Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ei huuvvella Lahest.
Tää on PPPP jos joku pysyy täällä asiassa niin painukoon hevlettiin.
Oonx mä razzkaana ?
Et ole raskaana.Olet konjakkia vailla.Se rauhoittaa pupun. :)
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Ei huuvvella Lahest.
Tää on PPPP jos joku pysyy täällä asiassa niin painukoon hevlettiin.
Oonx mä razzkaana ?
Et ole raskaana.Olet konjakkia vailla.Se rauhoittaa pupun. :)
Onks Banilla sama tauti ku Hopolla kun haukuttiin GT5:sta? Eli synnyksen jälkeinen masis?
Banilla on konjakin puute.
!http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQawQizVjB8ndWUWkVdiYm7Vhmg7aDC2ipK6VTsikGTi6oBSqA!
Paraneeko se tällä?
Kovasti yrittävät siellä Toyotan tehtaalla työntekiöillekkin autoja hankkia!
Eiköhän ihan joka tehtaalla työntekijät saa aika reilulla alella niitä autojaan.
skibadiweinau
!http://www.virtualr.net/wp-content/gallery/2777/01-14-11_RODCARS_VW_GOLF_MK1_STG1_02.jpg!
Jotenkin en tykkää tämänhetkisen japanin tilasta.. Toivotaan vaan etteienempää reaktoreita sano itseään irti.
!http://amazingdata.com/mediadata33/Image/hot_weird_funny_amazing_cool6_week-faail-pwnd-owned-painf_200907272208319167.jpg!
VOI "#%/&&(#"½¤#"!#¤&%&/#!"#!!!!! nyt ois hyviä kuvia jokkiksesta eikä tuo my forza viäkää toimi
mittee mieltä porukka on notta pitäskö tämmöset hommata rimeraan http://www.vannetukku.fi/katana-black-lippolish-p-18859.html
ton tyyliset vanteet on melkee jokaikisessä primerassa missä ei oo pölykapseleita.
Vastauksena käyttäjälle jimmykojootti
jimmykojootti wrote: VOI "#%/&&(#"½¤#"!#¤&%&/#!"#!!!!! nyt ois hyviä kuvia jokkiksesta eikä tuo my forza viäkää toimi
Voin taas jeesata,kun ovat jokkiskuvia.Eli sama homma taas.Laita tulemaan.Laitan sitten siulle liveen viestin,kun ovat ladattu fm.nettiin.
Osta ennemmin Kirves meeheltä pois pyörimästä sen vanteet. Noin saman ikäisestä Nipsistä on nekin.
en halluu viis puolasia minä vältän niitä ku ruttoo ja nuo iskee omman silmään kivasti, enkä oo kuopiossa vielä yksiäkkään tommosija nähny
Japanilaiset on aina ollu kovaa kansaa, ne kestää vaikka mitä mut hirveen näköstä siä nyt on ku muutaman videon oon kattonu. 200 000 kuollutta ja maa liikkunut 2.4 metriä
Vastauksena käyttäjälle Schimanski76
Schimanski76 wrote:
Voin taas jeesata,kun ovat jokkiskuvia.Eli sama homma taas.Laita tulemaan.Laitan sitten siulle liveen viestin,kun ovat ladattu fm.nettiin.
lähetin kuvan:D
talvella siinä on alla stilauton SR1200
Voiko joku lähettää B-Lobyn molempien lähtöjen Replayt!
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Japanilaiset on aina ollu kovaa kansaa, ne kestää vaikka mitä mut hirveen näköstä siä nyt on ku muutaman videon oon kattonu. 200 000 kuollutta ja maa liikkunut 2.4 metriä
Missä on lukenut, että kuolleita nuin paljon. Ite oon kuullu, että "vain" yksissä tuhansissa liikutaan. Vai puhutko nyt sitten Hiroshimasta tai Nagasakista, sillä niihin tuo luku voisi jo sopia(voi mennä kyllä "hieman" alakanttiin...)?
Vastauksena käyttäjälle superiorjerde
superiorjerde wrote: Japanilaiset on aina ollu kovaa kansaa, ne kestää vaikka mitä mut hirveen näköstä siä nyt on ku muutaman videon oon kattonu. 200 000 kuollutta ja maa liikkunut 2.4 metriä
Toi luku on 2004 vuoden tsunamin uhrimäärä.
Kirjaudu sisään vastataksesi.