PPPP

Mace
/ /

Ostin Ah:sta ´68 GT500:n 90k (n. 10-20 biddaajaa)

Myin Ah:ssa saman paskan 10k (6 biddaajaa)

Ihan perseestä!

hulluseon
/

Notta jos et saa sitä Vorssa fyrkkaa takasin minkä olet sijottana, niin maalima jatkaa kulkuaan. Sen Vorssa fyrkan takia laskut ei jää maksamatta. Sie saat sitä Vorssa rahaa ihan vaikka ajamalla niitä kisoja.

FINBULLET
/

Mitä täällä tekee Vois lähtee menee Tai me pannaa teiät reslarekeen Siihen skinari kuski ja kaks koiraa etee.

Mace
/

Jassoo... kylläpä tämä nyt herätti mielipiteitä.

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ihmetytti että tuollaisesta asiasta viitsii edes mainita.

Mace
/

Kai se on parasta mennä nukkuun,

...ja älkää nyt tehkö numeroa tästäkin repliikistä.

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Kai se on parasta mennä nukkuun,

...ja älkää nyt tehkö numeroa tästäkin repliikistä.

!http://www.bytelove.com/images/uploads/Bytelove/Gamer/1337%20-%20zoom.jpg!

FINBULLET
/

Söin neljä saaristolaisleipää ja päälle oltermannia,kulinaari savuhärkää ja tomaattia.

FINBULLET
/

!http://www.banpei.net/files/images/rustoseum-nissan-skyline-r32-sedan.jpg!

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Syö pääs.

Eipä nyt kyllä ollut yhtään nätisti sanottu :(

Tuomo33
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote:

Mitä sä Pariisissa kolme tuntia?

Pitaa odottaa vaihtokonetta, kun ei ole suoraa lentoa englanista suomeen..

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote:

Pitaa odottaa vaihtokonetta, kun ei ole suoraa lentoa englanista suomeen..

Aaa... Mää aattelin, että sä lennät Suomesta sinne ja sitten takas Suameen... =P

Kirjaudu sisään vastataksesi.