PPPP

RealBlocker
/ /

On muuten ärsyttävää katella bondia ku tekstitykset tulee 7 sekunttia liian aikasin. Subtv osaa!

Latetzki
/ /

Seuraava Skylle bongattu

!http://www.banpei.net/files/images/prince-skyline-kgc10-spy-photo-pic1.jpg! !http://www.banpei.net/files/images/prince-skyline-kgc10-spy-photo-pic2.jpg!

Nipsuhuuli
/ /

Ah, pärisee mukavasti kun heitin nuuskaa huuleen muutaman päivän tauon jälkeen. Tää tunne muistuttaa osittain nousuhumalaa :D

!http://www.petamayer.com/wp-content/uploads/2011/02/snus1.jpg!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/avatar.jpg! That's meh!

Ei varmasti ole. Toi on seisaallaan vielä.

RealBlocker
/

Kävin mökillä pilkkimässä : !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/xi/e5m/4kiq/47219/normal_790652218.jpg!

hammeredhuoh
/

Apuva auttekee mitä mie pistän tuon puolukka liköörin sekaan jotta saan sen maistumaan edes juotavalle?

hulluseon
/ /

Entäs puolukkamehua jos laittasit?

///Miks halavatussa sie edes sitä puolukka likööriä edes ostit?

hammeredhuoh
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Entäs puolukkamehua jos laittasit?

///Miks halavatussa sie edes sitä puolukka likööriä edes ostit?

En mie mitään ostanu mie sain.

Aliboz
/

!http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2007/01/bowiepatch_228x393.jpg!

How fuckin' cool is that?!

hulluseon
/ /

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

Tais olla, mut tarvi uusinnan :D

no tästä sit?

Warjo, lääkkeet. NYT!!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Warjo, lääkkeet. NYT!!

EJ! EJ lääkkeitä! tahdon nähdä mihin tämä johtaa!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

EJ! EJ lääkkeitä! tahdon nähdä mihin tämä johtaa!

Jaahas, puhelu liittoon ja kattellaan montako kertaa Warjon ohta kestää tällä kertaa paistinpannun iskuja.

Kirjaudu sisään vastataksesi.