Jou. Nyt näin satunnaisen sisäänkirjautumisen merkeissä toivotan tasapuolisesti terveisiä koko FRC:n nykyiselle kokoonpanolle. Ja ei muuta kuin nokka kohti vekaraa.
^Ps. Nipsun kommentteja ei oteta vastaan :D^
Jou. Nyt näin satunnaisen sisäänkirjautumisen merkeissä toivotan tasapuolisesti terveisiä koko FRC:n nykyiselle kokoonpanolle. Ja ei muuta kuin nokka kohti vekaraa.
^Ps. Nipsun kommentteja ei oteta vastaan :D^
Niiskun ajatuksista napattu: TJ0.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m34359/790951738.jpg!
Vastauksena käyttäjälle teemu1337
teemu1337 wrote: Jou. Nyt näin satunnaisen sisäänkirjautumisen merkeissä toivotan tasapuolisesti terveisiä koko FRC:n nykyiselle kokoonpanolle. Ja ei muuta kuin nokka kohti vekaraa.
^Ps. Nipsun kommentteja ei oteta vastaan :D^
Paljonkos sillä teemulla olikaan aamuja viellä jäljellä?
Abaut tuhat.
Pojat sanoo.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Abaut tuhat.
Pojat sanoo.
kerrottuna äärettömällä.. HAJOOOOO AAMUIHIS!
oho sori..
Toi Intti on kyllä jännä, jotenkin jännästi.. Kaikki sen käy ja kaikki siitä vinoilee, kuka loppujen lopuksi voittaa? Jotenkin jännästi aivan sama kunhan sen kaikki käy, kuten ne muutkin ovat käyneet..
Mä alan voitelemaan vyötä jo polttoöljyllä ihan varmuuden vuoksi, jos se Mini-Me kymmenen vuoden päästä sanoo EI ja sitten se ei enään ole jännä..
Ei sitä kaikki käy.. Huutelee C-paperit saanut :)
Vastauksena käyttäjälle Alchemist FI
Alchemist FI wrote: Ei sitä kaikki käy.. Huutelee C-paperit saanut :)
Ei sinne mennä jos on jokin pätevä syy.. ..enkä tarkoittanut taaskaan pahalla, mutta...
Mun elämänkatsomukseen ei mahdu, että jätetään intti välistä kun ei kiinnosta ym ym..
Sitä inttiä odotellessa...
Saas nahra paasenko armeijaan, ihan vaan selan ja jalkojen puolesta..
AI JUMALAUTAA! Mikahan helvetti on etta tuloo naita tuplia nyt niin useesti!!??
Vastauksena käyttäjälle vaiski75
vaiski75 wrote:
Ei sinne mennä jos on jokin pätevä syy.. ..enkä tarkoittanut taaskaan pahalla, mutta...
Mun elämänkatsomukseen ei mahdu, että jätetään intti välistä kun ei kiinnosta ym ym..
Mä kävin sivarin, en saanu c-papruja mut ei selkä kestäny inttiäkään, hieman itseasiassa jopa harmittaa ettei pystyny käymään, mut mieluummin lähti pois ku et ois loppu ikäsä joutunu vetää kipulääkettä paskaan selkään.
Uudet tuplat
Muta siis joo tosiaan, olisiko teidan mielsata hyvaksyttava syy jattaa arjeima kaymatta, kun kipuoireita tulee jokapaivaisesta liikkumisesta. Kyse ei ole mistaan ian myota tuleesta ongelmasta vaan synnynaisista syista?
Itsella olisi suuri mielenkiinto kayda armeija, mutta se kun tiadan etta selka ja jalat (erityisesti nilkat) eivat kauheasti kesta?
No kyllähän intin voi käydä B-miehenäkin jos haluaa. Meillä oli ainakin muutama kaveri jolla oli polvet niin paskana että mua sattu kun katsoin niiden kävelyä.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: No kyllähän intin voi käydä B-miehenäkin jos haluaa. Meillä oli ainakin muutama kaveri jolla oli polvet niin paskana että mua sattu kun katsoin niiden kävelyä.
Joo, mä olin alkuu b-mies, mut ei kestäny sitäkää... lääkärillekki kävin huutamas et tutkisivat, mut ei kiinnostanu niitäkää, kolmiolääkkeitä sain sen verra et sain 3 yönä nukuttua...
Kohta palaa hermo naihin tupliin >:C
itellä ei ollut koko intin aikana luokitusta ollenkaan (oli sit polvileikkaus intissä... ja röntkenlääkäri oli sitä mieltä että molemmat pitäisi tähystää, mut toisen vaan leikkasivat) ... a paperit sain lopputarkastuksessa
pääseekö kukaan fm.netin omaan profiiliin? itelle pukkaa vaan kokoajan erroria-...
Meillä oli yks jannu jonka paperit muuttu B:stä A:an. Sitten kun mulla kupsahti mettässä nilkka, tarjottelivat B paperloita. Sanoin lekurille että lähen samalla oven aukasulla kotio ja takasin en tule. Pönttö sano ettei voi C lappuja kirjottaa. Minä sanoin että meillä päin on niin paljon mettiä että sinnä kyllä katoaa. Ei alentana palvelusluokkaa, mutta laitto paperiin että ei ole täysin sopiva tehtäväänsä.
Kirjaudu sisään vastataksesi.