PPPP

hulluseon
/

Nyt on rilluntai. Ei ole kyllä mulla. Puoltoista tuntia ja sitten alan vahtia rariota. Sieltä tulee peli. Sitä kuuntelen ja tärisen. Ei kyllä enää niin paljon pelota, mutta nuo verhot kyllä kuiskuttelee vähän uhkaavasti.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Nyt on rilluntai. Ei ole kyllä mulla. Puoltoista tuntia ja sitten alan vahtia rariota. Sieltä tulee peli. Sitä kuuntelen ja tärisen. Ei kyllä enää niin paljon pelota, mutta nuo verhot kyllä kuiskuttelee vähän uhkaavasti.

Mie en uskalla ratiosta kuunnella enää pelejä.Se on hirvittävää,kun ei näe mitä siellä kentällä tapahtuu.Mieluummiin hakkaan tulospalvelun päivitysnappia 4 sekunnin välein.

Schimanski76
/

Eilen otin pienet maistiaiset pelistä.Hevosen nimeä mietin tovin.Ensin ajattelin,että ristin sen Meetwurstiksi,mutta päädyin lopulta tuttavallisempaan muotoon,Metukka.

Tytön nimeksi tuli Skimmy.

Parhaudelta vaikuttaa tämä peli.

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/335489ps_500h.jpg!

Ehtoolla Ridaamaan!

TehBigBunny
/

kirves wrote: Kirves ainakin yy kaa koo kävelee tikapuita pitkin taivaaseen taas tänä viikonloppuna.

Menossa mukana Claude Chatelier XO (aka Xbox 360) sekä Bushmillsin kymppivuotinen viherleka, niin ja sitten vielä Karjalaa takaisin suuhun. Tervetuloa kaunis maailma.

Eilisestä :D

ariko
/

Tollasta eilen maisteltiin, helmi jäi tälle illalle

!http://i56.tinypic.com/fa50f6.jpg!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle ariko

ariko wrote: Tollasta eilen maisteltiin, helmi jäi tälle illalle

!http://i56.tinypic.com/fa50f6.jpg!

Meillä meni kolme pulloa loppuun.

Kaikki oli jo aikaisemmin avattuja.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle djrunkkari

djrunkkari wrote: vittu jos joudun aukkiin

No kyllä soon sotapoikiitten taso romahtanut ....

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Meillä meni kolme pulloa loppuun.

Kaikki oli jo aikaisemmin avattuja.

Niin,työ avasitte ensiksi kaikki pullot,odottelitte 10 minuuttia ja kävitte ryyppäämään?

TehBigBunny
/

Eioo kauhian hyvä tämä sivurajoilta huutelo !

Joskus voi osua kohilleen ja sitten kellääns ej oo kiva...

Alchemist FI
/

Kohta vois mennä kattomaan onko tuola ulkona lämmin, jos on nii kebardia jos on kylmä nii kebardia...

Ac3Way
/

kirves wrote:

Tuli mieleeen eräs Ruotsalainen elokuva. Ridskolan 1.

Ajaton klassikko, vähän niin kuin Tuulen Viemää.

Ainoa eroa on se, että toisen on oikeasti nähnyt.

TehBigBunny
/

Andy Suonsilmä Euroviisuihin: ‎"Onkohan Suomen euroviisiukappale jo valittu. (Vai onkohan ne kisat jo menneet.) Jos ei, niin Andy Suonsilmä & biisi pitäisi lähettää kisoihin. Animoitu artisti. On parempi kuin Lordi. Ja se Lordi sentään voitti."

hulluseon
/

Warjo tai Tuninkimees käynä hakemassa rajan takaa viriviritööttööt osia Jokkikseen.

Kirjaudu sisään vastataksesi.