PPPP

Ac3Way
/

!http://img-fotki.yandex.ru/get/5108/pohozhi.72/0_5f344_81cc143d_XL.jpg!

Nipsuhuuli
/

Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy

MrD St Jimmy wrote: Mitäs se käsi oikeen pitelee...

Toi Ralf Schumacherin ilme pistää kyllä naurattamaan. Aika himoitsevan näköinen :D Ja Fisichellalla taitaaa seistä.

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Kaikki yhdessä! LO-MA!

Eilenhän se mulla alko mutta yhdyn huutoon.

LO-MA!

Nipsuhuuli
/

Forza-apua tarvitaan! Miten pystyy valitsemaan toisen rengasvalmistajan kuin Bridgestonen kun vaihtaa renkaita?

hulluseon
/

Ei mitenkään. Ne renkaat on vähän niinq silleen ihkusti. Vai tarkotatko Jokkista? Jos Jokkista tarkotat niin merkin saat päättää itse.

Pure Black40
/ /

Pari päivää ja mulla loppuu loma. :(

// Nipsulle: Turn kybän jätkät päätti että tietyn autovalmistajan autoilla on vain tietyn rengasvalmistajan nakit.

Nipsuhuuli
/

Kiitti avusta Pure ja Hullu, nyt ongelma ratkesi! Jokkista nimenomaan mietin.

Finski fani
/

Arvatkaapa mitä ruokaa teen. Oikein arvanneiden kesken ei arvota mitään. =( !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00289.jpg!

TehBigBunny
/

Ei kyllä osaa sanoa joku soosi/keitto se on, mutta kauhialta näyttää.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ei kyllä osaa sanoa joku soosi/keitto se on, mutta kauhialta näyttää.

Sen takia otinkin siitä kuvan. Oli vaan niin härskin näkönen. Siinä on kaksi purkkia tomaattimurskaa, 4 purkkia tonnikalaa, rutosti mausteita ja toi valkonen on Creme bonjour soosia, mitä en viälä ollut sekottanu tuohon, minkä vuoksi se näyttää tuolta. =) Anto hautua puolisen tuntia, niin liika vesi, joka oli tullu tomaattimurskan mukana, haihtu pois. Loppujen lopuksi tuli hyvää tonnikalakastiketta. Spaghetin kanssa tosi hyvää!

Don't judge the book by its covers... =P

Kirjaudu sisään vastataksesi.