Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Eioo kauhian hyvä tämä sivurajoilta huutelo !
Joskus voi osua kohilleen ja sitten kellääns ej oo kiva...
Emmie huutelo sivurajoilta!
Pleijari-viivan alapuolelta vähän ääntä korotan.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Eioo kauhian hyvä tämä sivurajoilta huutelo !
Joskus voi osua kohilleen ja sitten kellääns ej oo kiva...
Emmie huutelo sivurajoilta!
Pleijari-viivan alapuolelta vähän ääntä korotan.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: KUOLE BIEBER!!!1111
Niin siis mitenkäs olikaan tuon näyttelemisen laita häh ? :D
Aluksi kun aletaan ampumaan, Bieber heiluu vitusti ja ilman asetta kädessä... Sitten kuvataan sivulta niin ase kädessä ja käsi suorassa ? WTF ? Vittu tätä nykyajan TV:tä...
[linkki http://vimeo.com/13278462]Komiat äänet[/linkki]
MIND EXPLOSION!!!!!!!!!
Beer
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Komiat äänet
mä haluun tollase!!!
Hmm. Kämppiksen mutsi on täällä pari yötä. Ja nyt se pesee mun astioita... =S
Surraata sitä.
Zup_hörps -tekkeniä tänään luvassa.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Hmm. Kämppiksen mutsi on täällä pari yötä. Ja nyt se pesee mun astioita... =S
Mä jo vähän säikähdin ku etusivulla luki: Ja nyt se pesee mun...
Hyij kuinka likasia ajatuksia äFäRCeeläisillä on!
Kaksimielisyys on tervettä.
Jos se on hyvän-näköinen, niin mä voin tulla peseen Finskin pyykit..
Sen jälkeen Finskin kämppiksen mutsi on rascaana.
Ja sitten syntyy 75 pientä väiskiä, hikka syntyessä ja nenä punaisena. Flunssassa ovat.
Smack on kova! Who likes?
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=LC1TXsL3rqc&feature=related]Kuinka hypnotisoida Skimmy.[/linkki]
Mökiltä ...
!https://lh3.googleusercontent.com/_i5mZErmqDUw/SGUFQnP_iVI/AAAAAAAAA0E/ZM1aayQNMZA/s640/30052008039.jpg!
Kaljatölkit saa letcusta.
Ei anneta kaljalle letkusta, kaljat juodaan nopeasti pois... Alchemist setä rupeaa taas olemaan aika humalassa jälleen kerran :) kännissä on kiva olla...
perseet olalle
Onnea Litti 40v!
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Onnea Litti 40v!
Kuninkaan pÄIVÄ!
Ulkona on niin kylmä, ettei sinne kannatta sammua. Aamulla taas Schimmy tekee 3h kävelyt, pitkä matka kotio naapuri kylän kerrostalon pihalta. Runkarille aamuja!!
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Ac3Way wrote: Ulkona on niin kylmä, ettei sinne kannatta sammua. Aamulla taas Schimmy tekee 3h kävelyt, pitkä matka kotio naapuri kylän kerrostalon pihalta. Runkarille aamuja!!
Pyhitän lepopäivän.
TV 1 juuri nyt.
Rankka meno!
Kallen lasku meni ihan odotetusti.
Kirjaudu sisään vastataksesi.