PPPP

v7ville
/

Oisko kellää lainata mulle PC:lle jottain videon kaappauskorttia / usb häpräkettä, on tää videoiden uppiminen fm.nettii ja sieltä lataaminen koneelle niin hidasta.

RauhaMees
/ /

Kokeile tota: Siirrät sen Forssa video-tiedoston UBS-muistitikulle.

Muistitikku tietokoneeseen.

‘XTAF GUI’ ohjelmalla saa sen movie-tiedoston kovalevylle.

‘Le Fluffie’ softalla saa sitten tuosta movie-tiedostosta ulos ne leffat, niiden nimeen pitää sitten lisätä .wmv jotta toimivat.

Buny joskus mulle kertonu.

hulluseon
/ /

No niinpäs olen. Jaa mitä? 10 sekuntia nopeempi ku Gan-San Mazdalla Laguna Secassa.

Eli vahingossa löysin BMI:n jakson jossa Motoharu Kurosawa ajaa Lagunassa RX-8 time attackiä. 1.50 jotain oli tämän vanhan, mutta harvinaisen nopean miehen saavutus. Ja minä muka ajan paljonkin kovempaa kuin tämä ikänsä kilpaa ajanut. Voi hyvän tähen.

/// Ja Vorssan serverit taas vaihteeksi solmussa. Ei muka pääse kattelemaan liiteriä tai huutokauppaa. Lie edes moninpeli toimii.

Ac3Way
/

Mitähän mä olen eilen tehnyt, tänään särkenyt hampaita koko päivän. Todennäköisesti joku heittänyt mulle eilen baarissa koiranluun.

Jupe San
/

Hyvää huomenta!

!http://thebieberreport.site50.net/img/22.gif!

hulluseon
/

KELEEN RUNTTI!!! Käänsin selkäni ja Laku meni pesu huoneeseen. Maisteli sitten onko mäntysuopa hyvää... Tanan nero patti.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: KELEEN RUNTTI!!! Käänsin selkäni ja Laku meni pesu huoneeseen. Maisteli sitten onko mäntysuopa hyvää... Tanan nero patti.

Isäntää matki, pojat sanovat.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle ariko

ariko wrote: Onko tässä Väiskin MiniMe

Aika hyvä, potentiaali nähtävissä.

Aliboz
/

Kahden ja puolentunnin rokkaukset takana, nyt suihkuun... Tuli rääyttyä kurkku hajalle, taas.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Kahden ja puolentunnin rokkaukset takana, nyt suihkuun... Tuli rääyttyä kurkku hajalle, taas.

Joko alkaa olla "Karrelle palanut enkeli" hallussa?

Sen vedätte sitten FRC:n suvijuhlassa kivasti ja myö lauletaan kertsiä mukana poski märkänä!

Schimanski76
/

Skimmy on uusi maailmanmesteri,Hei! maailmanmestari,Hei!maailmanmestari!

^My horse and me:ssä^

Peli menee ilmaisjakeluun,kuka haluaa?

FINBULLET
/

!http://pics.kuvaton.com/kuvei/life_is_too_short_for_the_wrong_job.jpg!

Pottae
/

Huono päivä meidän jänöillä? Tunnistaminen oli kyllä mahdotonta kun niin nopeesti juoksi auton edestä. Pieni nyrkkisääntö vaan: Tien voi ylittää sillon kun, [ ] auto on tulossa [ X ] autoja ei kulje tiellä ...prkleen citykanit.

Kirjaudu sisään vastataksesi.