PPPP

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Jaha, jonna pistäny getarin myyntiin...

ei enää kukaan oikeasti rakasta kulkuneuvoaan ku heti on myymässä...

On muuten minunkin tuttujani

MrD St Jimmy
/ /

Koko FRC on yhteydessä tuohon GTR:ään :D

Ja muuten netti pökisee välillä. Onkohan tämä sitä voimakkaiden aurinkotuulien aiheuttamaa häiriötä.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Ja muuten netti pökisee välillä. Onkohan tämä sitä voimakkaiden aurinkotuulien aiheuttamaa häiriötä.

Jaa sullakin? Mulla oli aamusta muutaman tunnin katko. Nyt taas välillä katkoo.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Jaa sullakin? Mulla oli aamusta muutaman tunnin katko. Nyt taas välillä katkoo.

Joo. Äippä sano että jossain uutisissa sanottiin voimakkaiden aurinkotuulien voivan aiheuttaa kaikenlaisia sähköisiä häiriöitä tässä vähän aikaa.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote:

Joo. Äippä sano että jossain uutisissa sanottiin voimakkaiden aurinkotuulien voivan aiheuttaa kaikenlaisia sähköisiä häiriöitä tässä vähän aikaa.

Ei ole kivoja nämä aurinkotuolit!

hulluseon
/

Jaahas. Mikähän tuosta poksista nyt särky? Ei mäne Liveen. Vai lie reititin otti jostain kumman syystä siipeensä.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: RAMBO!!

Oliko teillä penskana Rambo-puukot?

Mahtavia vekottimia olivat ne. :)

TehBigBunny
/ /

Tottakai oli :)

// FRC:n heliumit: "Olix se niinq sille ekalle äksboksille ?"

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Oliko teillä penskana Rambo-puukot?

Mahtavia vekottimia olivat ne. :)

Mää tein lapsena ihan oikian puukon koulun käsityötunnilla! Iha ite! Viäläkin se on tallella, jossain...

AJfin
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Oliko teillä penskana Rambo-puukot?

Mahtavia vekottimia olivat ne. :)

Oli! Semmonen missä oli kompassi tupen päässä ja tupen sisällä tulitikkuja ynm. :D

AJfin
/ /

Pulttijako vissiin 4x114,3? mikä ET? ja mikä keskireiän mitta? pistä kuvia, voisin ostaa jos hinnasta päästään sopuun ja vanteet miellyttää silmää

El PiNk DeViL
/

Vähän on huono aika ny mutta kesällä olisin voinu ostaa jos kävis omaan 92 vuoden rimeraa. Tosin eipä tommosia vanteita kannata mun raiskattavaks.. : D

hulluseon
/ /

Vastauksena käyttäjälle AJfin

AJfin wrote: Pulttijako vissiin 4x114,3? mikä ET? ja mikä keskireiän mitta? pistä kuvia, voisin ostaa jos hinnasta päästään sopuun ja vanteet miellyttää silmää

Hömm hömm, jos nyt muistan tälleen oikein niin onkin juuri tuo 4X114,3 ja 66 Nissanin vaatima koko.

/// Hintaanhan tosiaan vaikuttaa tuo missä kunnossa ovat vanteet ja sitten onko niiden päällä minkäänlaisia renkaita. Ja onko pultit/mutterit ja sovitteet tallessa.

TehBigBunny
/ /

Kaverin Facebookista :

"HUOM huom!!! 30 HEVOSTA TEURAAKSI ENSI MAANANTAINA PITOVAIKEUKSIEN VUOKSI, MIKÄLI HALUAT PELASTAA YHDEN TAI USEAMMAN OTA YHTEYTTÄ 040-3242532. LISÄTIEDOT PUHELIMESSA, HEVOSILLA ON SIIS KIIRE LÖYTÄÄ UUDET LÄMPIMÄT TALLIT! KOPIOI SEINÄLLESI."

Osaako kukaan tehdä metukkaa ?

// Viesti on siis oikea jos olet heppaa hakemassa. (Shimmy?)

hulluseon
/

kirves wrote:

/ mikä ET?

En osaa selostaa, mutta siinä vanteessa pitäs lukea sekin. Siellä sisä puolella. Siinä lukee ET ja joku luku. Sitten siellä yleensä on myös vanteen koko ilmoitettuna. Esim tyyliin 8X17. Eli tuo luku on leveys kertaa korkeus.

Ja jos nyt olen tässä taas ihan läpiä päähäni puhuna, niin äkkiä korjatkaa. Siitä on piru aikaa kun noita olen muistellut.

Tuomo33
/

Sain tänää puolustusvoimilta postia. 26. Lokakuuta ois kutsunnat. Huhtikuussa olis taas edessä leikkaus, kuusi viikkoa jalka paketissa + kuntoutus.

Notta sellasta

hulluseon
/

Heh, kävin kummipojan synttäreillä jälki jättöisesti tarkoituksella. Poju katseli vähän aikaa ihmeissään kun koirakin oli mukana. 'Miks sä setä oot myyny sen pienen koiran pois ja ostanu isomman?' Yritä nyt sitten selostaa että sama koira, tosin kasvanu viime kesästä :) Siisti vesseli

Kirjaudu sisään vastataksesi.