Justiina Kovaltsekki unohti ajaa aamulla parran :(
// Tiatotekniikka on kyllä hianoa, mie teen duunia, kuuntelen musaa, katson hiihtoa ja pelaan GT5:ttä kahvikupin ääressä kannettavalta ... ja tiätty huutelen FRC:ssä !
Justiina Kovaltsekki unohti ajaa aamulla parran :(
// Tiatotekniikka on kyllä hianoa, mie teen duunia, kuuntelen musaa, katson hiihtoa ja pelaan GT5:ttä kahvikupin ääressä kannettavalta ... ja tiätty huutelen FRC:ssä !
No mie luulin jo että nyt on joku merirosvo siellä hiihtämässä
Hyvä plikat !
/ Tanan ruattalainen meni ohi :(
// Aiccu cuittasi !
/// Pörkeni on kyllä aiwan hurja ... ja sitten viälä toi Pualan hullu !
On se kiva kun Bani tiedottaa.
Pikkumusta.
Toivon mukaan ei ainakaan sulla
Ei mut muijalla on.
Mä oon jo tulossa sinne päin. Keitä kahvit.
perkele.. missäs se mun muija muuten on?!
Mie lupasin sen AJ:lle lainaan.
Laina nainen.
Hauskannäköstä kun auto lähtee ja kartturi juoksee perässä :D
!http://www.stlwater.com/images/hose2.jpg!
Yeah! hose him down!
Nyt teipataan nännit,ladataan hyvää musaa soittimeen ja sitten piiiiitkä juoksulenkki.Mahtava keli. :)
Vilttu mie lopetan nuo naapurin aidankorjaukset ynnä muut hitsaat vaan äkkiä hommat. Tänään aamulla pikku paikan laitoin hitsillä ja nyt on taas kerran sinkkikuume. JEE!!!
Sinkkikuumeen oireita voivat olla
kuume vilutus oksentelu yskä mahavaivat ohimenevä hengenahdistus näköhäiriöt lihaskivut.
Kuume, varsinkin äkkiväkkiä nouseva ja päänsärky ovat niitä ihan varmimpia oireita. Ei ole eka kerta kun tämä tauti iskee. Huomenna ei sitten taas tiedä mitään, mutta ottaapa pattiin silti.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Sinkkukuumeen oireita voi olla
Jumaleisson!
Missä se Skimmyn paistimittari on, sille taisi sittenkin löytyä käyttöä?!
Uusi mittari.
Kirjaudu sisään vastataksesi.