minä hajoon jos joudun tua puljus oleen vuoren
PPPP
'Killed by Death' .. rok rok !
Onhan niistä vuorista kieltämättä haittaa.En yhtään ihmettele,että niihin hajoaa.
Eroosio tasoittaa !
Kyä.
Myohaset tervehdykset perseisesta amsterdamista! Viralliset terveisesta kesaisesta englannista; mukava 10 asteen lampo :D
=(
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Hiano hih'tokisa menoossa !
Jaa,se Miato-Vasperi vai?
Naisten jahtilähtö.
No LOL joku hiihto.
*hih'to
Remontti.
Nyt spurttia liikaa joka tuutissa. KalPa pelaa Raumalla, mäkihyppyä telkkarissa. Jännittää niin ettei mitään järkeä.
GO ANSSI GO!!!
Muiden kirjotukset ei kelpaa niin Bani korjaa ne mieleisekseen.
Voi viltun Matti minkä teit...
Ndreas KOFF kärkeen! Anssi toinen!!
Sinne meni -Pasi- Anssi
Anssi nelejäs ekan kierroksen jälkeen.
Uskottako että Ahonen, Hautamäki ja Happonen ottaavat iltasilla korin kaljoo mieheen ja laittaavat Muotkan ja Koivurannan ulos vahtiin.
Se on meinaan tosi juttu. Paikkaa vaan en muista, mutta Ahonen ja Hautamäki ottivat kisan alla hirmu kännin kahelleen. Ahonen voitti seuraavana päivänä ja ei ite muistana ekasta hypystä mitään. Hautamäki oli kolmas ja heti kun pääsi johto kopista veks, oksenti jossain mainostaulun takana piilossa.
"Hyvä Let's go meniniki päällä" Anssi perkele!
Masa pistää sukset pussiin ja lyö Forssan tulille. Jokkista ja turskaa.
AsaMasa
Oho. Long Island Ice Tea nousee päähän vähän äkäseen. Ei parane otta toista ihan heti. Ties mitä siitä seurais... Niin ja voitin pelikoneesta viiskymppiä, jonka takia sainkin ostettua ainekset tähän litkuun... =P
!http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/avatar.jpg! That's meh!
Kirjaudu sisään vastataksesi.