On muuten ärsyttävää katella bondia ku tekstitykset tulee 7 sekunttia liian aikasin. Subtv osaa!
PPPP
Seuraava Skylle bongattu
!http://www.banpei.net/files/images/prince-skyline-kgc10-spy-photo-pic1.jpg! !http://www.banpei.net/files/images/prince-skyline-kgc10-spy-photo-pic2.jpg!
Ah, pärisee mukavasti kun heitin nuuskaa huuleen muutaman päivän tauon jälkeen. Tää tunne muistuttaa osittain nousuhumalaa :D
!http://www.petamayer.com/wp-content/uploads/2011/02/snus1.jpg!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: !http://i400.photobucket.com/albums/pp88/Finski_fani/avatar.jpg! That's meh!
Ei varmasti ole. Toi on seisaallaan vielä.
![]()
Uusi Sfinksi !
Tosta 180 asteen pyöräytys niin tulee Skimmi!
Anti-Jokkismuumilimpparinistit ei täällä huutelo !
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Tosta 180 asteen pyöräytys niin tulee Skimmi!
![]()
Kävin mökillä pilkkimässä : !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/xi/e5m/4kiq/47219/normal_790652218.jpg!
Apuva auttekee mitä mie pistän tuon puolukka liköörin sekaan jotta saan sen maistumaan edes juotavalle?
Entäs puolukkamehua jos laittasit?
///Miks halavatussa sie edes sitä puolukka likööriä edes ostit?
Pualukka tai sitruuna vikhyä, eli viSHyä.
Sitruunaa
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Entäs puolukkamehua jos laittasit?
///Miks halavatussa sie edes sitä puolukka likööriä edes ostit?
En mie mitään ostanu mie sain.
Ei muuten hassumpaa sitruunan kanssa.
!http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2007/01/bowiepatch_228x393.jpg!
How fuckin' cool is that?!
Pimeetä aikaa. :)
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: aaa ram sam sam!
Olikohan tää jo muutama viikko sitten täällä.
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Olikohan tää jo muutama viikko sitten täällä.
Tais olla, mut tarvi uusinnan :D
Kirjaudu sisään vastataksesi.