Oisko kellää lainata mulle PC:lle jottain videon kaappauskorttia / usb häpräkettä, on tää videoiden uppiminen fm.nettii ja sieltä lataaminen koneelle niin hidasta.
PPPP
Kokeile tota: Siirrät sen Forssa video-tiedoston UBS-muistitikulle.
Muistitikku tietokoneeseen.
‘XTAF GUI’ ohjelmalla saa sen movie-tiedoston kovalevylle.
‘Le Fluffie’ softalla saa sitten tuosta movie-tiedostosta ulos ne leffat, niiden nimeen pitää sitten lisätä .wmv jotta toimivat.
Buny joskus mulle kertonu.
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/party_owl.gif!
SCREAM FOR ME FRC !
Iiiks apua!! Oliko hyvä? Ääni meni.
No niinpäs olen. Jaa mitä? 10 sekuntia nopeempi ku Gan-San Mazdalla Laguna Secassa.
Eli vahingossa löysin BMI:n jakson jossa Motoharu Kurosawa ajaa Lagunassa RX-8 time attackiä. 1.50 jotain oli tämän vanhan, mutta harvinaisen nopean miehen saavutus. Ja minä muka ajan paljonkin kovempaa kuin tämä ikänsä kilpaa ajanut. Voi hyvän tähen.
/// Ja Vorssan serverit taas vaihteeksi solmussa. Ei muka pääse kattelemaan liiteriä tai huutokauppaa. Lie edes moninpeli toimii.
Mitähän mä olen eilen tehnyt, tänään särkenyt hampaita koko päivän. Todennäköisesti joku heittänyt mulle eilen baarissa koiranluun.
Hyvää huomenta!
!http://thebieberreport.site50.net/img/22.gif!
KELEEN RUNTTI!!! Käänsin selkäni ja Laku meni pesu huoneeseen. Maisteli sitten onko mäntysuopa hyvää... Tanan nero patti.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: KELEEN RUNTTI!!! Käänsin selkäni ja Laku meni pesu huoneeseen. Maisteli sitten onko mäntysuopa hyvää... Tanan nero patti.
Isäntää matki, pojat sanovat.
Kahden ja puolentunnin rokkaukset takana, nyt suihkuun... Tuli rääyttyä kurkku hajalle, taas.
Vastauksena käyttäjälle Aliboz
Aliboz wrote: Kahden ja puolentunnin rokkaukset takana, nyt suihkuun... Tuli rääyttyä kurkku hajalle, taas.
Joko alkaa olla "Karrelle palanut enkeli" hallussa?
Sen vedätte sitten FRC:n suvijuhlassa kivasti ja myö lauletaan kertsiä mukana poski märkänä!
uusi enkeli
Skimmy on uusi maailmanmesteri,Hei! maailmanmestari,Hei!maailmanmestari!
^My horse and me:ssä^
Peli menee ilmaisjakeluun,kuka haluaa?
Jokkis-mestarille siitä hieno palkinto.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Jokkis-mestarille siitä hieno palkinto.
Näin teemme!!!
!http://pics.kuvaton.com/kuvei/life_is_too_short_for_the_wrong_job.jpg!
Huono päivä meidän jänöillä? Tunnistaminen oli kyllä mahdotonta kun niin nopeesti juoksi auton edestä. Pieni nyrkkisääntö vaan: Tien voi ylittää sillon kun, [ ] auto on tulossa [ X ] autoja ei kulje tiellä ...prkleen citykanit.
Molin puhelimessa.
Pasila, niinku ihan kohta !
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Pasila, niinku ihan kohta !
Tänks Bani.Olisin unohtanut.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Tänks Bani.Olisin unohtanut.
JUMALAUTA!!!
Minäpä unohin..
Kirjaudu sisään vastataksesi.