Uudet lääkkeet Warjolle
PPPP
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/ta/bpr/z3ah/129640/790891231.jpg!
Suomi 8 joukkoon ekan kierroksen jälkeen ?
Kiitos Vasiliev :)
Haata Matilla oli muuten rapula.
Ei kun Rapala, poikittain.
Ahah, eli taas pitää kääntää på finska.
Jäläkitaati, rapula, siätämätön olotila = Krapula.
Se Savo-Suomi-Savo kirja pitäs varmaan tehdä.
Kyl mie tiäsin, olen vaan sitä mieltä että sillä miehellä on Rapala ( Magnum) tungettuna hanuriin.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Ahah, eli taas pitää kääntää på finska.
Jäläkitaati, rapula, siätämätön olotila = Krapula.
Se Savo-Suomi-Savo kirja pitäs varmaan tehdä.
Hullu-Suomi-FRC-sanakirja olis kätevä myäs.
ja Schimanski For Dummies
Eikös tuosta plasman luovuttamisesta saa vähäsen rahaa? On "piän" rahan tarve, niin vois sitä mennä myymään. =) Ja vaikka ei saisikaan, niin voisin silti mennä sitä antamaan, sama asia ihan veren kanssa. Sais ainakin pulla-kahvit.
Kellään kokemuksia? Olisin vaan nyt kiinnostunut. =)
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Eikös tuosta plasman luovuttamisesta saa vähäsen rahaa? On "piän" rahan tarve, niin vois sitä mennä myymään. =) Ja vaikka ei saisikaan, niin voisin silti mennä sitä antamaan, sama asia ihan veren kanssa. Sais ainakin pulla-kahvit.
Kellään kokemuksia? Olisin vaan nyt kiinnostunut. =)
Pulla kahveet saat voi olla jopa jäätelöö tarjolla paikasta riippuen, rahhaa eivat anna. Joskus vuosia sitten sai kuulemma konjakkia.
Tais Masalta tippuu Rapala perseestä lennon aikana, hyvä Masa!
-Rupla-
Ei makseta.
Mie olen luovuttanut -30- 29 kertaa.
Mee luavuttamaan.
Tulee kyllä tosta 'plasmasta' jotain ihan muuta mieleen.
Kummää lujin, että plasmasta sais... Noh, meen silti, kun on suoraan koulumatkan varrella. Mitäs rajoituksia siihen nyt onkaan? Ei saa olla kipiä, ylipainoinen, harrastanut seksiä miehen kanssa ja mitä muuta?
Bunny teh saint. =)
Mie jos mänen luovuttammaan, niin vastaanottaja saa nikotiini ja alkohooli myrkytyksen ja kuoloo hulluuteen.
Vastauksena käyttäjälle ariko
ariko wrote:
Pulla kahveet saat voi olla jopa jäätelöö tarjolla paikasta riippuen, rahhaa eivat anna. Joskus vuosia sitten sai kuulemma konjakkia.
Konjakkia?
No ilmankos Bani onkin jo weteraani tässä lajissa. :)
Uutta verta!
Siittä konjakista on niin kauan aikaa etten edes minä ehtiny mukaan.
nimimerkillä: 51 kertaa luovuttanut eli luovuttaja --> looser
Kappas. Ihmettelin, että ketä siellä harrikalla talvella prätkyttelee. Sieltä tulikin naapuri kelekalla pihhaa.
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/1u/pqp/ptjp/64387/594152106.jpg!
Joopa joo ja verta pussiin..
Luovuttaja saa piikistä ja hyvän mielen lisäksi huonon olon loppupäiväksi.. Konjamiinit kotona ajatuksella, vekselit lankee yötä päivää ja takaajat ampuvat toinen toisiaan..
Sitten Finskin veri myydään ulkomaille hintaan 170€ litralta ja ostetaan somalin verta 100€ litralta kotimaiseen käyttöön, joka sekin sitten myydään voitolla kotimaassamme.. Voitollisen toiminnan jälkeen annetaan sitä rahaa Kataiselle ja muille velikullille, koska nehän sitä oikeasti tarvitsee..
Kirjaudu sisään vastataksesi.