PPPP

Aliboz
/

Ihme lauantai oli kyllä... Tänä aamuna makoiltiin viisi jätkää samassa sängyssä.

TehBigBunny
/

Jos rata olisi suora ja junat kulkisivat yhtä kovaa kuin Jaapanissa niin Turkkusta pääsisi Stadiin 15 minuutissa.

KIITOS VR !

vaiski75
/

!http://denshadejapan.files.wordpress.com/2010/12/japan_train_motivational.jpg!

Finski fani
/

Saatiin kaverien kanssa hyvä idea. Otetaan tatuoinnit ja lävistykset!

Mitä pidätte? !http://ugliesttattoos.files.wordpress.com/2011/02/2ec31def-ff4d-46ad-935f-fdffc4575160.jpg!

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Saatiin kaverien kanssa hyvä idea. Otetaan tatuoinnit ja lävistykset!

Mitä pidätte? !http://ugliesttattoos.files.wordpress.com/2011/02/2ec31def-ff4d-46ad-935f-fdffc4575160.jpg!

Mielestäni tuo on aika vaisua, joten koittaisin ehkä jotain tälläistä !http://www.smh.com.au/ffximage/2004/12/16/tattman_narrowweb__200x388.jpg!

Ac3Way
/

!http://28.media.tumblr.com/tumblr_lhjvb0fUlX1qdwoyno1_500.jpg!

Valistetaan näitä foorumin söpöjä pienokaisia totuudella niin ei tarvitse sitten kysellä äidiltä, kun olette täysi-ikäisiä.

Ac3Way
/

Päivän fingerpori tuli luettua vasta nyt, ihan sika hauska:

!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135264320107.gif!

hulluseon
/

Tais mennä Verkkoheikillä huono housuun Savonmuan sankarin kanssa.

Tilauksenne on käsitelty ja postitettu. Voe wattu mato. Hullu ottaa tästä hyvästä Jokkistaina kunnon kännin kisan jälkeen.

Finski fani
/

Tämmöstä kyselisin, että onko raa'an jauhelihan syömisessä terveyshaittoja? Esim, jos tekee pihvejä jauhelihasta ja jättää sisältä raa'aksi. Onhan peruspihvejäkin niin tehty ja sitten on viälä tartar-pihvit yms. Kuulin vaan, että se ei olisi niin terveellistä... Noh, ei ole ainakaan viälä mittään tullu...

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Tämmöstä kyselisin, että onko raa'an jauhelihan syömisessä terveyshaittoja? Esim, jos tekee pihvejä jauhelihasta ja jättää sisältä raa'aksi. Onhan peruspihvejäkin niin tehty ja sitten on viälä tartar-pihvit yms. Kuulin vaan, että se ei olisi niin terveellistä... Noh, ei ole ainakaan viälä mittään tullu...

Eikös se mee niin että naudan lihaa saa syödä raakana mutta sianlihaa ei. Tai toisinpäin.

hulluseon
/

Toisten maha kestää syödä vaikka rautanauloja, toisilla voi tulla sitten ongelmia jo ihan noin vain. Aikalailla taitaa olla yksilöllistä. Ite aikoinaan suurimmassa leikkikoulussa joka aamu otin kaksi mukillista kahvia. Toisilla sitten oli jo orava puolittain pihalla jo puolikkaan kohdalla.

Kirjaudu sisään vastataksesi.