PPPP

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Ei huuvvella Lahest.

Tää on PPPP jos joku pysyy täällä asiassa niin painukoon hevlettiin.

Oonx mä razzkaana ?

Et ole raskaana.Olet konjakkia vailla.Se rauhoittaa pupun. :)

hulluseon
/

Onks Banilla sama tauti ku Hopolla kun haukuttiin GT5:sta? Eli synnyksen jälkeinen masis?

hulluseon
/

!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQawQizVjB8ndWUWkVdiYm7Vhmg7aDC2ipK6VTsikGTi6oBSqA!

Paraneeko se tällä?

jimmykojootti
/

Kovasti yrittävät siellä Toyotan tehtaalla työntekiöillekkin autoja hankkia!

hulluseon
/

Eiköhän ihan joka tehtaalla työntekijät saa aika reilulla alella niitä autojaan.

Latetzki
/

!http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/2777/01-14-11_RODCARS_VW_GOLF_MK1_STG1_02.jpg!

Tuomo33
/

Jotenkin en tykkää tämänhetkisen japanin tilasta.. Toivotaan vaan etteienempää reaktoreita sano itseään irti.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle Tuomo33

Tuomo33 wrote: Jotenkin en tykkää tämänhetkisen japanin tilasta.

Niinkö? En minäkään.

FIN xxDRIFTERxx
/

!http://amazingdata.com/mediadata33/Image/hot_weird_funny_amazing_cool6_week-faail-pwnd-owned-painf_200907272208319167.jpg!

jimmykojootti
/

VOI "#%/&&(#"½¤#"!#¤&%&/#!"#!!!!! nyt ois hyviä kuvia jokkiksesta eikä tuo my forza viäkää toimi

jimmykojootti
/

ton tyyliset vanteet on melkee jokaikisessä primerassa missä ei oo pölykapseleita.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti

jimmykojootti wrote: VOI "#%/&&(#"½¤#"!#¤&%&/#!"#!!!!! nyt ois hyviä kuvia jokkiksesta eikä tuo my forza viäkää toimi

Voin taas jeesata,kun ovat jokkiskuvia.Eli sama homma taas.Laita tulemaan.Laitan sitten siulle liveen viestin,kun ovat ladattu fm.nettiin.

hulluseon
/

Osta ennemmin Kirves meeheltä pois pyörimästä sen vanteet. Noin saman ikäisestä Nipsistä on nekin.

joonas6
/ /

en halluu viis puolasia minä vältän niitä ku ruttoo ja nuo iskee omman silmään kivasti, enkä oo kuopiossa vielä yksiäkkään tommosija nähny

superiorjerde
/

Japanilaiset on aina ollu kovaa kansaa, ne kestää vaikka mitä mut hirveen näköstä siä nyt on ku muutaman videon oon kattonu. 200 000 kuollutta ja maa liikkunut 2.4 metriä

jimmykojootti
/

Vastauksena käyttäjälle Schimanski76

Schimanski76 wrote:

Voin taas jeesata,kun ovat jokkiskuvia.Eli sama homma taas.Laita tulemaan.Laitan sitten siulle liveen viestin,kun ovat ladattu fm.nettiin.

lähetin kuvan:D

Finski fani
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: Japanilaiset on aina ollu kovaa kansaa, ne kestää vaikka mitä mut hirveen näköstä siä nyt on ku muutaman videon oon kattonu. 200 000 kuollutta ja maa liikkunut 2.4 metriä

Missä on lukenut, että kuolleita nuin paljon. Ite oon kuullu, että "vain" yksissä tuhansissa liikutaan. Vai puhutko nyt sitten Hiroshimasta tai Nagasakista, sillä niihin tuo luku voisi jo sopia(voi mennä kyllä "hieman" alakanttiin...)?

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle superiorjerde

superiorjerde wrote: Japanilaiset on aina ollu kovaa kansaa, ne kestää vaikka mitä mut hirveen näköstä siä nyt on ku muutaman videon oon kattonu. 200 000 kuollutta ja maa liikkunut 2.4 metriä

Toi luku on 2004 vuoden tsunamin uhrimäärä.

Kirjaudu sisään vastataksesi.