PPPP

hulluseon
/

Se on muuten jännä miten paljon minäkin oikeasti kiroilen, mutta näissä meidän kisoissa olen onnistunut olemaan sitten noitumatta. Vai olenko?

hulluseon
/

Heh, tai no ei niin heh kaverin mielestä. Emäntänsä ollut pari tuntia takaperin tulossa töistä kotiinsa ja kikkeliskokkelis, auto sammuna kuin sauna lyhty. Ilmeisesti Audi ei sitten tykännytkään E10 pentsiinistä vaikka Laakkonen vakuutti että totta kai sä voit sillä ajaa.

El PiNk DeViL
/ /

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Heh, tai no ei niin heh kaverin mielestä. Emäntänsä ollut pari tuntia takaperin tulossa töistä kotiinsa ja kikkeliskokkelis, auto sammuna kuin sauna lyhty. Ilmeisesti Audi ei sitten tykännytkään E10 pentsiinistä vaikka Laakkonen vakuutti että totta kai sä voit sillä ajaa.

Onneks ei oo meillä vielä tollasta onkelmaa Mikä malli, kone ja korimalli? 2 litrasissa oli muistaakseni yhteensopivuusonkelmia ton pentsiinin kaa.

hulluseon
/

Öööö, A3 ja taispa olla just parilitrasella myllyllä. Sitä en muista onko T, FSI vai mikä lie onkaan.

FINBULLET
/

!http://evansheline.com/wp-content/uploads/2011/02/philosoraptor-kill-time.jpg!

Mudinski
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Öööö, A3 ja taispa olla just parilitrasella myllyllä. Sitä en muista onko T, FSI vai mikä lie onkaan.

Jos on ollut FSI niin siihen juuri ei ainakaan sovi :D

Finski fani
/ /

Seittemän tuntia unta kahtena viime yönä yhteensä ja nyt approille. Tuduluu! =)

FINBULLET
/

Tommonen sen olla pitää !http://pics.kuvaton.com/kuvei/gaming_chair.jpg!

Finski fani
/

!http://thatwillbuffout.files.wordpress.com/2011/03/funny-car-photos-howd-she-get-a-lambo.jpg!

FINBULLET
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/z0/sct/u522/198383/normal_793682232.jpg!

Schimanski76
/

Meitin Internet kertoi tänään,että Hotmail-tilisi on kaapattu.Salasana piti vaihtaa,ei muita toimenpiteitä.Onko miten yleistä moinen?

Kirjaudu sisään vastataksesi.