Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Mitä sä Pariisissa kolme tuntia?
No se kävi syömässä tietty.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Mitä sä Pariisissa kolme tuntia?
No se kävi syömässä tietty.
Uattelee lentoa.
Ostin Ah:sta ´68 GT500:n 90k (n. 10-20 biddaajaa)
Myin Ah:ssa saman paskan 10k (6 biddaajaa)
Ihan perseestä!
SE EI OLE OIKEAA RAHAA !
Notta jos et saa sitä Vorssa fyrkkaa takasin minkä olet sijottana, niin maalima jatkaa kulkuaan. Sen Vorssa fyrkan takia laskut ei jää maksamatta. Sie saat sitä Vorssa rahaa ihan vaikka ajamalla niitä kisoja.
Mitä täällä tekee Vois lähtee menee Tai me pannaa teiät reslarekeen Siihen skinari kuski ja kaks koiraa etee.
Jassoo... kylläpä tämä nyt herätti mielipiteitä.
Ihmetytti että tuollaisesta asiasta viitsii edes mainita.
Yksi jokkiskisa ja rahnat ovat takaisin.
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ihmetytti että tuollaisesta asiasta viitsii edes mainita.
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
Mikää ei mee niinku elokuvis ny
uusi fucking hirvi
Ei menny niinku Strömsössä.
Kai se on parasta mennä nukkuun,
...ja älkää nyt tehkö numeroa tästäkin repliikistä.
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Kai se on parasta mennä nukkuun,
...ja älkää nyt tehkö numeroa tästäkin repliikistä.
!http://www.bytelove.com/images/uploads/Bytelove/Gamer/1337%20-%20zoom.jpg!
Lame.
Näläkä.
Syö pääs.
Söin neljä saaristolaisleipää ja päälle oltermannia,kulinaari savuhärkää ja tomaattia.
!http://www.banpei.net/files/images/rustoseum-nissan-skyline-r32-sedan.jpg!
Sori :(
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote:
Mitä sä Pariisissa kolme tuntia?
Pitaa odottaa vaihtokonetta, kun ei ole suoraa lentoa englanista suomeen..
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote:
Pitaa odottaa vaihtokonetta, kun ei ole suoraa lentoa englanista suomeen..
Aaa... Mää aattelin, että sä lennät Suomesta sinne ja sitten takas Suameen... =P
Kirjaudu sisään vastataksesi.