!http://www.trippapparel.com/wp-content/uploads/2010/09/rosalee_ochoa.jpg!
PPPP
!http://bit.ly/ecTREa!
Odotinkin että koska napsahtaa..
Uusi Tarja!
!http://www.tvsnob.com/pictures/Jay.Leno.jpg!
Eiku..
No niin höpönassut. Olkaapas pikkusen hiljempaa kun Hullu-setä ottaa pienet päivä unet.
Uudet provot menossa..
Kävin äskön peliaiheiset sivustot läpi, normaali pakko-oire aina työpäivän päätteeksi ja mulla kiehahti ISOSTI. Hakkerit ovat taas pahempia kuin itse sorkkakinttu sarvipää.. Siellä sitten Äitin pikkukullat kirjoittelee tappouhkauksia, asiasta mitään tietämättä ja herra saitinpitäjä antaa provoo ämpäri tolkulla..
Pah sanon minä ja otan kylmän oluen..
Jaa, että nukkua haluat. Entäs jos minä vaikka tulen tökkimään tässä kriittisessä vajaan tunnin kohdassa ja olisin vaikka ulos vailla? Eiks oo kiva kun minua ei oikeasti sitten kusetakkaan, vaan juoksen tässä pihalla ihan muuten vaa.
No oma vikahan tuo on kun ei käyty tänään lenkillä.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Jaa, että nukkua haluat. Entäs jos minä vaikka tulen tökkimään tässä kriittisessä vajaan tunnin kohdassa ja olisin vaikka ulos vailla? Eiks oo kiva kun minua ei oikeasti sitten kusetakkaan, vaan juoksen tässä pihalla ihan muuten vaa.
No oma vikahan tuo on kun ei käyty tänään lenkillä.
Siellä se hullu on taas juoksennellut pihalla, eikä edes kuseksinu. Ymmärrän kyllä Hullun koiran tuskan....
Hullu on sen verran Hullu,että voi hullutella hulluuteen asti.
tää on MUN mielipide.
Tykkäsin Dirt kakkosesta.Tosin ois voitu jättää vähemmälle sitä areena pelleilyä.Mutta tosi mukavaa ajelua.
Tää on taas näitä pelejä jotka jakaa mielipiteitä.
DIRT 3 ostan varmasti.
GT Channelilla oli tuosta vaan juttua ja muka nyt pystyy säätämään ja vaikka mitä. Mutta kun nämä pelintekijät lupaa tähet taivaalta kuun kera niin epäilyttää niin pirusti.
Dirt kakkosessa on plussaa myös vauriomallinnus.Hienosti hajoo autot.Kolmosessa pitäis olla sitten enemmän rallia ja näkemäni videot lupaa hyvää.
No mulla on tuo eka PC:lle ja se nyt ei ihan niitä realistisempia ollut. Mutta Codemasters tosin teki hemmetin hyvästi tuon vormulan.
Joo mutta ei kaiken niin realistista tarvii olla.
Ite pelaan vaikka ois arcadea tai realistista kunhan on hauskaa ja peli toimii muilta osin hyvin.
No niin tietysti. CoD:UO on sen takia vieläkin yksi parhaista. Vaikka pelaajia on nykyään tosi vähän, niin siltikin siinä on joku juttu mikä viehättää.
Onhan noit pelei mitkä iskee, vaikka realismi ois sinne päin.
En tiedä, jos Warettas ;)
Kiinalainen on kuollut pelattuaan kolme päivää putkeen online-videopeliä ympärivuorokautisessa nettikahvilassa
Peking Times -lehden mukaan 30-vuotias mies ei juuri malttanut nukkua eikä syödä pelisessionsa aikana.
Kiinassa videopeliriippuvuus on yleistä, eikä kyseessä ollut ensimmäinen kerta, kun pitkä pelisessio koituu kohtalokkaaksi.
Mie sanon sun eukolle että pikku läpsii paistinpannulla jos alat laittomuuksia tekemään.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: No niin tietysti. CoD:UO on sen takia vieläkin yksi parhaista. Vaikka pelaajia on nykyään tosi vähän, niin siltikin siinä on joku juttu mikä viehättää.
Cod 2 xboxlivessä < 3 jotain niin hienoo, kyseessä on kuitenkin kaikkien aikojen paras cod + pelaajiakin vielä löytyy :)
fasistit! e: eli uus sivu
Fasistinen basisti.
Kirjaudu sisään vastataksesi.