PPPP

sjamy
/

Toteutus jäi vähän puolitiehen vaan, puhelimella kuvattu. Idea se on kai tärkein.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Tunnevammaset varmaan pystyy kattomaan ton videon loppuun.

Onhan tuo hyvä video, vaikuttaa varmaan enemmän koiran omistajiin.

sjamy
/ /

Vastauksena käyttäjälle Latetzki

Latetzki wrote:

Onhan tuo hyvä video, vaikuttaa varmaan enemmän koiran omistajiin.

Juuri näin, ja heihin jotka ovat koiran samaa kautta saaneet.

vaiski75
/

Nyt loppuu se nyyhkytys siellä!

Eläimet eivät tunne kipua, ne osaavat vain näytellä sitä kuin Espanjalainen jalkapallonpelaaja kompastuessaan omiin jalkoihinsa ja viherpiipertäjien salaliitto koko ajatus..

Vasaraa ja kettinkiä vaan, jos ei meinaa komennot mennä perille..

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote: Nyt loppuu se nyyhkytys siellä!

Eläimet eivät tunne kipua, ne osaavat vain näytellä sitä kuin Espanjalainen jalkapallonpelaaja kompastuessaan omiin jalkoihinsa ja viherpiipertäjien salaliitto koko ajatus..

Vasaraa ja kettinkiä vaan, jos ei meinaa komennot mennä perille..

Niin huono provo, että ihan naurattaa.

Mutta joka tapauksessa, ajokkeja ollut pyörimässä samoissa nurkissa jo 24 vuotta. Itse olen joutunut lopettamaan yhden auton alle jääneen koirani, joten sen takia loukkaantuneet ja heitteelle jätetyt eläimet on se herkkä paikka. Naurattaa varmasti muita.

TehBigBunny
/

Sfäiski on katkera kun sitä ei ole kukaan lopettanna. Yli kolokytä vuatta kitunu ...

Karkuun

vaiski75
/

Sfäiski trollasi hieman, joten eihän ottanunna ketään hernettä nenään..

Tuosta lihavasta juoksevasta jäneksestä voisi kyllä saada hyvän muhennoksen..

Mulla vaan repii tuo kotieläimien kasvatus meitin hienossa maassa, missä isäntä saa kuristaa oman koiransa ja kukaan isäntä ei syytä itseään koiran huonosta käytöksestä.. Oho! Se puri naapurin lasta, varmaan jo syntymästä asti ollut joku pielessä vaikka ei oltu huomattu ja ihan on täydellisesti kasvatettu..

Hommataan vartiokoira On / Off parisuhteeseen ja puretaan kaikki paska siihen elukkaan, hyvä siitä tulee..

Muutamaa oikeasti viallista koiraa hoitanut useasti ja kyllä ne on ihan eri vesseleitä kun on tekemistä ja turvallinen ympäristö. Noille ei vain meinaa löytää kotia, koska lapset ja naiset on aika pois suljettuja ja on tietenkin naisia jotka pärjäisi... ...Mutta löydäppä se siihen hätään, kun olisi tarvista..

Viimmeisin oma koira oli kyllä aivan loisto yksilö ja kertaakaan en sanonut pahasti tai edes miettinyt koivunoksaa.. Niin no.. Jos mä olin humalassa, niin se ei päästänyt silloista tyttöystävää makuuhuoneeseen lähelle minua ja minä en kyllä laskenut sitä viaksi.. Se ei osannut muuta kuin nalkuttaa ja syyttää koiraa, kun se ei sitten totellut häntä..

Uusi samanlainen tulee heti kun Mini-Meellä kasvaa järkeä ja vastuuta hieman enemmän, saattaa kyllä vielä jokunen vuosi mennä..

Ac3Way
/

Kylie, Kylie! Kylie tuli kylään, now busy.

!http://3.bp.blogspot.com/_ruNtDnuCSIg/TUEcoylWCFI/AAAAAAAABYg/y84TufygFZQ/s1600/kylie-minogue-ass.jpg!

FINBULLET
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/a0/lno/llyo/92375/789301635.jpg!

TehBigBunny
/

Soon meillä täällä FRC:ssä on vaan notta Tuxun kuvaa ei esille laiteta.

vaiski75
/

Ilta pilalla, mä lähden nukkumaan..

Katselin kaikessa rauhassa tuota Kyllie tädin viatonta poseeraamista uima-altaalla, niin yhtäkkiä pamahtaa Tuksu siihen alareunaan kuin salama kirkkaalta taivaalta ja minut valtasi suunnaton yökötysefekti välittömästi..

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Kylie, Kylie! Kylie tuli kylään, now busy.

mmm... !http://2img.skins.be/1/8/9/2/3/1/68305-kylieminogue010.jpg!

vaiski75
/

No helvata, kyllä määkin jos muutkin..

Tässä kumminkin sitä oikeaa Arjalaista kauneutta Mersumaasta, Diane Kruger:

!http://www.popoholic.com/bigimages/diane-kruger-gq-feb-01.jpg!

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

Mää kansa! !http://2.bp.blogspot.com/_DLMbxIoKN3c/SRHPUWClaVI/AAAAAAAAMKQ/x1XUoPTq28A/s400/maggie-grace-12.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.