PPPP
Katotaas miten tää kuvien linkitys onnistuu.
Mitäs se käsi oikeen pitelee...
Vastauksena käyttäjälle ariko
ariko wrote: Jalkapallo tuo tosi miesten peli
HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖ !!!!
LFS + grafiikka- ja automodit + 100fps.
... tulisko joku raapimaan mun silmät irti näytöstä?
Sivun viimeinen kommentti, heitetty seuraavan sivun ekaksi, HAA!
Nyy fakin page!
"khihihii, uusi jokkisvolle @ volvon kuva ;)"
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote:
En osaa selostaa, mutta siinä vanteessa pitäs lukea sekin. Siellä sisä puolella. Siinä lukee ET ja joku luku. Sitten siellä yleensä on myös vanteen koko ilmoitettuna. Esim tyyliin 8X17. Eli tuo luku on leveys kertaa korkeus.
Ja jos nyt olen tässä taas ihan läpiä päähäni puhuna, niin äkkiä korjatkaa. Siitä on piru aikaa kun noita olen muistellut.
ET = Vanteen kiinnityskohdan etäisyys vanteen keskeltä (sisä/ulkosuunnassa)
!http://faq.varas.to/offset.jpg!
Vanne lähempänä kaarta mitä pienempi ET.
ET 33 on sisempänä kuin samankokoinen vanne/rengas jossa on ET 38. Vanne tulee 5mm ulommaksi.
Moon aina luullut,että tämä on se ET
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/et.jpg!
sori,huono,karkuun
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote: Moon aina luullut,että tämä on se ET sori,huono,karkuun
Eikös toi oo Finski sunnuntai aamuisin? ^Carcuun myäs!^
Vastauksena käyttäjälle v7ville
villek00 wrote:
Eikös toi oo Finski sunnuntai aamuisin? ^Carcuun myäs!^
Nöy, nöy! Dis is meh! !http://www.mopo.ca/wp-content/uploads/2010/04/drunk.jpg!
!http://1.bp.blogspot.com/_p0iepi291UE/TO0yknuznjI/AAAAAAAAAv0/DzAz0lLKdW4/s1600/drunk-college.jpg!
Hyvä, että Nipsukin laittaa kuvia itestään, etten mä oo ainova... =)
Juopot.
9 ja puol tuntia matikan kokeen alkuun... =S Ei oikeen oo hommat hanskassa...
// lissää kahvetta!
Hopo sikakaravaanari laitto minun passikuvan tuonne. Mistä lie löytäny?
N.6 tuntia koneen lähtöön : / 3 tuntia herätykseen o/
Jostain kumman syystä pysäytin tuon videon kohtaan 0:27. Siinä kohtaa on ihan hyvä. Ja Sfäiski sanoo?
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Hyvä, että Nipsukin laittaa kuvia itestään, etten mä oo ainova... =)
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/112_normal.jpg!
SUKA POIS!!! <3
Vastauksena käyttäjälle Nipsuhuuli
Nipsuhuuli wrote:
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/112_normal.jpg!
Nipsu 'tuli ja voitti'
Liikaa kahvetta. Päätä särkee... =(
Kirjaudu sisään vastataksesi.