Vastauksena käyttäjälle jasamy
jasamy wrote: Vastaus universumin suurimpaan ongelmaan mihin ihmiskunta on törmännyt
Kevyemmästäkin on Noopeleita jaettu !
Vastauksena käyttäjälle jasamy
jasamy wrote: Vastaus universumin suurimpaan ongelmaan mihin ihmiskunta on törmännyt
Kevyemmästäkin on Noopeleita jaettu !
Oh darn that's sexy
!http://assets.speedhunters.com/Images/Rod%202011/Shift2/Nissan2/03-07-11_SPEEDHUNTERS_S13_LV1_PS_WM.jpg!
Helkkari ku en pääsemy forzaan ja tarvis kuvat laittaa tänne niistä maaleista =(
Kirjaudu ulos fm.netistä ja sitten mene tänne
Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny
TehBigBunny wrote: Kirjaudu ulos fm.netistä ja sitten mene tänne
mun gamertagilla tulee errorii :(
Mulla kanssa, mutta aika monella toi toimii.
Olen viime kuukausina seurannut päivittäin Iltalehden ja Ilta-Sanomien tiukkaa kilpailua siitä,kumpi paukauttaa isomman Timo Soinin lärvin ruutuun.Iltalehdellä taitaa olla niukka johto.
Maikkari taisi lähteä viime viikolla "kisaan" mukaan ja räväytti melkein koko ruudun mitalla hikoilevaa ja hymyilevää Soinin turpaa ruudulle.
Nyt nuo Jaappanian ikävät tapahtumat ovat ajaneet Soinin lärvin hieman sivuosiin,mutta ihan kivasti Timppa on silti joka päivä ruudulla hikoamassa. :)
Hyvin jännä, tsunamikuvat lienee parempaa kateltavaa ?
Tämmönen tuli joskus mieleen kun iltalehteä selailin
Trollface !http://kotisivukone.fi/files/lamminkoski.edustaa.com/kuvat/timo_soini_2398x2976.jpg!
Timo Soini !http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101121184044/habbo/fi/images/a/ac/400px-Trollface.jpg!
Samaa kuvaa en löytäny mikä oli Iltalehden sivulla joskus. Siinä yhdennäköisyys oli TODELLA suuri :D
Uus pään räjähdys
Vastauksena käyttäjälle MrD St Jimmy
MrD St Jimmy wrote: LÄÄKKEET eivät ole aina hyvästä
Onkohan tuo aineen käyttö lailista suomessa? Jos on niin miel haluan sitä ja PALJON. Vois lähteä hetkeks omiin maailmoihin..
Vastauksena käyttäjälle OBLIKAATTORI
OBLIKAATTORI wrote: kaveri yllätti todella mukavasti minut tuolla fm.netin puolella :)
Aikas loistavaa, kuten se eilinen kuvakin..
Sori kun en kiljaissut mitään vastaan, tiskit, pyykit, Mini-Me ja siivoaminen piti tiiviisti poissa boksilta..
Forzanetti kusee tuosta eteenpäin tulee erroria, ei saa kuvia ulos ei...
Voi viude mikä keli. Mukavaa oli taas pöristellä, sais vielä nuo loputkin lumet/jäät sulaa.
Voittiko meiän IL3 tänään YleX:n termoskamun?!?
Rock rock rock...Tsup!...Nomnomnom...Tsup!...Nomnomnom...Tsup!... ... Shhh! Kauhee meteli, kuka täällä melskaa ja huuteloo törkeyksiä?! Pakko mennä katsomaan.. ... Hälytys ohi, she olinkin minä itse..
KÄBÄLÄT KATTOON!
STOP!!
Move away...FROM...the cookiejar!
Hulluudesta huuto ja missä se Hullu on lymössä?
Aloin -papanoida- panikoida, kun sitä ei ole hetkeen näkynyt..
Kirjaudu sisään vastataksesi.