PPPP

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Soon jo saavutettu.

ASIAAN!!! Lie minkälainen kikkare tuo DiRT3? Onkos kellään sitä kakkosta? Oliko hyvä?

Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.

FINBULLET
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.

Isot tissit.Varmaan vaikee keskittyä pelkästään silmiin.

IIPPONEN
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.

Aikas leveen näköstä tasasta paskatietä, eli ajettavuus on samaa kuraa mitä aijemminkin. RBR FOR EVER!!

TeroKortelainen
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Dirt kakkosessa on plussaa myös vauriomallinnus.Hienosti hajoo autot.Kolmosessa pitäis olla sitten enemmän rallia ja näkemäni videot lupaa hyvää.

Täältä myös "peukut ylös" Dirt2:n suhteen. Itse asiassa on vain 3 kk pitänyt ottaa ensitestit Dirtistä tuolla DFGT-ratilla, mutta en ole pelannut GT5:n hankkimisen jälkeen Pleikalla kaiketi mitään muuta peliä. Jokohan se lätty on sulanut levykelkkaan kiinni???

tappi
/ /

Vastauksena käyttäjälle Eeegac

Näytä piilotettu viesti
Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: dirt 3:n tulee Suomikin

Wanha juttu. Hyvässä rallipelissä kuuluukin olla Suomi.

hulluseon
/

Ja kohta räkä poskella rillin jonossa riitaa haastamassa. Noin se mulla menee.

Pure Black40
/

Nykyinen sijainti: Kuopio

Täällä yrittää jonkun puheesta selvää saada...

hulluseon
/

Se on kuule poeka semmone homma, että vastuu siirtyy kuulijalle tiällä mualiman navalla.

El PiNk DeViL
/

Minkä helvetin taki jyytuupin videot ei toimi meikäläisellä? Mustaa ruutua pukkaa eikä näy sitä palkkiakaan missä lukee aika ja sellaset.

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Minkä helvetin taki jyytuupin videot ei toimi meikäläisellä? Mustaa ruutua pukkaa eikä näy sitä palkkiakaan missä lukee aika ja sellaset.

Käynnistä kone uuvvelleen.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote:

Käynnistä kone uuvvelleen.

Mä en nyt muuten tajunnu tota tehä :D Aina yleensä teen sen ekana mutta nyt ei mahtunu kuuppaan :D Nyt toimii.

Kirjaudu sisään vastataksesi.