PPPP

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?

Alexi Laiho (Children Of Bodom) Daron Malakian (System Of A Down) Dave Murray (Iron Maiden) Dimebag Darrell (Pantera) Fredrik Thordendal (Meshuggah) Glenn Tipton (Judas Priest) Gus G (Firewind, Ozzy Osbourne) James Hetfield (Metallica) John Petrucci (Dream Theater) Kerry King (Slayer) Mark Tremonti (Alter Bridge, Creed) Marty Friedman (Megadeth) Michael Amott (Arch Enemy) Mick Thomson (Slipknot) Mikael Åkerfeldt (Opeth) Randy Rhoads (Ozzy Osbourne) Tom Morello (Audioslave, Rage Against The Machine) Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen Zakk Wylde (Black Label Society, Ozzy Osbourne)

Imo voittaja olisi saanut olla Dime, Friedman tai Iommi... Tai Mustaine!

Jimi Hendrix!!!

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote:

Bee r rev limiter. Jokaisen riiserin must have kikotin..

tai mikä vaa rev limitter / launch control...

tuos kaverin launch controllilla leikkimistä

meikäl lyö välil ajosta tollasta rx7 style liekkii ihan tollasella peruskaasullaki...Tarpeeksi rikkaalla ku käy ni kivasti syttyy putkessa bensa (rx7:t ihan kuuluisia siitä et polttelee takapuskureitaan)

DarkWarjo
/

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote:

Jimi Hendrix!!!

sole hyvä kitaristi... keksi vaa särön.

Ac3Way
/

Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo

DarkWarjo wrote:

sole hyvä kitaristi... keksi vaa särön.

!http://www.ksquaredranch.com/colty%20hosing%20cassy.JPG!

ariko
/ /

!http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/vakiot/5770324.gif!

!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135261378225.gif!

JANIchargedTT
/

Vastauksena käyttäjälle ariko

ariko wrote: !http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/vakiot/5770324.gif!

!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135261378225.gif!

Reps

Aliboz
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?

Alexi Laiho (Children Of Bodom) Daron Malakian (System Of A Down) Dave Murray (Iron Maiden) Dimebag Darrell (Pantera) Fredrik Thordendal (Meshuggah) Glenn Tipton (Judas Priest) Gus G (Firewind, Ozzy Osbourne) James Hetfield (Metallica) John Petrucci (Dream Theater) Kerry King (Slayer) Mark Tremonti (Alter Bridge, Creed) Marty Friedman (Megadeth) Michael Amott (Arch Enemy) Mick Thomson (Slipknot) Mikael Åkerfeldt (Opeth) Randy Rhoads (Ozzy Osbourne) Tom Morello (Audioslave, Rage Against The Machine) Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen Zakk Wylde (Black Label Society, Ozzy Osbourne)

Imo voittaja olisi saanut olla Dime, Friedman tai Iommi... Tai Mustaine!

Kaikki jotain tilulilu vääntäjiä... MICK RONSON!!!

Tuomo33
/

!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135263620060.gif! !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135264026505.gif!

MrD St Jimmy
/

Vastauksena käyttäjälle Finski fani

Finski fani wrote: Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?

Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen

Ei varmaan muut tuone listalle edes kuuluisi. Tuon listan mukaan äänestys oli maailman paras hevi kitaristi. Kyllä mä uskon että niistä muistakin genreistä löytyy vaikka mitä kovuuksia, vaikka en oikeen kitaristeista mitään tiedä.

DarkWarjo
/ /

Vastauksena käyttäjälle Ac3Way

Ac3Way wrote: Sietäisit saada uudestaan letkusta, mutta äitee just huusi nukkumaan.

totuus kirpaisee? ;)

Edeleenkin se on vain mun mielipide. Enkä mä sano että se HUONO olis..

tämmöstä

vaiski75
/ /

Miltäs Jaappanialaiset näyttää nykyään pimeässä?

!http://wowallpapers.com/show_wallpaper/3d/x-ray_wallpaper_01_1024x768.jpg!

RealBlocker
/

!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/r4/ije/c6il/137416/797292115.gif!

vaiski75
/

Eikun Sfäiski ei taas tajua noita kulttuurieroja ja miten oman maan kansalaisia pidetään pimennossa noin pahasti, tai no siis kaikkia muitakin..

Vaikka kävelisit betonihousuissa siellä FukuW(S)oodissa, niin silti ei jää siittiöt välttämättä henkiin.

No no.. Odotellaan seuraavaa Red Alert.ia, siinä se todellisuus sitten kerrotaan varmasti oikein..

Kirjaudu sisään vastataksesi.