemist FI
Alchemist FI wrote:
Ulkona paistaa aurinko.
Näin tekee.
Kolmen tunnin kävelylenkki takana.Hewletin kylmä oli aluksi,mutta kivasti alkoi jo lopussa Arska lämmittämään. :)
Vastauksena käyttäjälle
Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Näin tekee.
Kolmen tunnin kävelylenkki takana.Hewletin kylmä oli aluksi,mutta kivasti alkoi jo lopussa Arska lämmittämään. :)
Kolme tuntia käveli ympäriinsä, eikä löyvtäny kalijaa?
Vastauksena käyttäjälle
Finski fani
Finski fani wrote:
Kolme tuntia käveli ympäriinsä, eikä löyvtäny kalijaa?
LÖYSIN!
Soon lauantai nääs ja Skimmy saa pari ottaa!