PPPP

MrD St Jimmy
/ /

Katotaas miten tää kuvien linkitys onnistuu.

Mitäs se käsi oikeen pitelee...

sjamy
/

LFS + grafiikka- ja automodit + 100fps.

... tulisko joku raapimaan mun silmät irti näytöstä?

DarkWarjo
/ /

Sivun viimeinen kommentti, heitetty seuraavan sivun ekaksi, HAA!

DarkWarjo
/ /

Nyy fakin page!

"khihihii, uusi jokkisvolle @ volvon kuva ;)"

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

En osaa selostaa, mutta siinä vanteessa pitäs lukea sekin. Siellä sisä puolella. Siinä lukee ET ja joku luku. Sitten siellä yleensä on myös vanteen koko ilmoitettuna. Esim tyyliin 8X17. Eli tuo luku on leveys kertaa korkeus.

Ja jos nyt olen tässä taas ihan läpiä päähäni puhuna, niin äkkiä korjatkaa. Siitä on piru aikaa kun noita olen muistellut.

ET = Vanteen kiinnityskohdan etäisyys vanteen keskeltä (sisä/ulkosuunnassa)

!http://faq.varas.to/offset.jpg!

Mudinski
/ /

Vanne lähempänä kaarta mitä pienempi ET.

ET 33 on sisempänä kuin samankokoinen vanne/rengas jossa on ET 38. Vanne tulee 5mm ulommaksi.

Schimanski76
/

Moon aina luullut,että tämä on se ET

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/et.jpg!

sori,huono,karkuun

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote: Moon aina luullut,että tämä on se ET sori,huono,karkuun

Eikös toi oo Finski sunnuntai aamuisin? ^Carcuun myäs!^

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle v7ville

villek00 wrote:

Eikös toi oo Finski sunnuntai aamuisin? ^Carcuun myäs!^

Nöy, nöy! Dis is meh! !http://www.mopo.ca/wp-content/uploads/2010/04/drunk.jpg!

Nipsuhuuli
/

!http://1.bp.blogspot.com/_p0iepi291UE/TO0yknuznjI/AAAAAAAAAv0/DzAz0lLKdW4/s1600/drunk-college.jpg!

Finski fani
/

Hyvä, että Nipsukin laittaa kuvia itestään, etten mä oo ainova... =)

Finski fani
/ /

9 ja puol tuntia matikan kokeen alkuun... =S Ei oikeen oo hommat hanskassa...

// lissää kahvetta!

hulluseon
/

Hopo sikakaravaanari laitto minun passikuvan tuonne. Mistä lie löytäny?

Tuomo33
/

N.6 tuntia koneen lähtöön : / 3 tuntia herätykseen o/

hulluseon
/

Jostain kumman syystä pysäytin tuon videon kohtaan 0:27. Siinä kohtaa on ihan hyvä. Ja Sfäiski sanoo?

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Hyvä, että Nipsukin laittaa kuvia itestään, etten mä oo ainova... =)

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/112_normal.jpg!

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli

Nipsuhuuli wrote:

!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/112_normal.jpg!

Nipsu 'tuli ja voitti'

Kirjaudu sisään vastataksesi.