PPPP

TehBigBunny
/ /

Justiina Kovaltsekki unohti ajaa aamulla parran :(

// Tiatotekniikka on kyllä hianoa, mie teen duunia, kuuntelen musaa, katson hiihtoa ja pelaan GT5:ttä kahvikupin ääressä kannettavalta ... ja tiätty huutelen FRC:ssä !

hulluseon
/

No mie luulin jo että nyt on joku merirosvo siellä hiihtämässä

TehBigBunny
/ /

Hyvä plikat !

/ Tanan ruattalainen meni ohi :(

// Aiccu cuittasi !

/// Pörkeni on kyllä aiwan hurja ... ja sitten viälä toi Pualan hullu !

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Mie lupasin sen AJ:lle lainaan.

SIE lupasit? millä oikeuksilla? kai ny vuokrasoppari oli ees edulline? provikat mulle hei!

FINBULLET
/

Hauskannäköstä kun auto lähtee ja kartturi juoksee perässä :D

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

SIE lupasit? millä oikeuksilla? kai ny vuokrasoppari oli ees edulline? provikat mulle hei!

Omalla luvalla kivasti.

Schimanski76
/

Nyt teipataan nännit,ladataan hyvää musaa soittimeen ja sitten piiiiitkä juoksulenkki.Mahtava keli. :)

hulluseon
/

Vilttu mie lopetan nuo naapurin aidankorjaukset ynnä muut hitsaat vaan äkkiä hommat. Tänään aamulla pikku paikan laitoin hitsillä ja nyt on taas kerran sinkkikuume. JEE!!!

FINBULLET
/

Sinkkikuumeen oireita voivat olla

kuume vilutus oksentelu yskä mahavaivat ohimenevä hengenahdistus näköhäiriöt lihaskivut.

hulluseon
/

Kuume, varsinkin äkkiväkkiä nouseva ja päänsärky ovat niitä ihan varmimpia oireita. Ei ole eka kerta kun tämä tauti iskee. Huomenna ei sitten taas tiedä mitään, mutta ottaapa pattiin silti.

Kirjaudu sisään vastataksesi.