PPPP
Ei pääse. Soon ihan yhtä ahvena kun tämä PPPP aina välillä
/// Myytinmurtajat miettii että onko siinä lauseessa mitään järkeä. Meinaan kun uloste osuu tuulettimeen. Melko... joo.
Itellä on inttiin vielä pitkä aika mutta toivoisin pääseväni sinne. En tiedä miks mutta jonkinlainen kiinnostus on melkein aina ollu intistä. Vähän vaan pelottaa pääsenkö sinne kun on näitä paikkoja tullu telottua.. Tosin mielipide voi muuttua sen ajan lähetessä :D
9 tuntia 20 minuuttia, ja alkaa koulu JUMANKAUTA
Miksi Chipotle tapasco pitää olla tollassissa kertakäyttö pulloissa :(
Se ostaa muita Chipotle-soosseja !
... tai ..
No eikös se olis vähän tyhmän näköstä jos se olis kirjekuorissa?
Bunny hyvä, mutta kun se on parasta!
Mutta tässä olisi hyvänkokoinen !http://1.bp.blogspot.com/_wmnutoUiuuQ/SF_FLRo2vNI/AAAAAAAABYY/fIlbmlQHbMw/s400/tabasco1.jpg!
Uusi Tabasco
Väärää tietoa olet saannut !
Lettuja. !http://img195.imageshack.us/img195/1491/38828.gif!
Pieni muna, iso ruho.
Vitun munamies on joka paikas
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: 1920 ja 2011
Tää on sitä täydellisyyttä.
Rupee vituttamaan toi munamies kun on joka perkeleen paikassa.Eikä se edes oo mikään hauska.Voitti vaan olemuksellaan kisan.
[linkki http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=79102#amedia]Taitaa olla äijällä huono päivä...[/linkki]
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote:
Uuu! Miss Hannah Minx. Siinä on kaksi suurta hyvää syytä miksi oon kattonu hänen videoitaan. =)
Miten niin muka katoin tissejä? EN KATTONU! .. Jwow on opettavainen vblogi.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Taitaa olla äijällä huono päivä...
Ois ollu sfinskilläki huono päivä jos olis täräyttäny ton Evon kylkeen :D
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Ois ollu sfinskilläki huono päivä jos olis täräyttäny ton Evon kylkeen :D
Totta. Evoja ei kiusita!
Verenluovutukseen liittyen: !http://hackedirl.files.wordpress.com/2011/02/epic-win-photos-sperm-donation-win.jpg!
King's Speech voitti juuri parhaan elokuvan oscarin... Itse olisin toivonut Inceptionia, mutta hei, voittihan sekin neljä oscaria.
e: Oli muuten törkeätä että Christopher Nolan ei ollut edes ehdolla parhaasta ohjauksesta.
Juu, näin teki. Ite toivoin Winters endiä... Noh ihan hyvä vaihtoehto tämäkin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.