Takaisin turvallisesti koto suomessa, kotosalla..
PPPP
Pistäkää neloskanava pian. Nyt tosin on mainoskatko. Pirun kova ohjelma :D
Uusi kirosana
Tourette on hauska vaan South Parkissa.
Se on muuten jännä miten paljon minäkin oikeasti kiroilen, mutta näissä meidän kisoissa olen onnistunut olemaan sitten noitumatta. Vai olenko?
Aivan viltun paljon.
Heh, tai no ei niin heh kaverin mielestä. Emäntänsä ollut pari tuntia takaperin tulossa töistä kotiinsa ja kikkeliskokkelis, auto sammuna kuin sauna lyhty. Ilmeisesti Audi ei sitten tykännytkään E10 pentsiinistä vaikka Laakkonen vakuutti että totta kai sä voit sillä ajaa.
Vastauksena käyttäjälle hulluseon
hulluseon wrote: Heh, tai no ei niin heh kaverin mielestä. Emäntänsä ollut pari tuntia takaperin tulossa töistä kotiinsa ja kikkeliskokkelis, auto sammuna kuin sauna lyhty. Ilmeisesti Audi ei sitten tykännytkään E10 pentsiinistä vaikka Laakkonen vakuutti että totta kai sä voit sillä ajaa.
Onneks ei oo meillä vielä tollasta onkelmaa Mikä malli, kone ja korimalli? 2 litrasissa oli muistaakseni yhteensopivuusonkelmia ton pentsiinin kaa.
Öööö, A3 ja taispa olla just parilitrasella myllyllä. Sitä en muista onko T, FSI vai mikä lie onkaan.
!http://evansheline.com/wp-content/uploads/2011/02/philosoraptor-kill-time.jpg!
Nom nom nom ...

Seittemän tuntia unta kahtena viime yönä yhteensä ja nyt approille. Tuduluu! =)
!http://img852.imageshack.us/img852/5997/cyhapp.jpg!
Tommonen sen olla pitää !http://pics.kuvaton.com/kuvei/gaming_chair.jpg!
!http://thatwillbuffout.files.wordpress.com/2011/03/funny-car-photos-howd-she-get-a-lambo.jpg!
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/z0/sct/u522/198383/normal_793682232.jpg!
Pihvi
Meitin Internet kertoi tänään,että Hotmail-tilisi on kaapattu.Salasana piti vaihtaa,ei muita toimenpiteitä.Onko miten yleistä moinen?
Kirjaudu sisään vastataksesi.