PPPP

Finski fani
/

No eipä mennyt nukkuminen ihan putkeen. Vielä kolmen/neljän aikaan hereillä. Kun sain unta, oli se todella katkonaista. Heräsin sitten puol tuntia ennen herätystä. Unta tuli siis noin kolme tuntia, tai vähemmän... =S

Kiva koulupäivä edessä...

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: No eipä mennyt nukkuminen ihan putkeen. Vielä kolmen/neljän aikaan hereillä. Kun sain unta, oli se todella katkonaista. Heräsin sitten puol tuntia ennen herätystä. Unta tuli siis noin kolme tuntia, tai vähemmän... =S

Kiva koulupäivä edessä...

Varovasti pyöräilee Sfinksi kouluun unipäissään.Siä o meinaan liukasta ny.

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Varovasti pyöräilee Sfinksi kouluun umpipäissään.Siä o meinaan liukasta ny.

I FIX!!!

El PiNk DeViL
/

Kohta saa kutsua skimiä justin piiperiks. Meinaa kuulemma kasvattaa viikset XD Ny mää ootan pääsyä hammaslääkärii >: (

TehBigBunny
/

!http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189080_1911798271839_1148355354_32404371_6928309_n.jpg!

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: !http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189080_1911798271839_1148355354_32404371_6928309_n.jpg!

Sääliks käy rangaistus on melko kova:D

TehBigBunny
/

Tämähän on aivan selvä.

Jesusdemarit ei ikinä kutsuisi polliisia vaan kääntäisivät toisen posken.

Hauska se silti on.

FINBULLET
/

Georgian Medical Collegen tutkijat Yhdysvalloissa uskovat, että brasilialaisessa hämähäkissä piilee uudenlainen ratkaisu erektio-ongelmiin.

Brasilianvaeltajahämähäkin purema voi aiheuttaa miehelle jopa neljän tunnin erektion, mutta se vaikuttaa eri tavalla kuin Viagra.

  • Tämä on hyvä asia, koska kaikille perinteiset keinot eivät käy. Tämä voisi olla heille hyvä hoito, Kenia Nunes sanoo Daily Mail -lehdessä.

Vielä kaivataan kuitenkin lisätutkimuksia. Hämähäkin purema on nimittäin aiheuttanut erektion lisäksi mm. kovia kipuja, hengitysvaikeuksia ja jopa kuoleman.

vaiski75
/

Ma viskaan tuon matolaatikon pihalle jäähtymään..

Petri Negorilla vilahti mainoksessa ja välittömästi tuo Mini-Me alkoi laulaamaan notta mä oon kännissä, kyllä voi taas ylpeenä mennä hakemaan sitä koulusta huomenna..

Menin tyhmänä kieltämään kännissä olemisen, niin johan tuolle jutulle tuli jo merkintä: Isi kielsi, niin tämä on pakko toistaa koulussa ja kaverit on hämmentyneitä. Taas..

El PiNk DeViL
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Virittäjissä IMO kamala Pontiac.

Väliaikainen tuo puskuri.. Vanha oli hyvän näköne mutta se kolhittiin niin tuli tuo tilalle.

FINBULLET
/

Kaikissa autoissa on ollut lämpöongelmia mitkä on nyt ollut tuolla.

pokalemestari
/

!http://i682.photobucket.com/albums/vv181/driftkulture/macgyver_hairdresser.jpg!

Kirjaudu sisään vastataksesi.