PPPP

hulluseon
/ /

Ei pääse. Soon ihan yhtä ahvena kun tämä PPPP aina välillä

/// Myytinmurtajat miettii että onko siinä lauseessa mitään järkeä. Meinaan kun uloste osuu tuulettimeen. Melko... joo.

El PiNk DeViL
/ /

Itellä on inttiin vielä pitkä aika mutta toivoisin pääseväni sinne. En tiedä miks mutta jonkinlainen kiinnostus on melkein aina ollu intistä. Vähän vaan pelottaa pääsenkö sinne kun on näitä paikkoja tullu telottua.. Tosin mielipide voi muuttua sen ajan lähetessä :D

v7ville
/

Miksi Chipotle tapasco pitää olla tollassissa kertakäyttö pulloissa :(

hulluseon
/

No eikös se olis vähän tyhmän näköstä jos se olis kirjekuorissa?

v7ville
/

Bunny hyvä, mutta kun se on parasta!

Mutta tässä olisi hyvänkokoinen !http://1.bp.blogspot.com/_wmnutoUiuuQ/SF_FLRo2vNI/AAAAAAAABYY/fIlbmlQHbMw/s400/tabasco1.jpg!

Pottae
/

Lettuja. !http://img195.imageshack.us/img195/1491/38828.gif!

FINBULLET
/ /

Rupee vituttamaan toi munamies kun on joka perkeleen paikassa.Eikä se edes oo mikään hauska.Voitti vaan olemuksellaan kisan.

Pottae
/

Miten niin muka katoin tissejä? EN KATTONU! .. Jwow on opettavainen vblogi.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Taitaa olla äijällä huono päivä...

Ois ollu sfinskilläki huono päivä jos olis täräyttäny ton Evon kylkeen :D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Ois ollu sfinskilläki huono päivä jos olis täräyttäny ton Evon kylkeen :D

Totta. Evoja ei kiusita!

Finski fani
/

Verenluovutukseen liittyen: !http://hackedirl.files.wordpress.com/2011/02/epic-win-photos-sperm-donation-win.jpg!

Aliboz
/ /

King's Speech voitti juuri parhaan elokuvan oscarin... Itse olisin toivonut Inceptionia, mutta hei, voittihan sekin neljä oscaria.

e: Oli muuten törkeätä että Christopher Nolan ei ollut edes ehdolla parhaasta ohjauksesta.

Finski fani
/

Juu, näin teki. Ite toivoin Winters endiä... Noh ihan hyvä vaihtoehto tämäkin.

Kirjaudu sisään vastataksesi.