Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Syö pääs.
:D :peukku:
Nukkumaan sieltä kaikki NYT!!
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Nukkumaan sieltä kaikki NYT!!
Jessöör!
No eipä mennyt nukkuminen ihan putkeen. Vielä kolmen/neljän aikaan hereillä. Kun sain unta, oli se todella katkonaista. Heräsin sitten puol tuntia ennen herätystä. Unta tuli siis noin kolme tuntia, tai vähemmän... =S
Kiva koulupäivä edessä...
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: No eipä mennyt nukkuminen ihan putkeen. Vielä kolmen/neljän aikaan hereillä. Kun sain unta, oli se todella katkonaista. Heräsin sitten puol tuntia ennen herätystä. Unta tuli siis noin kolme tuntia, tai vähemmän... =S
Kiva koulupäivä edessä...
Varovasti pyöräilee Sfinksi kouluun unipäissään.Siä o meinaan liukasta ny.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Varovasti pyöräilee Sfinksi kouluun umpipäissään.Siä o meinaan liukasta ny.
I FIX!!!
Kohta saa kutsua skimiä justin piiperiks. Meinaa kuulemma kasvattaa viikset XD Ny mää ootan pääsyä hammaslääkärii >: (
Uusi viiksi.
Vejä viikseen. Mä voisin lähtee töihin. JEI!
!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189080_1911798271839_1148355354_32404371_6928309_n.jpg!
Näin siis Kuopiossa!! Im so proud!
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: !http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189080_1911798271839_1148355354_32404371_6928309_n.jpg!
Sääliks käy rangaistus on melko kova:D
!http://jussikari.fi/images/matilainen.jpg!
Tämähän on aivan selvä.
Jesusdemarit ei ikinä kutsuisi polliisia vaan kääntäisivät toisen posken.
Hauska se silti on.
!http://media.riemurasia.net/albumit/m00/793240034.gif!
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/4b/5u/6nfj/55198/655862000.gif!
Georgian Medical Collegen tutkijat Yhdysvalloissa uskovat, että brasilialaisessa hämähäkissä piilee uudenlainen ratkaisu erektio-ongelmiin.
Brasilianvaeltajahämähäkin purema voi aiheuttaa miehelle jopa neljän tunnin erektion, mutta se vaikuttaa eri tavalla kuin Viagra.
Vielä kaivataan kuitenkin lisätutkimuksia. Hämähäkin purema on nimittäin aiheuttanut erektion lisäksi mm. kovia kipuja, hengitysvaikeuksia ja jopa kuoleman.
Ma viskaan tuon matolaatikon pihalle jäähtymään..
Petri Negorilla vilahti mainoksessa ja välittömästi tuo Mini-Me alkoi laulaamaan notta mä oon kännissä, kyllä voi taas ylpeenä mennä hakemaan sitä koulusta huomenna..
Menin tyhmänä kieltämään kännissä olemisen, niin johan tuolle jutulle tuli jo merkintä: Isi kielsi, niin tämä on pakko toistaa koulussa ja kaverit on hämmentyneitä. Taas..
En minä edes uskalla aukaista tuota mustaa pakettia.
Virittäjissä IMO kamala Pontiac.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Virittäjissä IMO kamala Pontiac.
Väliaikainen tuo puskuri.. Vanha oli hyvän näköne mutta se kolhittiin niin tuli tuo tilalle.
Joo näin sanottiin.
Kaikissa autoissa on ollut lämpöongelmia mitkä on nyt ollut tuolla.
!http://i682.photobucket.com/albums/vv181/driftkulture/macgyver_hairdresser.jpg!
Tuolta tulee pelkkiä takatukkia.
Kirjaudu sisään vastataksesi.