PPPP

FINBULLET
/

Kyl tota naudanlihaa syödään raakana.Possun ja lintujen kanssa pitää olla sitten tarkempi.

Finski fani
/

Ja benziinin hinta vaan jatkaa kasvamistaan... Pari vuotta vielä, niin se on jo niin korkea, etten voi ostaa etes mitään autoa, kun ei ole varaa ajaa...

TehBigBunny
/

Mies oli suihkussa, kun ovikello soi. Pyyhe oli kateissa, joten hän nappasi kiireessä kuivaustelineestä yksivuotiaan tyttärensä ruokalapun kalleuksiensa suojaksi ja juoksi ovelle. kun mies avasi oven, ovella seisovan naapurin emännän suupielet nousivat hymyyn hänen tuijottaessaan ruokalappua - Ruokalapussa luki: “Kasva isoksi – äidin iloksi”

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mies oli suihkussa, kun ovikello soi. Pyyhe oli kateissa, joten hän nappasi kiireessä kuivaustelineestä yksivuotiaan tyttärensä ruokalapun kalleuksiensa suojaksi ja juoksi ovelle. kun mies avasi oven, ovella seisovan naapurin emännän suupielet nousivat hymyyn hänen tuijottaessaan ruokalappua - Ruokalapussa luki: “Kasva isoksi – äidin iloksi”

Sitä ollaan lujettu veispuukista kaikkea :D

Mace
/ /

Forza 3 onkelmaa:

Kertokaas miks saan vaan 100 Cr. Shelby GT500 ´68:sta?... Ostin AH:sta

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote:

Sitä ollaan lujettu veispuukista kaikkea :D

En lukenut, copy pastetin vain, oli liian pitkä.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Forza 3 onkelmaa:

Kertokaas miks saan vaan 100 Cr. Shelby GT500 ´68:sta?... Ostin AH:sta

Turn kympin lähettämä auto josta otettu osat hevon kuuseen?

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Forza 3 onkelmaa:

Kertokaas miks saan vaan 100 Cr. Shelby GT500 ´68:sta?... Ostin AH:sta

Lahja-auto jonka joku on pistänyt myyntiin.

Mace
/ /

No voihan vittu... ostin 95.000 cr:llä...

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL

El PiNk DeViL wrote: Kyllä niistä silti maksetaan AH:ssa.

Joo pistin 1,000cr lähtöhinnalla 2h...

Schimanski76
/ /

kirves wrote: Jos/kun Live Gold kertoo päättymisen olevan 3/2011 niin...

a) toimii vielä maaliskuun ajan b) helmikuu oli viimeinen käyttökuukausi c) hauki on kala, mutta valas on nisäkäs

Pitäisi näkyä xboxcomista tarkka päivämäärä.

e/ Oma Xbox/tilit

FINBULLET
/

Asiasta makkarapiiloon Oblikaattorin storessa on kaikki desingit ja vinyylit 0 crediittiä.

Tuomo33
/

Hoh hoijaa.. Aamulla 7 lento pariisiin, jossa pitaisi kupata n.3 tuntia aikaa jonka jalkeen, lento takaisin suomenmaahan. Illalla pitaisi olla kotona nukkumassa univelat pois..

Tuomo33
/ /

jalleen tupla.. Ei ole hyva tama

Edit 2: Jos joskus menette ulkomaille, ja loydatte ravintolan nimelta 'Nandos' , niin kannattaa kayda syomassa. Tulista kana ruokaa. Mie antaisin moiselle ravintola kaynille 9/10..

Oli muuten edullista.. 45puntaa ruuat 4 hengelle, ja riitti syomista.

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Hoh hoijaa.. Aamulla 7 lento pariisiin, jossa pitaisi kupata n.3 tuntia aikaa jonka jalkeen, lento takaisin suomenmaahan. Illalla pitaisi olla kotona nukkumassa univelat pois..

Mitä sä Pariisissa kolme tuntia?

Kirjaudu sisään vastataksesi.