Kiva olla takaisin Kotkassa, täällä sentään pystyy keskustelemaan ihmisten kanssa.
P.S. Nyt kun boksilla pääsin käymään, ja kaverilistaa vilaisin, niin sp. puolet kavereista on ns. piilo-onlinessa (status offline) kun normaalisti näyttää viime kirjautumisen ajankohdan. Jätkät siis FRC:laisia. Onco tää jocu juttu josta mulle ei oo cerrottu mitään?! :D