PPPP

vaiski75
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Onkohan sille käynnyt hullusti !

Onkohan se Hullu jäätynyt pakkasilmassa, koska silloinhan hänelle olisi käynyt hullusti?

Pottae
/ /

Perjantai !http://img189.imageshack.us/img189/641/39270.gif!

RauhaMees
/ /

Vastauksena käyttäjälle Pottae

Pottae wrote: Perjantai !http://fi1.eu.apcdn.com/full/39270.gif!

+1

Ac3Way
/

kauhee slaagi, oli kajarit täysil.

rintakarvat nousi pystyyn, kun ei päässä ole

hulluseon
/

Vastauksena käyttäjälle vaiski75

vaiski75 wrote:

Onkohan se Hullu jäätynyt pakkasilmassa, koska silloinhan hänelle olisi käynyt hullusti?

Ei olla. Lahden pojat säikyttelin tänään työmailta hevon kuuseen kun alkovat kukkoilemaan. Pitkäripaseen siitä ja playoff kuntoa hankkimaan. Ja vähän Jokkis kuntoa siinä samalla

Aliboz
/

Netissä selaillen alkaa oikeasti arvostamaan tätä FRC:n mahtavan siistiä ulkoasua. Didd, thanks a bunch!

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Aliboz

Aliboz wrote: Netissä selaillen alkaa oikeasti arvostamaan tätä FRC:n mahtavan siistiä ulkoasua. Didd, thanks a bunch!

Tästä samaa mieltä, helvetin tyylikäs ja ennen kaikkea toimiva!

Finski fani
/

Lauletahan!

I have witnessed your death I've seen it many times Your tortured screams Your decrypted little mind A father's son With pathetic eyes that bleed Twins in the end Begin and let the brothers fall

I will see you burned alive Screaming for your God I will hunt you down again for Him

God won't judge what I've done He crawls upon my feet A privileged pain Beneath buried are your dead On splintered bones I walk Sifting through the blood Besieged to fear Await the coming of the God!

I will watch you die again for Him

Blood is raining downward The stain reflects the sun Conquer divide within Terrorize the mind I've seen the end it's yours Rosary in hand Your selfish flesh it melts Spilling from the sky

I will see you burn alive Screaming for your God I will watch you die

This is God's war God's war This is God's war God's war

War of holy principles I'm seeking God's help in your destruction Slit the throat of heathen man And let his blood dilute the water Bury your dead

Fuck your God erase his name A lady weeps insane with sorrow I'll take his towers from the world You're fucking raped upon your deathbed

This is God's war God's war This is God's war God's war Fucking holy war

Be optimistic, happy, and calm Show no fear or anxiety Smile at the face of God And your reward will be eternity Holy warriors your patience will be justified Everything is for Him You must not comfort the animal before you kill it Strike as champions at the heart of the non-believers Strike above the neck and at all extremities For it's a point of no return for Almighty God God will give victory to his faithful servants When you reach ground zero you will have killed the enemy The Great Satan!

Schimanski76
/

Ei ole hyvät nämä Skimmymiehen unenlahjat.Heräilee kuin vanhat mummot jo viiden aikaan keittelemään kaffetta.Soon tämä kevät ja valo,kun ei osaa nukkua.

TehBigBunny
/

Ihan samaa meinasin rotlata. Jännästi rupesin heräämään aikaisemmin taas.

Schimanski76
/

Ilmoja pitelee. :(

Pilkille piti tänään männä.Taidan jättää väliin.Eksyy koko ukko tuonne pyryyn.

TehBigBunny
/

Mitä tässä on tapahtumassa ...

!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/alppihiihto__freestyle/20102011/1104597.jpg!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Aloita kostuttaminen, pilkit sitten soffalla Jokkiksen aikoihin.

Ei huono idea.Soon Lauvantai,virallinen pilsneri,nakki ja jokkispäevä!

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle TehBigBunny

TehBigBunny wrote: Mitä tässä on tapahtumassa ...

!http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/alppihiihto__freestyle/20102011/1104597.jpg!

Se taitaa tuo Rieseni antaa kohta jotain lohduketta Lintsille. :)

TehBigBunny
/

... hyvä että en ollut ainut joka ajatteli näin. Pitäisikö pistää kuva piiloon ennen kuin Sfäiski näkee ...

hulluseon
/

Olenko minäkin joku perverssi kun ihan sama jutska tuli heti mieleen, kun tuon kuvan katselin?

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: Olenko minäkin joku perverssi kun ihan sama jutska tuli heti mieleen, kun tuon kuvan katselin?

Kyä mää luulen,että se on ihan normaalia,jos tulee jotain sellaista mieleen.Epäilyttävää olisi,jos ei tulisi.

Schimanski76
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Pipopäisellä on aika himokas katse kieltämättä.

Jos oikein tarkkaan katsot,niin huomaat,että molemmilla on pipa.

v7ville
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Pipopäisellä on aika himokas katse kieltämättä.

Hopolla noussu pipoon jo :)

Kirjaudu sisään vastataksesi.