Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Soon jo saavutettu.
ASIAAN!!! Lie minkälainen kikkare tuo DiRT3? Onkos kellään sitä kakkosta? Oliko hyvä?
Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
Soon jo saavutettu.
ASIAAN!!! Lie minkälainen kikkare tuo DiRT3? Onkos kellään sitä kakkosta? Oliko hyvä?
Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.
Isot tissit.Varmaan vaikee keskittyä pelkästään silmiin.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Tässä on vähän haastattelua Dirt 3:sta.
Aikas leveen näköstä tasasta paskatietä, eli ajettavuus on samaa kuraa mitä aijemminkin. RBR FOR EVER!!
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Dirt kakkosessa on plussaa myös vauriomallinnus.Hienosti hajoo autot.Kolmosessa pitäis olla sitten enemmän rallia ja näkemäni videot lupaa hyvää.
Täältä myös "peukut ylös" Dirt2:n suhteen. Itse asiassa on vain 3 kk pitänyt ottaa ensitestit Dirtistä tuolla DFGT-ratilla, mutta en ole pelannut GT5:n hankkimisen jälkeen Pleikalla kaiketi mitään muuta peliä. Jokohan se lätty on sulanut levykelkkaan kiinni???
En nyt pilkkaa ketään, mutta mitä halvattua?? Jos jo alle 15 kesäset syö noita, niin mitä vilttua?
Vastauksena käyttäjälle Eeegac
Eeegac wrote: RC DRIFT
On kyl siistin näköstä menoa.
...Vaikka onki nelivetoja:D Ite oon joskus meinannu tollasen hommata, mutta ei oo oikeen ratoja / muita sellasia kellä olis tollanen auto tääläpäin. Pari nitromonsteria on ollut ja mukavia laitteita nekin.
dirt 3:n tulee Suomikin
Vastauksena käyttäjälle Eeegac
Eeegac wrote: RC DRIFT
On kyl siistin näköstä menoa.
Tuossa videossa on hyvä biisikin :D
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: dirt 3:n tulee Suomikin
Wanha juttu. Hyvässä rallipelissä kuuluukin olla Suomi.
Soon aika vilipoonen aamu ...
Mitään kylmä ole. Villahousut jalkaan niin palella.
Pusit, nyt hiihtää ->
Mmm melkein seitinohuet ... melkein.
Ja kohta räkä poskella rillin jonossa riitaa haastamassa. Noin se mulla menee.
Nykyinen sijainti: Kuopio
Täällä yrittää jonkun puheesta selvää saada...
Se on kuule poeka semmone homma, että vastuu siirtyy kuulijalle tiällä mualiman navalla.
Uus vastuu
Minkä helvetin taki jyytuupin videot ei toimi meikäläisellä? Mustaa ruutua pukkaa eikä näy sitä palkkiakaan missä lukee aika ja sellaset.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Minkä helvetin taki jyytuupin videot ei toimi meikäläisellä? Mustaa ruutua pukkaa eikä näy sitä palkkiakaan missä lukee aika ja sellaset.
Käynnistä kone uuvvelleen.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote:
Käynnistä kone uuvvelleen.
Mä en nyt muuten tajunnu tota tehä :D Aina yleensä teen sen ekana mutta nyt ei mahtunu kuuppaan :D Nyt toimii.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Puolitutun GTR näköjäänki myynnissä
Jaha, jonna pistäny getarin myyntiin...
ei enää kukaan oikeasti rakasta kulkuneuvoaan ku heti on myymässä...
Kirjaudu sisään vastataksesi.