Kohta lähtee kerrostalo perustuksineen helvettiin.Sen verran kova puhuri on ulkona.
PPPP
Tornado saatana.
FRC:n pellet mainittu.
MIKS MINÄ EN OLE TUOLLA!?
Ja asiaan. Miks halavatussa joku pässi on keksinyt rakentaa sen Ikean jonnekin Matkukseen? Siis mitä siellä on? Itellan keskus vanhan Vitostien toisella puolella ja ABC Pitkälahti... Voi hyvä ihme näitä suunnittelijoita ja inssejä.
Approt approiltu. Rankka ilta takana. Kohta uuvvestaan...(stadi)
Repes polkupyörästä takakumi.Kuulu POKS ja riekaleet lens.
Missä on se (forza 3) fijimi kaido, sade keli, nsx kuva?
Upee kuva.Hyvä sommittelu ja värit.
Vastauksena käyttäjälle Mace
I JMM94 I wrote: Missä on se (forza 3) fijimi kaido, sade keli, nsx kuva?
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Repes polkupyörästä takakumi.Kuulu POKS ja riekaleet lens.
Viekö nykynuori sen nyt merkkikorjaamolle?
^valmistautuu juoksemaan karkuun^
Täytyy ostaa uudet renkaat ja korjailla.
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Viekö nykynuori sen nyt merkkikorjaamolle?
^valmistautuu juoksemaan karkuun^
Soon vähän katkera, hänen nuaruudessaan pyärää ei ollunna viäl keksitty.
Uued kummid
Shimmy kulki nuoruudessaan reslareellä.
Skimmy faija teki sen ensimmäisen fillarin
!http://1.bp.blogspot.com/_BYX14125JUQ/Skw-HpOUfPI/AAAAAAAAJ5w/fOd66Ui0I-o/s400/Fiore_Square_Wheel.jpg!
Skimmy maastojuoksukilpailussa !http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/oj/5tx/hvkt/54995/318042357.jpg!
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/2z/abi/sf1s/54948/794081258.jpg!
ah:ssa Shelby Daytona uusin maalein. lähtöhinta 1000cr. romun arvo 10mill. samaiset maalit löytyvät myös storesta hintaan 0cr. store hakuun: obi. jotenka jos ei tallista vielä löydy Shelby Daytonaa, kannattaa käydä bittailemassa. tiedä väikka lähtisi "halvalla". good luck -obi :)
Vastauksena käyttäjälle OBLIKAATTORI
OBLIKAATTORI wrote: ah:ssa Shelby Daytona uusin maalein. lähtöhinta 1000cr. romun arvo 10mill. samaiset maalit löytyvät myös storesta hintaan 0cr. store hakuun: obi. jotenka jos ei tallista vielä löydy Shelby Daytonaa, kannattaa käydä bittailemassa. tiedä väikka lähtisi "halvalla". good luck -obi :)
:D Jään rannalle uikkuu, 12,737 cr
Kirjaudu sisään vastataksesi.