PPPP

FINBULLET
/

Onhan niistä vuorista kieltämättä haittaa.En yhtään ihmettele,että niihin hajoaa.

Tuomo33
/

Myohaset tervehdykset perseisesta amsterdamista! Viralliset terveisesta kesaisesta englannista; mukava 10 asteen lampo :D

hulluseon
/

Nyt spurttia liikaa joka tuutissa. KalPa pelaa Raumalla, mäkihyppyä telkkarissa. Jännittää niin ettei mitään järkeä.

FINBULLET
/

Muiden kirjotukset ei kelpaa niin Bani korjaa ne mieleisekseen.

MrD St Jimmy
/ /

Sinne meni -Pasi- Anssi

Anssi nelejäs ekan kierroksen jälkeen.

hulluseon
/ /

Uskottako että Ahonen, Hautamäki ja Happonen ottaavat iltasilla korin kaljoo mieheen ja laittaavat Muotkan ja Koivurannan ulos vahtiin.

Se on meinaan tosi juttu. Paikkaa vaan en muista, mutta Ahonen ja Hautamäki ottivat kisan alla hirmu kännin kahelleen. Ahonen voitti seuraavana päivänä ja ei ite muistana ekasta hypystä mitään. Hautamäki oli kolmas ja heti kun pääsi johto kopista veks, oksenti jossain mainostaulun takana piilossa.

TehBigBunny
/

Masa pistää sukset pussiin ja lyö Forssan tulille. Jokkista ja turskaa.

Finski fani
/

Oho. Long Island Ice Tea nousee päähän vähän äkäseen. Ei parane otta toista ihan heti. Ties mitä siitä seurais... Niin ja voitin pelikoneesta viiskymppiä, jonka takia sainkin ostettua ainekset tähän litkuun... =P

Finski fani
/

!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/avatar.jpg! That's meh!

Kirjaudu sisään vastataksesi.