PPPP

TehBigBunny
/

!http://cheezfailbooking.files.wordpress.com/2011/02/funny-facebook-fails-boom-headshot.jpg!

jasamy
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Vilttu mie lopetan nuo naapurin aidankorjaukset ynnä muut hitsaat vaan äkkiä hommat. Tänään aamulla pikku paikan laitoin hitsillä ja nyt on taas kerran sinkkikuume. JEE!!!

Joskus itekkin jouduin 8h hitsailee sinkittyjä putkia, mutta silloin jäi kuume saamatta. Työmaa oli kyllä ulkosalla

hulluseon
/

Ei tartte olla sinkittyjä että tullee tauti. Ihan perus räkärautakin riittää. Imeksii vaan kaikki huurut keuhkoihin niin ei muuta tarvita. Auton pelti hommissa ja rosteria hitsatessa kaikkein parhaimmat mahdollisuudet saada zinkfever. Lyijy on tietty yksi kiva herkku hitsattavaksi, onneksi ei tarvii sitä hitsata.

MrD St Jimmy
/

Tuli katottua tossa Lemmy. On se Jumala vaan äijä. Lemmy on saman ikänen kun mun pappa ja rokkaa vielä täysissä voimin viskin, tupakan ja yksikätisen rosvon avulla.

Finski fani
/

Hei Minä olen humalassa. Maanantain baarikierros takana. 50 tuhlattu. Olutta rutkasti. =) Yksi baari/kapakka menee sulki, joten siirryttiin seuraavaan. jne. jne. Kivasti keiluksesta tällaseneen pääädyttiin. Huomenna uusiksi for real! niinqu for real for real!

Öitä!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote: JUMALAUUUUTA! JUABBO!

vittu, lähtis töihi...

Thihi, palkallisella vapaalla

Mutta mikäs tämä on? Tilaustanne odotetaan? MITÄ JUMALAUTA!!!!!??!??

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote:

Thihi, palkallisella vapaalla

Mutta mikäs tämä on? Tilaustanne odotetaan? MITÄ JUMALAUTA!!!!!??!??

miepä tulin töist, palkka juoksee viel ;)

hulluseon
/

Kohta voi joutua välillä jopa hikoilemaan jos menee hakemus läpitte ja suorittaa haistattelun kunnialla.

hulluseon
/

Jaahah, Mullikan nettisivuilta ponkattua.

Murtomies jäi kiinni kassit kädessä. Että semmosta...

TehBigBunny
/

Samilla ei luista suksi (miun mielestä), sekin olisi voinnut olla todella kova.

Kirjaudu sisään vastataksesi.