PPPP

FINBULLET
/

Kohta lähtee kerrostalo perustuksineen helvettiin.Sen verran kova puhuri on ulkona.

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Kohta lähtee kerrostalo perustuksineen helvettiin.Sen verran kova puhuri on ulkona.

tääl oli eilen keskustas tipahellu rakennustelineet aika näppärästi.

sjamy
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

tääl oli eilen keskustas tipahellu rakennustelineet aika näppärästi.

Kivasti tukkii liikennettä.

hulluseon
/

MIKS MINÄ EN OLE TUOLLA!?

Ja asiaan. Miks halavatussa joku pässi on keksinyt rakentaa sen Ikean jonnekin Matkukseen? Siis mitä siellä on? Itellan keskus vanhan Vitostien toisella puolella ja ABC Pitkälahti... Voi hyvä ihme näitä suunnittelijoita ja inssejä.

Mace
/

Missä on se (forza 3) fijimi kaido, sade keli, nsx kuva?

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle Mace

I JMM94 I wrote: Missä on se (forza 3) fijimi kaido, sade keli, nsx kuva?

Pieni haku tuotti tuloksen. Kuva löytyy siis täältä

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Repes polkupyörästä takakumi.Kuulu POKS ja riekaleet lens.

Viekö nykynuori sen nyt merkkikorjaamolle?

^valmistautuu juoksemaan karkuun^

TehBigBunny
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Viekö nykynuori sen nyt merkkikorjaamolle?

^valmistautuu juoksemaan karkuun^

Soon vähän katkera, hänen nuaruudessaan pyärää ei ollunna viäl keksitty.

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: FRC:n pellet mainittu.

Sviddu nääs! Missä on Tanan kossupullo, mä kiskaisen sen kitusiin ja lähden etsimään vaahtopäisiä herneitä imuroitavaksi..

Tavataan merkkikorjaamolla ja voisko joku vaihtaa sen Banin Jallupulloon matkalla?

TehBigBunny
/

Skimmy faija teki sen ensimmäisen fillarin

!http://1.bp.blogspot.com/_BYX14125JUQ/Skw-HpOUfPI/AAAAAAAAJ5w/fOd66Ui0I-o/s400/Fiore_Square_Wheel.jpg!

superiorjerde
/ /

Skimmy maastojuoksukilpailussa !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/oj/5tx/hvkt/54995/318042357.jpg!

FINBULLET
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/2z/abi/sf1s/54948/794081258.jpg!

OBLIKAATTORI
/

ah:ssa Shelby Daytona uusin maalein. lähtöhinta 1000cr. romun arvo 10mill. samaiset maalit löytyvät myös storesta hintaan 0cr. store hakuun: obi. jotenka jos ei tallista vielä löydy Shelby Daytonaa, kannattaa käydä bittailemassa. tiedä väikka lähtisi "halvalla". good luck -obi :)

Mace
/

Vastauksena käyttäjälle OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI wrote: ah:ssa Shelby Daytona uusin maalein. lähtöhinta 1000cr. romun arvo 10mill. samaiset maalit löytyvät myös storesta hintaan 0cr. store hakuun: obi. jotenka jos ei tallista vielä löydy Shelby Daytonaa, kannattaa käydä bittailemassa. tiedä väikka lähtisi "halvalla". good luck -obi :)

:D Jään rannalle uikkuu, 12,737 cr

Kirjaudu sisään vastataksesi.