!http://www.riemurasia.net/sarjakuvat/fingerpori/fpf101.png!
PPPP
Onko tossa Top Gearin Best Of Season 16 yhtään mitään uutta ?
Tuskinpa.Parrhaat palat vaan.
!http://static.metrolive.fi/images/images/9/6/5/8/9658/6a9b3099b275643b75ab9a6f930e1459_750.jpg!
Haluaisko joku vähän lahjoa mua forza autoilla? En jaksais tuolle profiilille vetää uudestaan kaikkea, että sais rahaa..
Onko Sjamyn profiili kuollut vai mitä on tapahtunut?
E. huomasin jo!
Sfäiski on kuollut, joten otetaan yhdet sille..
Ei helvata soikoon, miten hienossa muailmassa me pissitään nurkkiin.. Alkutilanne oli se surffareiden jättiaalto, joka sitten piiskasi koko Jaappanian ja yhden ydinvoimalan tosi pahasti.. Asiasta uutisoitiin seuraavasti..
- Ei vaikuta meidän toimintaan.
- Laitteet meni kiinni, sauvat hehkuu ja kaikki on ok.
- Meidän putki meni kiinni, sauvat hehkuu kohta ilmassa ja kaikki on ok.
- On siellä vielä vettä, mutta evakuoidaan kaikki ja kaikki on ok.
- Meillä on vettä ja mistä sauvoista puhutaan, kaikki on ok.
- Kaikki on ok.
- Me pumpataan vettä, kaikki on ok.
- Kuka sano meidän vuotavan, kaikki on ok.
- Me vuodetaan.
- Eihän tämä mennyt uutisiin ja onhan jollain vettä?
My forza ei toimi.. ei anna edes sisään kirjautua.. fittu
Toivottavasti tämä korvaa poissaolot Flash tunneilta :D http://www.swfupload.com/view/162520.htm
Pitäis vielä toinen mokoma esitys tehdä.
No nysse jaappaanialainen ydinvoimala sanoi Poks. :(
Voiko jenkit olla yhtään tyhmempiä? !http://i.imgur.com/uZbK6.jpg!
Uusi tyhmä jenkki
Mitä helvettiä siellä Japanissa oikeen tapahtuu? Olin juomassa sitte uudenvuoden niin tsunamit iskee ja ydinvoimalat räjähtää.
Ei niillä vaan oikein onnista. Luulivat olevansa meitä edellä, mutta kuis taas kävikään.
Tjoo... aika hyvin noil pilvenpiirtäjät silti pysy pystys vaik vähä huoju... Ehkä meil vaa o onni kun ei asuta järistysherkällä maaperällä... tollanen 8+ richteriä kuitenkaa ihan minimini ole...
ps: bye bye ebisu....
Jaappania laitettiin maan tasalle.
Pilvenpiirtäjät rakennetaan nykyään niin hyvin,ettei ne muutakun huoju.
Vastauksena käyttäjälle FINBULLET
LORD HOPO wrote: Pilvenpiirtäjät rakennetaan nykyään niin hyvin,ettei ne muutakun huoju.
Näinpä, kuitenki toiki episodi oli sellasta luokkaa et laivoja oli maalla kyljellään ja yks rannikolla liikkunut junakin oli kateissa, ei siis ihan pikku aallokosta ja maan tutinasta ollu kyse. Joten sanoisin et pärjäsivät aika hyvin... Paska nakki vaa toi ydinvoimala...
Toi on kyllä paha juttu.
Toi Saxan Magdalena Neuner on muuten aika kova mimmi.
Bani meni taas normaalisti asiasta kukkaruukkuun. =P
Kun ajattelee, kuinka paljon ihmisiä asuu Jaappanissa, niin on ne hoitanut asiat tosi hyvin. Melkein samankokonen maa, kuin Suomi ja sielä silti asuu n. 130 miljoonaa ihmista, kun Suomessa asuu vaivaset 5 miljoonaa. Ihmisvahingoilta tuollaisessa tungoksessa ei voi kovin helposti välttyä, mutta ovat pitäneet sen minimissä.
"Italian geofysiikan ja vulkanologian instituutti puolestaan kertoo, että järistyksen seurauksena maapallo on noin 10 senttiä enemmän kallellaan kuin ennen järistystä. "
Aika pieni juttu.
//E. ihmettelinkin kun aamulla pienessä sivukenossa olin. hehsd.
Mitäs pienistä.
Ei huuvvella Lahest.
Tää on PPPP jos joku pysyy täällä asiassa niin painukoon hevlettiin.
Oonx mä razzkaana ?
Kirjaudu sisään vastataksesi.