Hyvää läppää tääl aina =D
PPPP
uusi
♥
toivottavasti teillä oli ne tv-luvat kunnossa
Ei herkille: verta ja väkivaltaa.
!http://img-fotki.yandex.ru/get/5108/pohozhi.72/0_5f344_81cc143d_XL.jpg!
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Mitäs se käsi oikeen pitelee...
Toi Ralf Schumacherin ilme pistää kyllä naurattamaan. Aika himoitsevan näköinen :D Ja Fisichellalla taitaaa seistä.
Kaikki yhdessä! LO-MA!
Aika hiljasta :D
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Kaikki yhdessä! LO-MA!
Eilenhän se mulla alko mutta yhdyn huutoon.
LO-MA!
LO-MA!!
Forza-apua tarvitaan! Miten pystyy valitsemaan toisen rengasvalmistajan kuin Bridgestonen kun vaihtaa renkaita?
Ei mitenkään. Ne renkaat on vähän niinq silleen ihkusti. Vai tarkotatko Jokkista? Jos Jokkista tarkotat niin merkin saat päättää itse.
Pari päivää ja mulla loppuu loma. :(
// Nipsulle: Turn kybän jätkät päätti että tietyn autovalmistajan autoilla on vain tietyn rengasvalmistajan nakit.
Mul on aina lomaa.
Kiitti avusta Pure ja Hullu, nyt ongelma ratkesi! Jokkista nimenomaan mietin.
Arvatkaapa mitä ruokaa teen. Oikein arvanneiden kesken ei arvota mitään. =( !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/DSC00289.jpg!
Mulle ei ole yhtäkkiä lainkaan nälkä ...
=D Ei Bunny uskalla edes arvata?
Ei kyllä osaa sanoa joku soosi/keitto se on, mutta kauhialta näyttää.
Haineväkeitto.
Ihraa ja pekonia keitettynä runsaassa rasvassa.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ei kyllä osaa sanoa joku soosi/keitto se on, mutta kauhialta näyttää.
Sen takia otinkin siitä kuvan. Oli vaan niin härskin näkönen. Siinä on kaksi purkkia tomaattimurskaa, 4 purkkia tonnikalaa, rutosti mausteita ja toi valkonen on Creme bonjour soosia, mitä en viälä ollut sekottanu tuohon, minkä vuoksi se näyttää tuolta. =) Anto hautua puolisen tuntia, niin liika vesi, joka oli tullu tomaattimurskan mukana, haihtu pois. Loppujen lopuksi tuli hyvää tonnikalakastiketta. Spaghetin kanssa tosi hyvää!
Don't judge the book by its covers... =P
Älä kyseenalaista Herran sanomisia.
Kirjaudu sisään vastataksesi.
Mitäs se käsi oikeen pitelee...