PPPP
Vastauksena käyttäjälle Tuomo33
Tuomo33 wrote: Että selasta liekkiä
Bee r rev limiter. Jokaisen riiserin must have kikotin.. Huomioarvo parkkiksella taattu.
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?
Alexi Laiho (Children Of Bodom) Daron Malakian (System Of A Down) Dave Murray (Iron Maiden) Dimebag Darrell (Pantera) Fredrik Thordendal (Meshuggah) Glenn Tipton (Judas Priest) Gus G (Firewind, Ozzy Osbourne) James Hetfield (Metallica) John Petrucci (Dream Theater) Kerry King (Slayer) Mark Tremonti (Alter Bridge, Creed) Marty Friedman (Megadeth) Michael Amott (Arch Enemy) Mick Thomson (Slipknot) Mikael Åkerfeldt (Opeth) Randy Rhoads (Ozzy Osbourne) Tom Morello (Audioslave, Rage Against The Machine) Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen Zakk Wylde (Black Label Society, Ozzy Osbourne)
Imo voittaja olisi saanut olla Dime, Friedman tai Iommi... Tai Mustaine!
Jimi Hendrix!!!
Vastauksena käyttäjälle pokalemestari
pokalemestari wrote:
Bee r rev limiter. Jokaisen riiserin must have kikotin..
tai mikä vaa rev limitter / launch control...
tuos kaverin launch controllilla leikkimistä
meikäl lyö välil ajosta tollasta rx7 style liekkii ihan tollasella peruskaasullaki...Tarpeeksi rikkaalla ku käy ni kivasti syttyy putkessa bensa (rx7:t ihan kuuluisia siitä et polttelee takapuskureitaan)
!http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/vakiot/5770324.gif!
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135261378225.gif!
Vastauksena käyttäjälle ariko
ariko wrote: !http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/vakiot/5770324.gif!
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135261378225.gif!
Reps
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?
Alexi Laiho (Children Of Bodom) Daron Malakian (System Of A Down) Dave Murray (Iron Maiden) Dimebag Darrell (Pantera) Fredrik Thordendal (Meshuggah) Glenn Tipton (Judas Priest) Gus G (Firewind, Ozzy Osbourne) James Hetfield (Metallica) John Petrucci (Dream Theater) Kerry King (Slayer) Mark Tremonti (Alter Bridge, Creed) Marty Friedman (Megadeth) Michael Amott (Arch Enemy) Mick Thomson (Slipknot) Mikael Åkerfeldt (Opeth) Randy Rhoads (Ozzy Osbourne) Tom Morello (Audioslave, Rage Against The Machine) Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen Zakk Wylde (Black Label Society, Ozzy Osbourne)
Imo voittaja olisi saanut olla Dime, Friedman tai Iommi... Tai Mustaine!
Kaikki jotain tilulilu vääntäjiä... MICK RONSON!!!
!http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135263620060.gif! !http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135264026505.gif!
Vastauksena käyttäjälle Finski fani
Finski fani wrote: Tässä on 20 ehdokasta, joista valittiin kaikkien aikojen paras kitaristi. Laiho voitti. Kenen olisi kuulunut voittaa teidän mielestä, tai edes kuuluisi top 20:een?
Tony Iommi (Black Sabbath, Heaven And Hell) Yngwie Malmsteen
Ei varmaan muut tuone listalle edes kuuluisi. Tuon listan mukaan äänestys oli maailman paras hevi kitaristi. Kyllä mä uskon että niistä muistakin genreistä löytyy vaikka mitä kovuuksia, vaikka en oikeen kitaristeista mitään tiedä.
Vastauksena käyttäjälle Ac3Way
Heti ku sanoin totuuden Hendrixistä tuli hatereita ;) Mut oikeesti, jos mietitte vähänkään, niin ei se loppujen lopuksi kovin kova kitaristi ollut. Ite en osaa soittaa pätkääkään joten muhun verrattunahan se on toki jumala...
mutta tää jätkä vois olla myös listalla imo
Ja wyldekin voisi olla listassa korkeammalla
Vastauksena käyttäjälle DarkWarjo
DarkWarjo wrote: Heti ku sanoin totuuden Hendrixistä tuli hatereita ;) Mut oikeesti, jos mietitte vähänkään, niin ei se loppujen lopuksi kovin kova kitaristi ollut. Ite en osaa soittaa pätkääkään joten muhun verrattunahan se on toki jumala...
Sietäisit saada uudestaan letkusta, mutta äitee just huusi nukkumaan.
Kitaristeista, hmm.. Ei ehkä paras, mutta ehdottomasti oma suosikki, Mark Knopfler...
Kaikki kakkoja.
Shimmy vetää ukulelellä paremmin.
Ja uusi shimmy..
Miltäs Jaappanialaiset näyttää nykyään pimeässä?
!http://wowallpapers.com/show_wallpaper/3d/x-ray_wallpaper_01_1024x768.jpg!
!http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/r4/ije/c6il/137416/797292115.gif!
^Hieno E23.. :D
Tämähän on se syy miksi Japania rangaistaan. Vanha juttu mutta niin sairasta.
Eikun Sfäiski ei taas tajua noita kulttuurieroja ja miten oman maan kansalaisia pidetään pimennossa noin pahasti, tai no siis kaikkia muitakin..
Vaikka kävelisit betonihousuissa siellä FukuW(S)oodissa, niin silti ei jää siittiöt välttämättä henkiin.
No no.. Odotellaan seuraavaa Red Alert.ia, siinä se todellisuus sitten kerrotaan varmasti oikein..
Kirjaudu sisään vastataksesi.