PPPP

Latetzki
/

Oh darn that's sexy

!http://assets.speedhunters.com/Images/Rod%202011/Shift2/Nissan2/03-07-11_SPEEDHUNTERS_S13_LV1_PS_WM.jpg!

superiorjerde
/

Helkkari ku en pääsemy forzaan ja tarvis kuvat laittaa tänne niistä maaleista =(

v7ville
/ /

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Kirjaudu ulos fm.netistä ja sitten mene tänne

mun gamertagilla tulee errorii :(

Schimanski76
/

Olen viime kuukausina seurannut päivittäin Iltalehden ja Ilta-Sanomien tiukkaa kilpailua siitä,kumpi paukauttaa isomman Timo Soinin lärvin ruutuun.Iltalehdellä taitaa olla niukka johto.

Maikkari taisi lähteä viime viikolla "kisaan" mukaan ja räväytti melkein koko ruudun mitalla hikoilevaa ja hymyilevää Soinin turpaa ruudulle.

Nyt nuo Jaappanian ikävät tapahtumat ovat ajaneet Soinin lärvin hieman sivuosiin,mutta ihan kivasti Timppa on silti joka päivä ruudulla hikoamassa. :)

El PiNk DeViL
/ /

Tämmönen tuli joskus mieleen kun iltalehteä selailin

Trollface !http://kotisivukone.fi/files/lamminkoski.edustaa.com/kuvat/timo_soini_2398x2976.jpg!

Timo Soini !http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101121184044/habbo/fi/images/a/ac/400px-Trollface.jpg!

Samaa kuvaa en löytäny mikä oli Iltalehden sivulla joskus. Siinä yhdennäköisyys oli TODELLA suuri :D

Pottae
/

Voi viude mikä keli. Mukavaa oli taas pöristellä, sais vielä nuo loputkin lumet/jäät sulaa.

Latetzki
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Voi viude mikä keli. Mukavaa oli taas pöristellä, sais vielä nuo loputkin lumet/jäät sulaa.

Se on kyllä hyvä juttu. Toivottavasti sulaa kuun loppuun mennessä kun se autokoulun vittumaisin vaihde - kakkosvaihde olis sillon.

vaiski75
/

Rock rock rock...Tsup!...Nomnomnom...Tsup!...Nomnomnom...Tsup!... ... Shhh! Kauhee meteli, kuka täällä melskaa ja huuteloo törkeyksiä?! Pakko mennä katsomaan.. ... Hälytys ohi, she olinkin minä itse..

KÄBÄLÄT KATTOON!

vaiski75
/

Hulluudesta huuto ja missä se Hullu on lymössä?

Aloin -papanoida- panikoida, kun sitä ei ole hetkeen näkynyt..

Kirjaudu sisään vastataksesi.