Kyl tota naudanlihaa syödään raakana.Possun ja lintujen kanssa pitää olla sitten tarkempi.
PPPP
oi voi PILLU!
Ja benziinin hinta vaan jatkaa kasvamistaan... Pari vuotta vielä, niin se on jo niin korkea, etten voi ostaa etes mitään autoa, kun ei ole varaa ajaa...
[linkki http://www.youtube.com/watch?v=nPtMHSYtPc4&feature=player_embedded]Olispa taas perjantai...[/linkki]
Mies oli suihkussa, kun ovikello soi. Pyyhe oli kateissa, joten hän nappasi kiireessä kuivaustelineestä yksivuotiaan tyttärensä ruokalapun kalleuksiensa suojaksi ja juoksi ovelle. kun mies avasi oven, ovella seisovan naapurin emännän suupielet nousivat hymyyn hänen tuijottaessaan ruokalappua - Ruokalapussa luki: “Kasva isoksi – äidin iloksi”
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Mies oli suihkussa, kun ovikello soi. Pyyhe oli kateissa, joten hän nappasi kiireessä kuivaustelineestä yksivuotiaan tyttärensä ruokalapun kalleuksiensa suojaksi ja juoksi ovelle. kun mies avasi oven, ovella seisovan naapurin emännän suupielet nousivat hymyyn hänen tuijottaessaan ruokalappua - Ruokalapussa luki: “Kasva isoksi – äidin iloksi”
Sitä ollaan lujettu veispuukista kaikkea :D
Forza 3 onkelmaa:
Kertokaas miks saan vaan 100 Cr. Shelby GT500 ´68:sta?... Ostin AH:sta
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote:
Sitä ollaan lujettu veispuukista kaikkea :D
En lukenut, copy pastetin vain, oli liian pitkä.
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Forza 3 onkelmaa:
Kertokaas miks saan vaan 100 Cr. Shelby GT500 ´68:sta?... Ostin AH:sta
Turn kympin lähettämä auto josta otettu osat hevon kuuseen?
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Forza 3 onkelmaa:
Kertokaas miks saan vaan 100 Cr. Shelby GT500 ´68:sta?... Ostin AH:sta
Lahja-auto jonka joku on pistänyt myyntiin.
No voihan vittu... ostin 95.000 cr:llä...
Kyllä niistä silti maksetaan AH:ssa.
Vastauksena käyttäjälle El PiNk DeViL
El PiNk DeViL wrote: Kyllä niistä silti maksetaan AH:ssa.
Joo pistin 1,000cr lähtöhinnalla 2h...
kirves wrote: Jos/kun Live Gold kertoo päättymisen olevan 3/2011 niin...
a) toimii vielä maaliskuun ajan b) helmikuu oli viimeinen käyttökuukausi c) hauki on kala, mutta valas on nisäkäs
Pitäisi näkyä xboxcomista tarkka päivämäärä.
e/ Oma Xbox/tilit
Kaheksan minuutia Pasilaan !
Asiasta makkarapiiloon Oblikaattorin storessa on kaikki desingit ja vinyylit 0 crediittiä.
Lokit kaatopaikalla.
Mulla Xbox Live loppuu 6.4.11 :(
OMG tuli mielee et mulla loppuu toukokuussa :(
Hoh hoijaa.. Aamulla 7 lento pariisiin, jossa pitaisi kupata n.3 tuntia aikaa jonka jalkeen, lento takaisin suomenmaahan. Illalla pitaisi olla kotona nukkumassa univelat pois..
jalleen tupla.. Ei ole hyva tama
Edit 2: Jos joskus menette ulkomaille, ja loydatte ravintolan nimelta 'Nandos' , niin kannattaa kayda syomassa. Tulista kana ruokaa. Mie antaisin moiselle ravintola kaynille 9/10..
Oli muuten edullista.. 45puntaa ruuat 4 hengelle, ja riitti syomista.
Oli kyllä halpaa.Söisin.
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Hoh hoijaa.. Aamulla 7 lento pariisiin, jossa pitaisi kupata n.3 tuntia aikaa jonka jalkeen, lento takaisin suomenmaahan. Illalla pitaisi olla kotona nukkumassa univelat pois..
Mitä sä Pariisissa kolme tuntia?
Kirjaudu sisään vastataksesi.